Musta voitais liikkua eteenpäin näistä chest high wallseista. Veikkaampa et Max Payne 3 tulee myös saamaan omat joka paikkaan ilmestyneet seinät joiden taakse voi suojautua aina sopivasti joka tulitaistelun kohalla. En näe mitää funktiota tolle, et se pitää olla joka pelissä, ku se ei varsinaisesti ole mikää kovin mukava ominaisuus mikä tekis pelistä paremman. Lähinnä tylsemmän, helpomman ja enemmän itteään toistavan. Joidenki erikoisvoimien antamine ei sinällää hirviänä muuta tuota peliä, pelaaja nyt vaa tappaa erillä tavalla ku et nousis sieltä esteen takaa aina automaattisesti ampumaan vihollisia.
Ei siinä mitää mutta ku 3rd personit alkaa näyttää kohta yhtä samanlaisilta keskenään ku kaikki 1st person pelitki.
Retrotruth
25.08.2011 klo 19.52
Niin paljon taitavia kavereita pelialalla, ja 97 prosenttia niistä tekee vaan tätä samaa geneeristä muovista ammuskelupskaa samoilla kliseillä, surullista. Kuka näitä oikeasti enää jaksaa pelata, saati tunnistaa toisistaan, saati muistelee 10 vuoden kuluttua? Beats me. Ennen, kun laitteiden tehot olivat vielä rajalliset, pelisuunnittelijoiden piti vielä sentään yrittää suunnitella ja keksiä jotain omaperäistä, eikä vain apinoida toisten tuotoksia!
^Muuten samaa mieltä kahden aikasemman kanssa, mutta omaperäiset ja loppuun asti mietityt pelit ei oo kyllä millään mikään entisajan juttu (vaikka vanhat parrat niin tykkääkin väittää joka tilaisuudessa).
Ja tää cover-systeemikään ei olisi niin suuri toiminnan tyssääjä jos kentät ei olisi suunniteltu sen mukaan. Ottaisin ihan mielelläni esim. Max Payne kakkoseen suojan takana kykkimisen pelimekaniikaksi, koska lopulta siinä tuli kuitenkin rankimpina hetkinä istuttua laatikon takana tähyilemässä kipulääkkeitä. Ja tämä siis olettaen että kentät ei muuttuisi ollenkaan.
joo tosiaan tuntuu siltä että pelejä on enää noin 5ttä eri tyyliä (tai sitten casuaalia) ja ne kaikki yrittää kikkailla ja kilpailla jollain gimmickeillä. kiinnostus romahtanut totaalisesti kun samaa peliä pelasin jo 10 vuotta sitten. no minkäs teet jos pelejä on lähemmäs 10 000 niin kaipa omaperäisyys kuolee
ja viimeisimmän kommentin kanssa olen ihan eri mieltä. max 2ssa ei todellakaan olisi huvittanut saada "liimaudu laatikkoon"-nappulaa. se realistinen realiaikainen suojan käyttö on paljon mielenkiintoisempaa kuin suojamoodi. ihan samoin inhoan pelejä joissa on erilliset stealth tai tappelumoodit. kaiken pitäisi olla sulavaa
Keskustelut (10 viestiä)
Rekisteröitynyt 04.01.2011
25.08.2011 klo 16.07
25.08.2011 klo 16.18
Rekisteröitynyt 04.11.2007
25.08.2011 klo 16.19
25.08.2011 klo 16.24
Näytti harvinaisen...geneeriseltä.
Ai niinkuin... japskiropet??!??!?!!11
25.08.2011 klo 16.32
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
25.08.2011 klo 18.22
Ei siinä mitää mutta ku 3rd personit alkaa näyttää kohta yhtä samanlaisilta keskenään ku kaikki 1st person pelitki.
25.08.2011 klo 19.52
Rekisteröitynyt 11.04.2007
25.08.2011 klo 23.12
Ja tää cover-systeemikään ei olisi niin suuri toiminnan tyssääjä jos kentät ei olisi suunniteltu sen mukaan. Ottaisin ihan mielelläni esim. Max Payne kakkoseen suojan takana kykkimisen pelimekaniikaksi, koska lopulta siinä tuli kuitenkin rankimpina hetkinä istuttua laatikon takana tähyilemässä kipulääkkeitä. Ja tämä siis olettaen että kentät ei muuttuisi ollenkaan.
26.08.2011 klo 10.45
bulletstorm&darkvoidtogetherforever
equals super shit
joo tosiaan tuntuu siltä että pelejä on enää noin 5ttä eri tyyliä (tai sitten casuaalia) ja ne kaikki yrittää kikkailla ja kilpailla jollain gimmickeillä. kiinnostus romahtanut totaalisesti kun samaa peliä pelasin jo 10 vuotta sitten. no minkäs teet jos pelejä on lähemmäs 10 000 niin kaipa omaperäisyys kuolee
ja viimeisimmän kommentin kanssa olen ihan eri mieltä. max 2ssa ei todellakaan olisi huvittanut saada "liimaudu laatikkoon"-nappulaa. se realistinen realiaikainen suojan käyttö on paljon mielenkiintoisempaa kuin suojamoodi. ihan samoin inhoan pelejä joissa on erilliset stealth tai tappelumoodit. kaiken pitäisi olla sulavaa
Rekisteröitynyt 20.12.2010
26.08.2011 klo 12.08
Kirjoita kommentti