Ja sitten odotetaan että joku sanoo saman vakavalla naamalla.
Pelin alue on noin 10 kertaa isompi, kuin ykkösessä ja kakkosessa yhteensä, sekä videokin todistaa sinua vastaan. Kysympä vaan mikä ei ole sitten putki FPS?
No niin siis... tarkoitin koko kommenttia vähän niin kuin sarkastisesti, mutta se ei vissiin ollutkaan niin selvä juttu kuin luulin :)
ASDASD
09.07.2011 klo 17.22
jösses kirjoitti:
Pelin alue on noin 10 kertaa isompi, kuin ykkösessä ja kakkosessa yhteensä, sekä videokin todistaa sinua vastaan. Kysympä vaan mikä ei ole sitten putki FPS?
Täytyy vain toivoa että peli ei sorru samaan kuin kakkonen, jossa kaikki tehtävät ovat täysin samanlaisia.
asdfg
09.07.2011 klo 19.19
^Joista jokaisen sai suorittaa täysin eri tavalla. Toki jos on codiin tottunut, saattoi se että peli ei antanut kaikkea kultatarjottimella ja se että omiakin aivoja sai käyttää, tuntua melko ahdistavalta. Tokihan fc2 oli itseään toistava jos teki joka tehtävän ak laulaen.
ihmettelen
09.07.2011 klo 20.16
Miksi tossa sillan alla on räjähteitä?
Iceman
09.07.2011 klo 21.11
asdfg kirjoitti: ^Joista jokaisen sai suorittaa täysin eri tavalla. Toki jos on codiin tottunut, saattoi se että peli ei antanut kaikkea kultatarjottimella ja se että omiakin aivoja sai käyttää, tuntua melko ahdistavalta. Tokihan fc2 oli itseään toistava jos teki joka tehtävän ak laulaen.
Valitettavasti pelin tekoäly ei antanut hirveän hyvää mahdollisuutta hiipimiseen. Far Cry 2 pääosin kaatui niihin matkustamisiin. Jokaisessa risteyksessä oli aina pari tyyppiä, jotka lähti perääsi ellet heitä tappanut, ja siellä täällä partioivat autot avasivat tulen nähtyäsi sinut kilometrin päästä. Pystyihän näitä välttämään, mutta sekin hyvin todennäköisesti tarkoitti ajokin jättämistä tienvarteen. Teki ne tehtävät miten tahansa, toistivat ne silti itseään.
ihmettelen kirjoitti: Miksi tossa sillan alla on räjähteitä?
Samasta syystä ku kaikki muuki tarjotaan kultatarjottimella(snipu, köysirata, machete, aseet alussa jne.).
Ihan kiva kait, tuo kuolemattomuus ei tehny iha vaikutusta.
jösses
09.07.2011 klo 21.17
Smuqe kirjoitti: No niin siis... tarkoitin koko kommenttia vähän niin kuin sarkastisesti, mutta se ei vissiin ollutkaan niin selvä juttu kuin luulin :)
*facepalm* Joo ei taida v2 olla paras sivu tällaiseen sarkasmiin. Fanipoikien paratiisi, kun se on.
Asiaan: Täällä satoi äsken kaatamalla ja jyrisi mutta tilanne on jo onneksi rauhoittunut. Odotettavissa makeita Battlefield hetkiä!
Valitettavasti pelin tekoäly ei antanut hirveän hyvää mahdollisuutta hiipimiseen. Far Cry 2 pääosin kaatui niihin matkustamisiin. Jokaisessa risteyksessä oli aina pari tyyppiä, jotka lähti perääsi ellet heitä tappanut, ja siellä täällä partioivat autot avasivat tulen nähtyäsi sinut kilometrin päästä. Pystyihän näitä välttämään, mutta sekin hyvin todennäköisesti tarkoitti ajokin jättämistä tienvarteen. Teki ne tehtävät miten tahansa, toistivat ne silti itseään.
FC kakkosessa oli kaikesta huolimatta aivan pirullisen jännät tulitaistelut, kiitos loistava terveyssysteemin jonka takia luoteja sai olla kaivamassa iholta irti samalla kun pahikset painelivat kohti ja liekit hipoivat jalkoja.
Silti, vaikka tehtävää kuin tehtävää sai lähestyä niin vapaasti kuin halusi, jossain vaiheessa sekä räjäyttelemisen, hiippailun ja tarkka-ammunnan kaikki lystit puolet on koluttu läpi ja homma alkaa maistua puulta. Sen verran sentään sanon hiivinnän puolesta, että moinen oli oikeasti erinomaisen palkitsevaa kun kokonaisen leirillisen porukkaa sai niitattua ilman että kukaan tajusi mitä tapahtui.
asdfg kirjoitti: ^Joista jokaisen sai suorittaa täysin eri tavalla. Toki jos on codiin tottunut, saattoi se että peli ei antanut kaikkea kultatarjottimella ja se että omiakin aivoja sai käyttää, tuntua melko ahdistavalta. Tokihan fc2 oli itseään toistava jos teki joka tehtävän ak laulaen.
Josta jokaisen sai suorittaa eri tavalla? Yritin tehdä tehtävät mahdollisimman monella eri tavalla (yöllä hiippaillen, pelkkää machetea käyttäen, suoraa päätä rynnien jne). Se kaikki oli koettu kun kampanjasta oli vielä yli puolet jäljellä. Enkä todellakaan ole niitä codi miehiä, ehen...
Voisitko vielä tarkentaa, että miten pelissä olisi kuulunut käyttää omia aivoja, kun vihollisilla ei tuntunut sellaisia olevankaan?
Iceman kirjoitti: Valitettavasti pelin tekoäly ei antanut hirveän hyvää mahdollisuutta hiipimiseen. Far Cry 2 pääosin kaatui niihin matkustamisiin. Jokaisessa risteyksessä oli aina pari tyyppiä, jotka lähti perääsi ellet heitä tappanut, ja siellä täällä partioivat autot avasivat tulen nähtyäsi sinut kilometrin päästä. Pystyihän näitä välttämään, mutta sekin hyvin todennäköisesti tarkoitti ajokin jättämistä tienvarteen. Teki ne tehtävät miten tahansa, toistivat ne silti itseään.
Tämä. Tosin itse räiskintä oli Far Cry 2:ssa ihan kivaa ja tulipalojen sytyttäminen oli aina viihdyttävää (ne tosin sammuivat valitettavan helposti, ottaen huomioon että kuiva ruoho palaa kuin bensa).
Matkustaminen tehtävästä toiseen oli kyllä yksi rasittavimmista puuhista koko pelissä. Ja matkustamistahan riitti. Joka mutkassa on joku aseen kanssa riehumassa ja tottahan toki jokainen mulkvisti pitää pelaajaa vihollisena joka pitää suolata. Tämä kaatoi itsellenikin pelinautinnon Far Cry 2:ssa kokonaan. Ei vain jaksanut joka kilometrin jälkeen jäädä selvittelemään satunnaisten vastaantulijoiden kassa välejä, kun olisi se tehtäväkin suoritettavana.
sentex
Rekisteröitynyt
08.01.2010
10.07.2011 klo 04.26
Mauge kirjoitti:
Dekonega kirjoitti: Tällä välin muissa uutisissa: Ulkona ukostaa, sateen todennäköisyys korkea...
Loistava ajotus ukkosmyrskylle kun on lanit menossa :/
joo sama syy täällä kuopion suunnalla.. :S toivoa saa että läppärin akku kestää kauemmin kuin tämä sää :(
Ismor
10.07.2011 klo 09.28
Far Cry Instict Predator pääsin Xbox360:llä juuri ja juuri läpi normaalilla tasolla läpi käyttäen kokoajan täydet energiat ja se täysi mikä kyky koodi :D
Jumankauta että oli vaikea peli jossa oli etenkin muutama ihan helvetin vaikea kohta kuten se missä piti suojella sitä salkkumiestä ja etenkin sitten sen lisäosan viimeinen pomo.
Far Cry 2 tuntui puolestaan niin sekavalta alusta asti että jätin sen kesken.
En tiennyt mihin mennä ja mitä tehdä.
Toivottavasti Far Cry 3 ei ole niiin sekava kuin kakkonen vaan näytetään selkeästi minne pitää mennä ja mitä tehdä.
ohgod
10.07.2011 klo 14.02
Ismor kirjoitti: Toivottavasti Far Cry 3 ei ole niiin sekava kuin kakkonen vaan näytetään selkeästi minne pitää mennä ja mitä tehdä.
Ei juma. Tuo eksyneen epävarma fiilis oli pelin parasta antia. Jos lykätään joku nuoli ja GPS ruudulle ja hyvässä lykyssä vielä putkimaistetaan niin saa jäädä kauppaan
eli mene pliis pelaamaan CODia tai jotain vähemmän sekavaa
Ja sitten odotetaan että joku sanoo saman vakavalla naamalla.
Normi pcpelle
PelaajaYksilö
10.07.2011 klo 19.43
kaktuz kirjoitti: +10 +10 +10 +20
yritetäänkö tällä tehdä vaikutus codin yleisöön?
Ei välttämättä mutta veikkaisin, onhan se hyvä tietää kuoliko se vai ei, joissain peleissä kun joutuu tappaan ihmiset kaksi kertaa kun on tehty kaatumisanimaatio, eli et koskaa asunutkaan siihen yms. mutta ei siittä numeroita tarvi antaa, ei pelejä pisteiden takia pelata (poikkeuksena tetris yms.) mielummin alakulmaan pieni teksti jossa lukee vaikka "killed X" tai jotain..
FC2:ssa oli hienoa tuo tietynlainen realismi, eli ei ollut karttoja valikoissa, vaan kartta ja GPS piti kaivaa itse pelihahmon käsiin esille ja siitä tutkailla reittiä. Sitten tietty tuo omien vaurioiden hoitaminen oli kans siisti lisä realismiin. Grafiikatkin oli pelissä hienot.
Muuten peli olikin aivan paska. Koko ajan joku on kimpussa.. Missä siviilit ja petoeläimet? Missä kunnollinen tekoäly? Muistan kuinka aina yritin hiippailla Crysiksen tapaan, mutta eihän se onnistunut ollenkaan, kun vihollisilla oli joku supernäkö. Ja auta armias vielä niitä vartiopisteitä, joita oli loputtomasti joka risteyksessä.
Hyvä konsepti pelille, mutta toteutus oli perseestä. FC3 näyttää nyt ihan kivalta, katotaan mitä siitä tulee. Kakkosta en mennyt edes puoliväliin.
Tai vaihoehtoisesti:
+10 +10 +10, liukumiset, cover-systeemi, räiskintä & tekoäly ylipäätänsä jne.
Hyvin failattu. Ensi kerralla voisit sitten vaikka oikeasti yrittää kertoa miksi ne olisivat paskaa :D
Dume
28.03.2012 klo 10.19
Iceman kirjoitti:
asdfg kirjoitti: ^Joista jokaisen sai suorittaa täysin eri tavalla. Toki jos on codiin tottunut, saattoi se että peli ei antanut kaikkea kultatarjottimella ja se että omiakin aivoja sai käyttää, tuntua melko ahdistavalta. Tokihan fc2 oli itseään toistava jos teki joka tehtävän ak laulaen.
Valitettavasti pelin tekoäly ei antanut hirveän hyvää mahdollisuutta hiipimiseen. Far Cry 2 pääosin kaatui niihin matkustamisiin. Jokaisessa risteyksessä oli aina pari tyyppiä, jotka lähti perääsi ellet heitä tappanut, ja siellä täällä partioivat autot avasivat tulen nähtyäsi sinut kilometrin päästä. Pystyihän näitä välttämään, mutta sekin hyvin todennäköisesti tarkoitti ajokin jättämistä tienvarteen. Teki ne tehtävät miten tahansa, toistivat ne silti itseään.
Keskustelut (30 viestiä)
Rekisteröitynyt 28.04.2011
09.07.2011 klo 17.01
Rekisteröitynyt 11.04.2007
09.07.2011 klo 17.04
Ja sitten odotetaan että joku sanoo saman vakavalla naamalla.
09.07.2011 klo 17.16
^Ihan menevää muka! Konsoloitua putkiräimettä taas luvassa idiooteille, huh huh
Ja sitten odotetaan että joku sanoo saman vakavalla naamalla.
Pelin alue on noin 10 kertaa isompi, kuin ykkösessä ja kakkosessa yhteensä, sekä videokin todistaa sinua vastaan. Kysympä vaan mikä ei ole sitten putki FPS?
Rekisteröitynyt 11.04.2007
09.07.2011 klo 17.21
09.07.2011 klo 17.22
Pelin alue on noin 10 kertaa isompi, kuin ykkösessä ja kakkosessa yhteensä, sekä videokin todistaa sinua vastaan. Kysympä vaan mikä ei ole sitten putki FPS?
Etkö sä nyt ymmärtäny Smugen viestiä? :DD
Rekisteröitynyt 28.07.2009
09.07.2011 klo 17.24
09.07.2011 klo 17.26
09.07.2011 klo 18.46
Tällä välin muissa uutisissa: Ulkona ukostaa, sateen todennäköisyys korkea...
Loistava ajotus ukkosmyrskylle kun on lanit menossa :/
Rekisteröitynyt 04.01.2011
09.07.2011 klo 18.51
09.07.2011 klo 19.19
09.07.2011 klo 20.16
09.07.2011 klo 21.11
^Joista jokaisen sai suorittaa täysin eri tavalla. Toki jos on codiin tottunut, saattoi se että peli ei antanut kaikkea kultatarjottimella ja se että omiakin aivoja sai käyttää, tuntua melko ahdistavalta. Tokihan fc2 oli itseään toistava jos teki joka tehtävän ak laulaen.
Valitettavasti pelin tekoäly ei antanut hirveän hyvää mahdollisuutta hiipimiseen. Far Cry 2 pääosin kaatui niihin matkustamisiin. Jokaisessa risteyksessä oli aina pari tyyppiä, jotka lähti perääsi ellet heitä tappanut, ja siellä täällä partioivat autot avasivat tulen nähtyäsi sinut kilometrin päästä. Pystyihän näitä välttämään, mutta sekin hyvin todennäköisesti tarkoitti ajokin jättämistä tienvarteen. Teki ne tehtävät miten tahansa, toistivat ne silti itseään.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
09.07.2011 klo 21.14
Miksi tossa sillan alla on räjähteitä?
Ihan kiva kait, tuo kuolemattomuus ei tehny iha vaikutusta.
09.07.2011 klo 21.17
No niin siis... tarkoitin koko kommenttia vähän niin kuin sarkastisesti, mutta se ei vissiin ollutkaan niin selvä juttu kuin luulin :)
*facepalm* Joo ei taida v2 olla paras sivu tällaiseen sarkasmiin. Fanipoikien paratiisi, kun se on.
Asiaan: Täällä satoi äsken kaatamalla ja jyrisi mutta tilanne on jo onneksi rauhoittunut. Odotettavissa makeita Battlefield hetkiä!
Rekisteröitynyt 11.04.2007
09.07.2011 klo 21.18
Valitettavasti pelin tekoäly ei antanut hirveän hyvää mahdollisuutta hiipimiseen. Far Cry 2 pääosin kaatui niihin matkustamisiin. Jokaisessa risteyksessä oli aina pari tyyppiä, jotka lähti perääsi ellet heitä tappanut, ja siellä täällä partioivat autot avasivat tulen nähtyäsi sinut kilometrin päästä. Pystyihän näitä välttämään, mutta sekin hyvin todennäköisesti tarkoitti ajokin jättämistä tienvarteen. Teki ne tehtävät miten tahansa, toistivat ne silti itseään.
FC kakkosessa oli kaikesta huolimatta aivan pirullisen jännät tulitaistelut, kiitos loistava terveyssysteemin jonka takia luoteja sai olla kaivamassa iholta irti samalla kun pahikset painelivat kohti ja liekit hipoivat jalkoja.
Silti, vaikka tehtävää kuin tehtävää sai lähestyä niin vapaasti kuin halusi, jossain vaiheessa sekä räjäyttelemisen, hiippailun ja tarkka-ammunnan kaikki lystit puolet on koluttu läpi ja homma alkaa maistua puulta. Sen verran sentään sanon hiivinnän puolesta, että moinen oli oikeasti erinomaisen palkitsevaa kun kokonaisen leirillisen porukkaa sai niitattua ilman että kukaan tajusi mitä tapahtui.
Rekisteröitynyt 04.01.2011
09.07.2011 klo 21.29
^Joista jokaisen sai suorittaa täysin eri tavalla. Toki jos on codiin tottunut, saattoi se että peli ei antanut kaikkea kultatarjottimella ja se että omiakin aivoja sai käyttää, tuntua melko ahdistavalta. Tokihan fc2 oli itseään toistava jos teki joka tehtävän ak laulaen.
Josta jokaisen sai suorittaa eri tavalla? Yritin tehdä tehtävät mahdollisimman monella eri tavalla (yöllä hiippaillen, pelkkää machetea käyttäen, suoraa päätä rynnien jne). Se kaikki oli koettu kun kampanjasta oli vielä yli puolet jäljellä. Enkä todellakaan ole niitä codi miehiä, ehen...
Voisitko vielä tarkentaa, että miten pelissä olisi kuulunut käyttää omia aivoja, kun vihollisilla ei tuntunut sellaisia olevankaan?
Rekisteröitynyt 22.05.2011
09.07.2011 klo 21.33
Rekisteröitynyt 03.01.2008
09.07.2011 klo 23.05
Valitettavasti pelin tekoäly ei antanut hirveän hyvää mahdollisuutta hiipimiseen. Far Cry 2 pääosin kaatui niihin matkustamisiin. Jokaisessa risteyksessä oli aina pari tyyppiä, jotka lähti perääsi ellet heitä tappanut, ja siellä täällä partioivat autot avasivat tulen nähtyäsi sinut kilometrin päästä. Pystyihän näitä välttämään, mutta sekin hyvin todennäköisesti tarkoitti ajokin jättämistä tienvarteen. Teki ne tehtävät miten tahansa, toistivat ne silti itseään.
Matkustaminen tehtävästä toiseen oli kyllä yksi rasittavimmista puuhista koko pelissä. Ja matkustamistahan riitti. Joka mutkassa on joku aseen kanssa riehumassa ja tottahan toki jokainen mulkvisti pitää pelaajaa vihollisena joka pitää suolata. Tämä kaatoi itsellenikin pelinautinnon Far Cry 2:ssa kokonaan. Ei vain jaksanut joka kilometrin jälkeen jäädä selvittelemään satunnaisten vastaantulijoiden kassa välejä, kun olisi se tehtäväkin suoritettavana.
Rekisteröitynyt 08.01.2010
10.07.2011 klo 04.26
Tällä välin muissa uutisissa: Ulkona ukostaa, sateen todennäköisyys korkea...
Loistava ajotus ukkosmyrskylle kun on lanit menossa :/
joo sama syy täällä kuopion suunnalla.. :S toivoa saa että läppärin akku kestää kauemmin kuin tämä sää :(
10.07.2011 klo 09.28
Jumankauta että oli vaikea peli jossa oli etenkin muutama ihan helvetin vaikea kohta kuten se missä piti suojella sitä salkkumiestä ja etenkin sitten sen lisäosan viimeinen pomo.
Far Cry 2 tuntui puolestaan niin sekavalta alusta asti että jätin sen kesken.
En tiennyt mihin mennä ja mitä tehdä.
Toivottavasti Far Cry 3 ei ole niiin sekava kuin kakkonen vaan näytetään selkeästi minne pitää mennä ja mitä tehdä.
10.07.2011 klo 14.02
Toivottavasti Far Cry 3 ei ole niiin sekava kuin kakkonen vaan näytetään selkeästi minne pitää mennä ja mitä tehdä.
Ei juma. Tuo eksyneen epävarma fiilis oli pelin parasta antia. Jos lykätään joku nuoli ja GPS ruudulle ja hyvässä lykyssä vielä putkimaistetaan niin saa jäädä kauppaan
eli mene pliis pelaamaan CODia tai jotain vähemmän sekavaa
Rekisteröitynyt 27.05.2007
10.07.2011 klo 14.21
yritetäänkö tällä tehdä vaikutus codin yleisöön?
10.07.2011 klo 15.39
10.07.2011 klo 18.25
^Ihan menevää muka! Konsoloitua putkiräimettä taas luvassa idiooteille, huh huh
Ja sitten odotetaan että joku sanoo saman vakavalla naamalla.
Normi pcpelle
10.07.2011 klo 19.43
+10 +10 +10 +20
yritetäänkö tällä tehdä vaikutus codin yleisöön?
Ei välttämättä mutta veikkaisin, onhan se hyvä tietää kuoliko se vai ei, joissain peleissä kun joutuu tappaan ihmiset kaksi kertaa kun on tehty kaatumisanimaatio, eli et koskaa asunutkaan siihen yms. mutta ei siittä numeroita tarvi antaa, ei pelejä pisteiden takia pelata (poikkeuksena tetris yms.) mielummin alakulmaan pieni teksti jossa lukee vaikka "killed X" tai jotain..
Rekisteröitynyt 10.04.2007
10.07.2011 klo 21.56
Muuten peli olikin aivan paska. Koko ajan joku on kimpussa.. Missä siviilit ja petoeläimet? Missä kunnollinen tekoäly? Muistan kuinka aina yritin hiippailla Crysiksen tapaan, mutta eihän se onnistunut ollenkaan, kun vihollisilla oli joku supernäkö. Ja auta armias vielä niitä vartiopisteitä, joita oli loputtomasti joka risteyksessä.
Hyvä konsepti pelille, mutta toteutus oli perseestä. FC3 näyttää nyt ihan kivalta, katotaan mitä siitä tulee. Kakkosta en mennyt edes puoliväliin.
Rekisteröitynyt 26.09.2007
10.07.2011 klo 22.05
Rekisteröitynyt 24.02.2011
11.07.2011 klo 16.58
Tai vaihoehtoisesti:
+10 +10 +10, liukumiset, cover-systeemi, räiskintä & tekoäly ylipäätänsä jne.
11.07.2011 klo 19.33
Melkoista paskaa... Perustelut: katsokaa video.
Tai vaihoehtoisesti:
+10 +10 +10, liukumiset, cover-systeemi, räiskintä & tekoäly ylipäätänsä jne.
Hyvin failattu. Ensi kerralla voisit sitten vaikka oikeasti yrittää kertoa miksi ne olisivat paskaa :D
28.03.2012 klo 10.19
^Joista jokaisen sai suorittaa täysin eri tavalla. Toki jos on codiin tottunut, saattoi se että peli ei antanut kaikkea kultatarjottimella ja se että omiakin aivoja sai käyttää, tuntua melko ahdistavalta. Tokihan fc2 oli itseään toistava jos teki joka tehtävän ak laulaen.
Valitettavasti pelin tekoäly ei antanut hirveän hyvää mahdollisuutta hiipimiseen. Far Cry 2 pääosin kaatui niihin matkustamisiin. Jokaisessa risteyksessä oli aina pari tyyppiä, jotka lähti perääsi ellet heitä tappanut, ja siellä täällä partioivat autot avasivat tulen nähtyäsi sinut kilometrin päästä. Pystyihän näitä välttämään, mutta sekin hyvin todennäköisesti tarkoitti ajokin jättämistä tienvarteen. Teki ne tehtävät miten tahansa, toistivat ne silti itseään.
Kaikesta huolimatta se oli hyvä peli.