Warhammer Online myöhästyy
Electronic Artsin tuleva World of Warcraftin tappajaksi tituleerattu Warhammer Online: Age of Reckoning siirtyy ensi vuoden puoliväliin. EA Mythicin pääjohtaja Mark Jacobs ei tahdo julkaista laadullisesti puolivalmista peliä vaan ottaa lisäajan julkaisuun, jotta peli saadaan viimeisteltyä kunnolla.
Massiivimoninpelattavalla Warhammerilla on takanaan pitkä kehityshistoria. Projektin aloittivat vuonna 2000 Climax ja Microsoft. Neljä vuotta myöhemmin projekti jäädytettiin hetkeksi. Climax jatkoi kehitystyötä ilman Microsoftin apua kunnes Mythic Entertainment osti pelin lisenssin vuonna 2005. Vuotta myöhemmin Electronic Arts osti Mythicin ja sai pelin oikeudet haltuunsa.
Lähde: GameSpot
Keskustelut (5 viestiä)
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
02.11.2007 klo 12.20
En tuomitse ennenkuin pelaan, mutta mitään "WoWintappajaa" en kirveelläkään usko että vielä tästä pelistä tulee. Näin ovat todenneet itse asiassa forumeilla jopa Mythicin työntekijät, että 10 miljoonan pelaajan kanssa on vaikea lähteä kilpailemaan, saati sitten tavoittelemaan johtavaa markkina-asemaa. Tavoitteena on tehdä hyvä peli ja saada tarpeeksi pelaajia jotta homma kannattaa.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
02.11.2007 klo 12.26
WOW:n suosio kyllä pysyy vielä pitkäääääääääään, varsinkin kun WOTLK (Arthas itse) on kaikkien suosikki.
10.11.2007 klo 14.19
Uskon kyllä että Warhammer Onlinesta tulee suosittu peli, ärsyttävää miten ihmiset tuomitsevat pelin ikivanhoista beta videoista. Ottakaa kunnolla selvää niin saatte paremman kuvan, jo tekstuureista näkee että Mythicin pojat tekevät peliä eikä rahaa niin kuin Blizzardilla ^^
19.01.2008 klo 00.48
26.11.2008 klo 18.15