Tuorein sisältö

The Elder Scrolls V: Skyrimissä 'satoja tunteja sisältöä'

27.06.2011 klo 13.15 | Luettu: 17514 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Just Push Start kertoo The Elder Scrolls V: Skyrimin PR-henkilön paljastaneen, paljonko pelissä on pelattavaa. Hänen mukaansa päätarina vie 20-30 tuntia peliaikaa, mutta uteliaammille pelaajille on enemmänkin tehtävää.

"Peliajan pituutta ajatellen sisältöä on satoja tunteja, riippuen siitä, kuinka paljon tutkiskelet."


V2.fi | Manu Pärssinen
< Ocarina of Timen bug... PS3-hakkeri sai töit... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (19 viestiä)

Bamboocha

Rekisteröitynyt 17.09.2007

27.06.2011 klo 13.30

Onks tää ny olevinaa joku uutine :V
lainaa
TES-loordi

27.06.2011 klo 13.30

Niinkuin edellisissäkin. :)
lainaa
Hemuli

27.06.2011 klo 14.03

Eipä ole roolipelit aiemmin kuuluneet osaksi omia mielenkiinnon kohteita, mutta Skyrimin traileri ja pelivideo tekivät vaikutuksen. Tämä uutinen oli sitten viimeinen niitti. Täytyypä ennakkotilata parin kuukauden kuluttua..
lainaa
Pyyhekumi

Moderaattori

Rekisteröitynyt 02.04.2007

27.06.2011 klo 14.52

Paljonkos edellisille on lupailtu peliaikaa?
Nopeimmat speedrunnaajat jotka on leijuillu paikasta toiseen tai rakennellu tikapuita ovat menneet ne kepeästi alta puoleen tuntiin.
lainaa
jeje

Rekisteröitynyt 17.08.2008

27.06.2011 klo 14.56

Pyyhekumi kirjoitti:
Paljonkos edellisille on lupailtu peliaikaa?
Nopeimmat speedrunnaajat jotka on leijuillu paikasta toiseen tai rakennellu tikapuita ovat menneet ne kepeästi alta puoleen tuntiin.


Morrowind tais mennä alle viiden minuutin.

Mut joo, tämä uutinen ei kyllä mikään ylläri ollut.

lainaa
Jorma

27.06.2011 klo 16.24

Vanhaa tietoa kun itse Todd Howard sanoi samaa E3:ssa. paskapuhettahan se nyt on sinänsä, mutta pelattavuutta on varmasti rahan edestä aivan tarpeeksi.
lainaa
Protec

Rekisteröitynyt 26.09.2007

27.06.2011 klo 16.44

Blaa blaa blaa tunteja sinne tänne. Mielestäni edelleen pelissä ei ole tärkeintä se kuinka kauan pelin selvittämiseen menee. Ainakin moni pidempi peli on alkanut maistumaan puulta kun pelimittariin alkaa kertyä yli 20h. Ei kaikki, mutta valitettavan moni. Näin omalla kohdalla.
lainaa
xkaw

27.06.2011 klo 18.23

Jorma kirjoitti:
Vanhaa tietoa kun itse Todd Howard sanoi samaa E3:ssa. paskapuhettahan se nyt on sinänsä, mutta pelattavuutta on varmasti rahan edestä aivan tarpeeksi.


Mitenkä paskapuhetta, kyllä mulla vierähti Oblivionissakin tuon verran aikaa, taisi olla vajaa 100h takana jo ennenkuin aloittelin koko päätarinaa
lainaa
molyneux

27.06.2011 klo 18.26

sanois vaan suoraan että "its over 9000"

oltaisiin petytty jos olis vähemmän. toisaalta luulenpa että tässä on kuitenkin vähemmän tekemistä kuin aiemmissa osissa. koko pelimekaniikan karsiminen viittaa siihen että tarinasta ja sivutehtävistäkin on nipistetty. täyte ja toistotehtävien karsiminen ei tietty välttämättä ole huono juttu mutta toisaalta voi ne tehtävät silti olla turhia ja tympeitä
lainaa
Jaffe

Rekisteröitynyt 29.10.2009

27.06.2011 klo 19.04

jeje kirjoitti:
Pyyhekumi kirjoitti:
Paljonkos edellisille on lupailtu peliaikaa?
Nopeimmat speedrunnaajat jotka on leijuillu paikasta toiseen tai rakennellu tikapuita ovat menneet ne kepeästi alta puoleen tuntiin.


Morrowind tais mennä alle viiden minuutin.


Siinä ei kuitenkaan pelattu pääjuonta vaan tapettiin vain loppuvastus.
lainaa
Bamboocha

Rekisteröitynyt 17.09.2007

27.06.2011 klo 20.32

Protec kirjoitti:
Blaa blaa blaa tunteja sinne tänne. Mielestäni edelleen pelissä ei ole tärkeintä se kuinka kauan pelin selvittämiseen menee. Ainakin moni pidempi peli on alkanut maistumaan puulta kun pelimittariin alkaa kertyä yli 20h. Ei kaikki, mutta valitettavan moni. Näin omalla kohdalla.

Oon itekki huomannu saman usean pelin kohdalla, mut täytyy kyl myöntää et Oblivionia on tullu hakattua ainaki joku pari sataa tuntia : DD
lainaa
notietty

28.06.2011 klo 09.16

ekalla hahmolla meni 350 tuntia ja yhteensä noin 500 oblivionissa. morrowindia en edes muista ja savet hukkuneet mutta ainakin parisataa
lainaa
715517

28.06.2011 klo 11.37

Kyllä vaikuttaa paskalta peliltä. Mutta hype myy.

>auto-aim for melee, waiting regenerates full health, attributes removed, and blood-on-screen when hit.

>no legging slots (e3 demo), no spellcrafting, no levitating, no mounted combat. randomly generated fetch quests. classes removed.

>no crossbows, no traditional spears, no clothes under/over armor. linear quests with no decisions or paths. dragons respawn.

>consoles are focus platform, so no open interiors. game uses slightly modified gamebryo, has apple-based UI, and looks like F3 (uses same textures).

>fast travel. world is designed with fast travel in mind, so expect copy-pasta landscape again (speedtree logo on skyrim website).

>fewer factions. only thieves, fighters, and mages guilds. dark brotherhood is only an interaction in the main quest.

>no vampires&werewolves, and no mounts besides horses. teleportation ladders remain, and quest markers remain.

>heavy level-scaling remains. dungeon&exterior areas now lock on the level you first visit them with.

>less skills. no medium armor, no mysticism, no hand-to-hand, no athletics, and no acrobatics to name a few. no diagonal walking/run animations.

http://www.gameinformer.com/b/podcasts/archive/2011/02/03 - source for quests, scaling, GUI, factions, no werewolves, no vampires, anything else
http://www.rockpapershotgun.com/2011/05/19/unlimiteddrago - source for respawning dragons
http://uk.pc.ign.com/articles/115/1158651p1.html - source for modified gamebryo (1st page 2nd question), no levitating (2nd page final questions)
http://www.gamebandits.com/news/the-elder-scrolls-5-skyri
ance-07211/ - source for Bioware inspired romances
http://www.youtube.com/watch?v=pjbx6-KQoRg - bethesda lies
http://www.rpgcodex.net/phpBB/viewtopic.php?t=15427 - more hilarious bethesda lies
http://www.escapistmagazine.com/news/view/109378-Bethesda - Bethesda abandoning PC
Remember, when Todd says "maybe" it means no.
lainaa
Foley

28.06.2011 klo 14.13

Hohoijaa... En tajuu miten jotku on noin "lyhyt katseisia", ei kaikki noi asiat veimaa pahaa... ehkä porukan oikeesti pitäisi harkita lopettaa pelaaminen ja painua luontoon larppaa, ku tuntuu et vaatimukset "oblivion" peleille on menossa ihan älyttömiksi, ainakin musta tuntuu siltä :S

Itse ainakin olen immuuni hypetyksille, sit ku nään pelin niin tiedän millainen se on, ei auta loruilu nuotion äärellä niin sanotusti :D
lainaa
surreal

28.06.2011 klo 15.02

715517 kirjoitti:
blood-on-screen when hit


"So real!"

mutta vakavasti ottaen olisitko voinut löytää pessimistisempiä veikkausmutupoimintatekstejä. itsekin olen skeptinen kun Howardin päämainoslauseita on ollut "OMG look at that 3D GPS map and the 3D models of items in your inventory you can rotate every direction to glare at our graphic programmer skills" mutta jotain rajaa sentään
lainaa
asdf

28.06.2011 klo 15.31

Skyrim: Horse Armor Packia odotellessa.
lainaa
Totuusmies

28.06.2011 klo 20.57

surreal kirjoitti:
715517 kirjoitti:
blood-on-screen when hit


"So real!"

mutta vakavasti ottaen olisitko voinut löytää pessimistisempiä veikkausmutupoimintatekstejä. itsekin olen skeptinen kun Howardin päämainoslauseita on ollut "OMG look at that 3D GPS map and the 3D models of items in your inventory you can rotate every direction to glare at our graphic programmer skills" mutta jotain rajaa sentään

Veikkausmutu tekstiä my ass. Nuohan on kaikki jo todettu. Jos olisit yhtään lukenut bethesdan blogia, foorumia ja uutisia skyrimistä, niin tietäisisit että nuo kaikki pitää paikkansa.

Uskomatonta kyllä, mutta betesda on onnistunut yksinkertaistamaan pelin jopa oblivionistakin. :O
----
"Eipä ole roolipelit aiemmin kuuluneet osaksi omia mielenkiinnon kohteita, mutta Skyrimin traileri ja pelivideo tekivät vaikutuksen. Tämä uutinen oli sitten viimeinen niitti. Täytyypä ennakkotilata parin kuukauden kuluttua.."---
Skyrimin tai oblivionin kutsuminen rpg;ksi on loukkaus kaikkia roolipelejä kohtaan.
lainaa
jonne

29.06.2011 klo 09.29

mikäs siinä on uskomatonta kun Fablekin on keksitty. olis kyllä kiva tietää kuka päättää asioista kun Howardinkin olisi luullut kannattavan monimutkaisempaa

no Skyrim tullaan muistamaan
1. Superyksityiskohtaiset esinetekstuurit
2. Kolmiulotteinen GPS kartta
3. Lohikäärmeet
lainaa
Paskaa

01.09.2011 klo 09.48

Tämähän vaikuttaa ihan siltä kuin codista olisi tehty miekkaversio. Grafiikkakin on hyvin kulmikasta ja näyttää suoraan sanottuna paskalta. Ei siinä. Fygyy varmaan tulee poikien taskuun kivasti.
lainaa

V2.fi Tiktok
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova