InFamous 2 - Peto on tulossa!
InFamous 2 on kulman takana ja nyt siitä on julkaistu uusi traileri:
V2.fi on jo hieman testannut peliä ja voimme ainakin vahvistaa, että graafisesti ollaan trailerin tasolla - maisemat ovat paikoitellen huikeita.
Youtubesta löytyi jo myös pelin tutoriaalina toimivat ensimmäiset kaksi minuuttia (eli pientä spoilausta luvassa). Tästä näkee, miltä sama toiminta näyttää itse pelissä.
V2.fi on jo hieman testannut peliä ja voimme ainakin vahvistaa, että graafisesti ollaan trailerin tasolla - maisemat ovat paikoitellen huikeita.
Youtubesta löytyi jo myös pelin tutoriaalina toimivat ensimmäiset kaksi minuuttia (eli pientä spoilausta luvassa). Tästä näkee, miltä sama toiminta näyttää itse pelissä.
Keskustelut (23 viestiä)
Rekisteröitynyt 04.11.2007
02.06.2011 klo 13.14
02.06.2011 klo 13.28
Rekisteröitynyt 11.04.2007
02.06.2011 klo 13.44
Meneekä 0:40 kodassa tippuvaa kamaa läpi? Onko vielä 2011 vuodella niin muka vaikeaa tehdä ettei tavarat menisi läpi?
Rekisteröitynyt 27.05.2007
02.06.2011 klo 13.58
02.06.2011 klo 14.06
Rekisteröitynyt 04.01.2011
02.06.2011 klo 14.58
02.06.2011 klo 15.19
Rekisteröitynyt 27.09.2010
02.06.2011 klo 15.20
Jälleen kerran geneerinen sandbox jossa on respawnaavat viholliset, 40 0000 kerättävää asetta, vaikeat hahmonkehityspäätökset (Enemmän kestoa vai enemmän vahinkoa, siinä vasta pulma) sekä kalju sankari?
Noh, noh. Kyllä ainakin kakkonen on tavallista vauhdikkaampi sandbox. Hahmonkehityspäätökset keskittyvät käsittääkseni iskuihin, eli niillä on vaikutusta ihan pelityyliin. Miksei sankari voi olla kalju? Säästää tehoja kivasti.
02.06.2011 klo 15.24
02.06.2011 klo 15.39
Rekisteröitynyt 11.04.2007
02.06.2011 klo 16.06
Jälleen kerran geneerinen sandbox jossa on respawnaavat viholliset, 40 0000 kerättävää asetta, vaikeat hahmonkehityspäätökset (Enemmän kestoa vai enemmän vahinkoa, siinä vasta pulma) sekä kalju sankari?
Noh, noh. Kyllä ainakin kakkonen on tavallista vauhdikkaampi sandbox. Hahmonkehityspäätökset keskittyvät käsittääkseni iskuihin, eli niillä on vaikutusta ihan pelityyliin. Miksei sankari voi olla kalju? Säästää tehoja kivasti.
E: Kyllä, http://www.v2.fi/uutiset/pelit/11919/Uusittu-Cole-roskiks
02.06.2011 klo 16.08
Rekisteröitynyt 28.11.2008
02.06.2011 klo 16.30
02.06.2011 klo 16.44
Rekisteröitynyt 26.10.2010
02.06.2011 klo 16.47
Noh, en omista pleikkaria niin jää pelaaminen välistä
02.06.2011 klo 16.53
Rekisteröitynyt 04.11.2007
02.06.2011 klo 16.58
Jälleen kerran geneerinen sandbox jossa on respawnaavat viholliset, 40 0000 kerättävää asetta, vaikeat hahmonkehityspäätökset (Enemmän kestoa vai enemmän vahinkoa, siinä vasta pulma) sekä kalju sankari?
Itseasiassa InFamous ei ole kovinkaan generinen sandbox. Aseita ei ole lukuunottamatta "sähkömiekkaa" ja ainakin ekassa osassa hahmonkehityksessä ei tarvinnut tehdä päätöksiä, vaan taitoja sekä voimia vain kerättiin ja saatiin pelin edetessä.
02.06.2011 klo 16.58
02.06.2011 klo 20.44
Rekisteröitynyt 18.04.2010
02.06.2011 klo 21.01
Oisi tosi kiva tietää ;)
03.06.2011 klo 00.08
03.06.2011 klo 01.18
Rekisteröitynyt 26.01.2011
03.06.2011 klo 07.22