Tuorein sisältö

Vähän lisää infoa Hitman: Absolutionista

07.08.2011 klo 17.00 | Luettu: 19545 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Seuraavasta Hitman-pelistä on kerrottu hieman uusimmassa Xbox World -lehdessä.

- Agentti 47 voi yhä käyttää kahta pistoolia
- Fiber Wire on myös taas mukana
- tekoälyä on parannettu ja viholliset pysyvät väijyksissä, kun pelaaja alkaa ampua (sen sijaan että ne ryntäisivät päälle kuin Blood Moneyssa)
- mukana on mahdollisesti aseiden muokkaustoiminto, joka tulee olemaan varsin erilainen kuin Blood Moneyssa
- Instict-kykyä (lämpökameratyylinen seinien läpi näkeminen) saa hiipimispelaamisesta, hiljaisista tapoista ja niin edelleen. Ilmeisesti sitä saa myös tason päätteeksi ja kyky säilyy seuraavaan tasoon

Lähde: NeoGAF.


V2.fi | Manu Pärssinen
< XBLA:ssakin Minecraf... Listasunnuntaissa pä... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (24 viestiä)

Jebatijeb

07.08.2011 klo 17.22

"Instict-kykyä (lämpökameratyylinen seinien läpi näkeminen) saa hiipimispelaamisesta, hiljaisista tapoista ja niin edelleen. Ilmeisesti sitä saa myös tason päätteeksi ja kyky säilyy seuraavaan tasoon."
Hyi.
lainaa
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

07.08.2011 klo 17.28

Ripalia: - Instict-kykyä (lämpökameratyylinen seinien läpi näkeminen) saa hiipimispelaamisesta, hiljaisista tapoista ja niin edelleen. Ilmeisesti sitä saa myös tason päätteeksi ja kyky säilyy seuraavaan tasoon
Itsestäänselvyyn: - Fiber Wire on myös taas mukana
lainaa
peruna

07.08.2011 klo 17.54

http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=118096

Kertoo kaiken?
lainaa
Huhhuijaa

07.08.2011 klo 18.09


Ei toi kaveri onneks perskipeä ole tai jotain. Codeista sun muista itketään kun ne on samaa tavaaraa joka osa minimaalisilla muutoksilla, mutta sitten kun johonkin hitmaniin kosketaan niin alka järjetön poru. Ihmisten tyhmyydellä ei näemmä ole rajoja.
lainaa
asdfg

07.08.2011 klo 18.11

Hienot lähteet, uutinen on kopioitu suoraan Hitmanforumilta jonne se tiivistettiin jostain surkeasta Xbox-lehdestä.
lainaa
Jaffe

Rekisteröitynyt 29.10.2009

07.08.2011 klo 18.52

Jebatijeb kirjoitti:
"Instict-kykyä (lämpökameratyylinen seinien läpi näkeminen) saa hiipimispelaamisesta, hiljaisista tapoista ja niin edelleen. Ilmeisesti sitä saa myös tason päätteeksi ja kyky säilyy seuraavaan tasoon."
Hyi.


Saattaa hyvinkin olla se tekijä, joka tekee tästä erityisen hauskan pelattavan.
lainaa
Niin

07.08.2011 klo 18.54

Jaffe kirjoitti:
Jebatijeb kirjoitti:
"Instict-kykyä (lämpökameratyylinen seinien läpi näkeminen) saa hiipimispelaamisesta, hiljaisista tapoista ja niin edelleen. Ilmeisesti sitä saa myös tason päätteeksi ja kyky säilyy seuraavaan tasoon."
Hyi.


Saattaa hyvinkin olla se tekijä, joka tekee tästä erityisen hauskan pelattavan.


Eihän sitä pakko ole käyttää jos ei tykkää. Toivottavasti ei.
lainaa
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

07.08.2011 klo 19.03



Joo. Peppukipeät ihmiset on hauskoja.
lainaa
Juonittelija

07.08.2011 klo 20.35

Veikkaanpa, että vaikeusastetta nostamalla tämän lisäominaisuuden toimivuus pienenee (siviilit ensin ja sitten vartijat ja vaikka lopulta myös itse kohteet pois). Odotan kyllä innolla Hitmania.

Toivottavasti tehtäviä on reilusti yli 20 niin riittää pelattavaa pitkäksikin aikaa (Blood Moneyn kanssa tapahtui sellainen, että tehtävät muistaa ulkoa (3-4 eri tapaa saada silent assassin) ja automaattisesti tekee niin ellei sitten pelleile tappaen kaikki henkilöt...
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

07.08.2011 klo 20.45

Huhhuijaa kirjoitti:

Ei toi kaveri onneks perskipeä ole tai jotain. Codeista sun muista itketään kun ne on samaa tavaaraa joka osa minimaalisilla muutoksilla, mutta sitten kun johonkin hitmaniin kosketaan niin alka järjetön poru. Ihmisten tyhmyydellä ei näemmä ole rajoja.

Kun pelistä syötetään markkinoille lukuisia jatko-osia vuosittain, niin sarjalle toivoo enemmän uudistusta, koska ei samaa jaksa ikuisuuksia. Jos sarjalle ei taas ole tullut aikoihin jatkoa, niin tällöin sarjalta usein toivotaan että vanhoja hyväksi todettuja juttuja ei liiaksi muutettaisi.
lainaa
asdf

07.08.2011 klo 20.48

tagman kirjoitti:
Kun pelistä syötetään markkinoille lukuisia jatko-osia vuosittain, niin sarjalle toivoo enemmän uudistusta, koska ei samaa jaksa ikuisuuksia. Jos sarjalle ei taas ole tullut aikoihin jatkoa, niin tällöin sarjalta usein toivotaan että vanhoja hyväksi todettuja juttuja ei liiaksi muutettaisi.
Eihän Hitmania tämänhetkisten tietojen mukaan olla paljoa muuttamassakaan.
lainaa
Felsic

Rekisteröitynyt 23.06.2010

07.08.2011 klo 21.21

Instinct kuulostaa ainakin omiin korviini aika hyvältä ratkaisulta, kun se kuitenkin kannustaa hiipparointiin. Aikaisemmista osista tuttu kartta se vasta helpottava ominaisuus olikin, kun pystyi aina tarkistamaan ilmaiseksi missä kaikki tehtävän kannalta tärkeät tyypit milloinkin liikkuivat, sekä kaikki mielenkiintoiset esineet ja paikat.
lainaa
tuomittufailaamaan

07.08.2011 klo 22.40

Niin kirjoitti:
Jaffe kirjoitti:
Jebatijeb kirjoitti:
"Instict-kykyä (lämpökameratyylinen seinien läpi näkeminen) saa hiipimispelaamisesta, hiljaisista tapoista ja niin edelleen. Ilmeisesti sitä saa myös tason päätteeksi ja kyky säilyy seuraavaan tasoon."
Hyi.


Saattaa hyvinkin olla se tekijä, joka tekee tästä erityisen hauskan pelattavan.


Eihän sitä pakko ole käyttää jos ei tykkää. Toivottavasti ei.


Ai niinkuin Convictionin Mark&Execute? Juu vapaaehtoinen mutta kyllä se peli on selvästi suunniteltu sen käyttöön

Siitä puheenollen sanoisin melkein että tämä lämpökamera on ihan samanlainen "uudistus". joku game designer tai executive keuhoaa miten upea ominaisuus se on ja miten vanhat parratkin pitävät siitä kunhan kokeilevat

kuten Tagman sanoi niin riittäisi että olisi uudet grafiikat ja kentät, plus tietty pientä viilausta tekoälyn sun muun osalta. on siitä edellisestä niin pitkä aika eikä tämä ole mikään CODputki (toivottavasti)
lainaa
jej

08.08.2011 klo 07.45

Vaikeimmalla vaikeusasteella Instinct-ominaisuus poistuu käytöstä kokonaan, joten tuskinpa koko pelimekaniikka rakennetaan kyseisen tempun ympärille. Ja kuten jo joku tuossa ehtikin mainita, olihan aikaisempien osien karttakin täysin ylivoimainen työkalu helpoimmilla vaikeusasteilla.

Tarkoitus nyt on kuitenkin houkutella uusia pelaajia sarjan pariin, mutta ikävä kyllä puhtaat hiiviskelypelit tuntuvat olevan pahasti poissa muodista :/
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

08.08.2011 klo 10.32

Lämpökamera nyt vielä menettelis, mutta kun tuosta sai sellasen käsityksen, että kyseessä ei oo mikään apuväline, eli ei mikään konkreettinen laite 47:n silmillä, vaan ihan tollanen pelkkä "perk", eli painat tyyliin tiettyä nappia = boom! Näet seinien läpi vaikkei 47:lla ole mitään laseja päässään.

Kyllä tuo cover art pitää ihan paikkaansa.
lainaa
asdf

08.08.2011 klo 10.39

Execta kirjoitti:
Lämpökamera nyt vielä menettelis, mutta kun tuosta sai sellasen käsityksen, että kyseessä ei oo mikään apuväline, eli ei mikään konkreettinen laite 47:n silmillä, vaan ihan tollanen pelkkä "perk", eli painat tyyliin tiettyä nappia = boom! Näet seinien läpi vaikkei 47:lla ole mitään laseja päässään.

Kyllä tuo cover art pitää ihan paikkaansa.
Vanhoissa peleissä näki kartan avulla kaikkien seinien läpi, Instinctillä vain lähimpien.
lainaa
3tsa

08.08.2011 klo 12.10

Execta kirjoitti:
Lämpökamera nyt vielä menettelis, mutta kun tuosta sai sellasen käsityksen, että kyseessä ei oo mikään apuväline, eli ei mikään konkreettinen laite 47:n silmillä, vaan ihan tollanen pelkkä "perk", eli painat tyyliin tiettyä nappia = boom! Näet seinien läpi vaikkei 47:lla ole mitään laseja päässään.

Kyllä tuo cover art pitää ihan paikkaansa.


Kuvittele, että sillä on lämpökamera piilolinssit ni ei mee pelikokemus aivan piloille.
lainaa
laiskatdevit

08.08.2011 klo 13.09

3tsa kirjoitti:
Execta kirjoitti:
Lämpökamera nyt vielä menettelis, mutta kun tuosta sai sellasen käsityksen, että kyseessä ei oo mikään apuväline, eli ei mikään konkreettinen laite 47:n silmillä, vaan ihan tollanen pelkkä "perk", eli painat tyyliin tiettyä nappia = boom! Näet seinien läpi vaikkei 47:lla ole mitään laseja päässään.

Kyllä tuo cover art pitää ihan paikkaansa.


Kuvittele, että sillä on lämpökamera piilolinssit ni ei mee pelikokemus aivan piloille.


ja kun kuvittelee koko pelin mielessään niin se on 100/100 pisteen arvoinen

tässäkin on varmaan tarkoitus tehdä neljäseiskasta yli-ihminen niinkuin Samista tehtiin. kohta se saa muutkin Far Cry Instincts kyvyt
lainaa
Shen0

Rekisteröitynyt 24.07.2008

08.08.2011 klo 13.53

Olisivat vaan tehneet Blood Moneyn uudella moottorilla ja uusilla kentillä niin olisin ollu tyytyväinen. Miksi kaikki hyvät pelisarjat pitää raiskata tälläsillä "jonne uudistuksilla".
lainaa
asdf

08.08.2011 klo 14.31

Shen0 kirjoitti:
"jonne uudistuksilla".
Millä?
lainaa
Spbrölölöö

08.08.2011 klo 14.53

asdf kirjoitti:
Shen0 kirjoitti:
"jonne uudistuksilla".
Millä?


- Instict-kykyä (lämpökameratyylinen seinien läpi näkeminen)
lainaa
peruna

08.08.2011 klo 15.31

Olihan tuossa läppääkin mukana mutta eräät tosikot ei ymmärrä...
lainaa
asdf

08.08.2011 klo 15.55

Spbrölölöö kirjoitti:
asdf kirjoitti:
Shen0 kirjoitti:
"jonne uudistuksilla".
Millä?


- Instict-kykyä (lämpökameratyylinen seinien läpi näkeminen)
Seinien läpi näki ennenkin, kartan avulla.
lainaa
Jorma

08.08.2011 klo 17.19

Shen0 kirjoitti:
Olisivat vaan tehneet Blood Moneyn uudella moottorilla ja uusilla kentillä niin olisin ollu tyytyväinen. Miksi kaikki hyvät pelisarjat pitää raiskata tälläsillä "jonne uudistuksilla".

Eli Blood Money 1.5. Junnataan paikoillaan vaikka maailman tappiin kun jotkut jonnet haluaa samat pelit uudestaan.
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova