Tuorein sisältö

Inversion pistää maailman ylösalaisin

25.08.2011 klo 15.07 | Luettu: 8498 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Inversion Gameplay 101 -traileri selventää, mitä Inversion-pelissä tehdään ja miten siinä painovoimalla kikkaillaan.



cropped with SnipSnip


V2.fi | Manu Pärssinen
< Forza 4:ssä ei Porsc... The Elder Scrolls V:... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (10 viestiä)

Machinus

Rekisteröitynyt 04.01.2011

25.08.2011 klo 16.07

Musta voitais jo liikkuu eteenpäin kolmannen persoonan toimintapeleistä, vaikka olisi kuinka sokeria ja saavutuksen tunnetta päällä.
lainaa
dumbfuck

25.08.2011 klo 16.18

Musta voitas jo liikkuu eteenpäin strategia-, urheilu-, auto-, fps- ja roolipeleistä, vaikka olisi kuinka sokeria ja saavutuksen tunnetta päällä.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

25.08.2011 klo 16.19

Näytti harvinaisen...geneeriseltä.
lainaa
ba_dum_tish

25.08.2011 klo 16.24

tagman kirjoitti:
Näytti harvinaisen...geneeriseltä.

Ai niinkuin... japskiropet??!??!?!!11
lainaa
grasda

25.08.2011 klo 16.32

bulletstorm&darkvoidtogetherforever
lainaa
perato

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

25.08.2011 klo 18.22

Musta voitais liikkua eteenpäin näistä chest high wallseista. Veikkaampa et Max Payne 3 tulee myös saamaan omat joka paikkaan ilmestyneet seinät joiden taakse voi suojautua aina sopivasti joka tulitaistelun kohalla. En näe mitää funktiota tolle, et se pitää olla joka pelissä, ku se ei varsinaisesti ole mikää kovin mukava ominaisuus mikä tekis pelistä paremman. Lähinnä tylsemmän, helpomman ja enemmän itteään toistavan. Joidenki erikoisvoimien antamine ei sinällää hirviänä muuta tuota peliä, pelaaja nyt vaa tappaa erillä tavalla ku et nousis sieltä esteen takaa aina automaattisesti ampumaan vihollisia.

Ei siinä mitää mutta ku 3rd personit alkaa näyttää kohta yhtä samanlaisilta keskenään ku kaikki 1st person pelitki.
lainaa
Retrotruth

25.08.2011 klo 19.52

Niin paljon taitavia kavereita pelialalla, ja 97 prosenttia niistä tekee vaan tätä samaa geneeristä muovista ammuskelupskaa samoilla kliseillä, surullista. Kuka näitä oikeasti enää jaksaa pelata, saati tunnistaa toisistaan, saati muistelee 10 vuoden kuluttua? Beats me. Ennen, kun laitteiden tehot olivat vielä rajalliset, pelisuunnittelijoiden piti vielä sentään yrittää suunnitella ja keksiä jotain omaperäistä, eikä vain apinoida toisten tuotoksia!
lainaa
Smuqe

Rekisteröitynyt 11.04.2007

25.08.2011 klo 23.12

^Muuten samaa mieltä kahden aikasemman kanssa, mutta omaperäiset ja loppuun asti mietityt pelit ei oo kyllä millään mikään entisajan juttu (vaikka vanhat parrat niin tykkääkin väittää joka tilaisuudessa).

Ja tää cover-systeemikään ei olisi niin suuri toiminnan tyssääjä jos kentät ei olisi suunniteltu sen mukaan. Ottaisin ihan mielelläni esim. Max Payne kakkoseen suojan takana kykkimisen pelimekaniikaksi, koska lopulta siinä tuli kuitenkin rankimpina hetkinä istuttua laatikon takana tähyilemässä kipulääkkeitä. Ja tämä siis olettaen että kentät ei muuttuisi ollenkaan.
lainaa
ZorkHD

26.08.2011 klo 10.45

grasda kirjoitti:
bulletstorm&darkvoidtogetherforever


equals super shit

joo tosiaan tuntuu siltä että pelejä on enää noin 5ttä eri tyyliä (tai sitten casuaalia) ja ne kaikki yrittää kikkailla ja kilpailla jollain gimmickeillä. kiinnostus romahtanut totaalisesti kun samaa peliä pelasin jo 10 vuotta sitten. no minkäs teet jos pelejä on lähemmäs 10 000 niin kaipa omaperäisyys kuolee

ja viimeisimmän kommentin kanssa olen ihan eri mieltä. max 2ssa ei todellakaan olisi huvittanut saada "liimaudu laatikkoon"-nappulaa. se realistinen realiaikainen suojan käyttö on paljon mielenkiintoisempaa kuin suojamoodi. ihan samoin inhoan pelejä joissa on erilliset stealth tai tappelumoodit. kaiken pitäisi olla sulavaa
lainaa
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

26.08.2011 klo 12.08

hyvä toi alempi video
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova