Tuorein sisältö

12 minuuttia Battlefieldiä jo nähtävissä

16.04.2011 klo 22.14 | Luettu: 30145 kertaa | Teksti: Samuel Kohtala

Battlefield 3:n Facebook-sivulla haastettiin faneja keräämään kokoon miljoona tykkäystä, jonka seurauksena tekijät julkaisisivat 12 minuuttia pitkän trailerin kommentoinnilla varustettuna.

Miljoonan tykkäyksen rajaa ei ole vielä toistaiseksi saavutettu, mutta innokkaimmille itse video on jo nähtävissä Youtube-videopalvelussa – joskin ilman kommenttiraitaa.


V2.fi | Samuel Kohtala
< Gearboxin Pitchford ... Sunnuntailista muist... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (32 viestiä)

Falafel

Rekisteröitynyt 04.01.2011

16.04.2011 klo 23.38

Voiko olla että tekivät noin törkeän tempun? Laittoivat vain kolme kauan sitten nähtyä videota peräkkäin ja mainostivat 12 minuutin traileriksi?? Huhhuh, melko epätoivoisesti sitä käyttäytyy, että saa facebookissa tykkäyksiä.
lainaa
745634534

16.04.2011 klo 23.40

Jeepin lavalla olevan raskaan konekiväärin ammusvyö ei liiku pelaajan tulittaessa, muuten loistavaa materiaalia.
lainaa
Heke32

Rekisteröitynyt 24.06.2008

16.04.2011 klo 23.41

Hyvä tunnelma SP:ssä näyttäisi olevan. Tekoäly oli kyllä jokseenkin huono. Ja miksi tuo jannu kestää 3-4 luotia ja on 2sek päästä recoverannut täysin?
lainaa
jokuesa

17.04.2011 klo 00.27

745634534 kirjoitti:
Jeepin lavalla olevan raskaan konekiväärin ammusvyö ei liiku pelaajan tulittaessa, muuten loistavaa materiaalia.

Niin ja 3:13 maahan tippunut kivääri leijuu ilmasssa, aivan järkyttävää.
lainaa
perato

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

17.04.2011 klo 00.40

Mikä hiton robotti tuo mies on ku koko aja silmissä särisee?
lainaa
hfddfh

17.04.2011 klo 00.54

@Falafel
Kyllähän se oli jo tiedossa että ne julkasee vaan tosta aiemmin nähdystä trailerista täyden version. Sitähän ne nimenomaan hehkutti että "myöhemmin tästä trailerista julkaistaan täysi 12min pätkä"
lainaa
RoddingA-rod

17.04.2011 klo 02.05

Nuo aseet kyl tuntuu hirveän epätarkilta, onhan se hyvä että ne ei oo CoDin laserpyssyjä, mutta välillä näyttää ettei noilla pyssyillä osuisi edes ladon seinään.

P.S. Haluan takaisin tulimuodon valinnan. Minne se on viety kaikista FPS peleistä. Oli kivaa kun aseessa oli Semi-(Burst)-Auto esimerkiksi.
lainaa
Aski

17.04.2011 klo 06.00

Näytti erittäin hyvältä kunnes huomasin että ei elkku mittaria.. eli taika parannus on taas käytössä ;( ei tule tänäkään vuonna FPS pelejä hyllyyn
lainaa
xCryonic

Rekisteröitynyt 13.10.2009

17.04.2011 klo 08.16

Vaikka nää olikin taas samoja vanhoja trailereita niin pakko ostos toi tulee olemaan, viimeistään sitten kun näkee miltä näyttää konsoleilla ja minkälainen on nettipeli niin lähtee ennakko-tilaukseen.

Toivottavasti yltävät parempaan kuin millainen Bad Company 2 oli. Ja mielestäni se oli vuoden PARAS FPS peli mitä tuli ! voitti kyllä COD'it mennen tullen.
lainaa
pc-elitisti

17.04.2011 klo 08.58

RoddingA-rod kirjoitti:
Nuo aseet kyl tuntuu hirveän epätarkilta, onhan se hyvä että ne ei oo CoDin laserpyssyjä, mutta välillä näyttää ettei noilla pyssyillä osuisi edes ladon seinään.

P.S. Haluan takaisin tulimuodon valinnan. Minne se on viety kaikista FPS peleistä. Oli kivaa kun aseessa oli Semi-(Burst)-Auto esimerkiksi.

näyttäisi olevan! siinä sen RPG-kohdan jälkeen äijä paukuttaa semillä, ja oikeassa reunassa näkyy jokin palkki menevän ylös-alas, jonka jälkeen ampuu sarjaa
lainaa
jan1

Rekisteröitynyt 20.08.2009

17.04.2011 klo 10.08

Ei ole hyvä tämä. Graafisesti kyllä upea, mutta puuttuu vain "se" tunnelma, ei tämä ole Battlefield..
lainaa
lasdlasd

17.04.2011 klo 10.16

Heke32 kirjoitti:
Ja miksi tuo jannu kestää 3-4 luotia ja on 2sek päästä recoverannut täysin?

Koska Call of Duty. Varovainen ja taktinen eteneminen on pelinkehittäjille kirosana, suora rynniminen kuolemattomana on paras vaihtoehto.
lainaa
make

17.04.2011 klo 11.49

se pelaa super easyllä ;D sen takia se ei kuole toisinko cod kuolet saman tie
lainaa
kaktuz

Rekisteröitynyt 27.05.2007

17.04.2011 klo 12.20

pakko ostos vaikka tuo konekiväärikohtaus oli kauheaa katseltavaa
lainaa
Pyyhekumi

Moderaattori

Rekisteröitynyt 02.04.2007

17.04.2011 klo 13.04

Onko tietoa millä raudalla tuota pyöritettiin? Näytti todella hyvältä graafisesti että monipuolisuudensakin puolesta.
lainaa
grape

17.04.2011 klo 13.36

Taisi olla konsolilla, ainakin liikkeiden perusteella. Varmaks en mee sanomaan..
lainaa
Hermanni

17.04.2011 klo 13.56

grape kirjoitti:
Taisi olla konsolilla, ainakin liikkeiden perusteella. Varmaks en mee sanomaan..

No ei varmasti ollut. Kaipa sitä pitää taas tonni tai pari satsata koneeseen että noilla graffoilla pääsee pelaamaan, vaikka ei tömö muuten mikään erikoinen peli olekaan.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

17.04.2011 klo 13.59

Näyttäisivät sitä verkkopeliä, eikä tuota interaktiivinen leffa -modea.
lainaa
Jep

17.04.2011 klo 14.23

Aski kirjoitti:
Näytti erittäin hyvältä kunnes huomasin että ei elkku mittaria.. eli taika parannus on taas käytössä ;( ei tule tänäkään vuonna FPS pelejä hyllyyn


"Elkku mittari" onkin niin realistinen, ja haavat paranee ottamalla maasta medikitin kantoon? Niinhän se menee oikeassa elämässä? Ei.
lainaa
näin

17.04.2011 klo 14.32

Kitisiöille tiedoksi: multiplayerista tulee matskua vasta E3:sessa
lainaa
Thisisit

17.04.2011 klo 16.18

Oi helmi! Mua voi haukkua fanipojaks ja vaikka mikskä, mutta jumankauta tää trailerikokoelma saa BF-sydämmen sykkimään! =D bf1942 asti pelannut näitä ja tämä näyttää saatavilla olevien klippien perusteelta erittäin lupaavalta taas jälleen kerran! Haha, ja itsekin muuten kiinnitin heti tuohon panosvyöhön huomiota =D
lainaa
Dimension

Rekisteröitynyt 07.04.2011

17.04.2011 klo 18.07

tagman kirjoitti:
Näyttäisivät sitä verkkopeliä, eikä tuota interaktiivinen leffa -modea.
Pelihän on kuvattu kokoajan sotilaan silmistä
lainaa
peruna

17.04.2011 klo 18.47

Jep kirjoitti:
Aski kirjoitti:
Näytti erittäin hyvältä kunnes huomasin että ei elkku mittaria.. eli taika parannus on taas käytössä ;( ei tule tänäkään vuonna FPS pelejä hyllyyn


"Elkku mittari" onkin niin realistinen, ja haavat paranee ottamalla maasta medikitin kantoon? Niinhän se menee oikeassa elämässä? Ei.

Pari luodinreikää päässä paranee sitten sekunneissa oikeassa elämässä? Ei ei. Ei peleissä ole kysymys oikeasta elämästä. Jos olisi, pelaajan peli loppuisi jo luotiin tai kahteen. Mutta eihän sellainen ole mahdollista pelessä koska jonnein päät eivät kestäisi.
lainaa
atttaaaackaargh

17.04.2011 klo 19.33

sellanen realistinen sotapeli jossa joutuu aloittamaan aina kuoltuaan alusta (tai ostamaan uuden levyn kun vanha tuhoutuu) olis aika kiva
lainaa
Hohhoijaa

17.04.2011 klo 21.35

peruna kirjoitti:

Pari luodinreikää päässä paranee sitten sekunneissa oikeassa elämässä? Ei ei. Ei peleissä ole kysymys oikeasta elämästä. Jos olisi, pelaajan peli loppuisi jo luotiin tai kahteen. Mutta eihän sellainen ole mahdollista pelessä koska jonnein päät eivät kestäisi.

Pelaa paska-armaa jos haluat delailla joihinkin random harhaluoteihin.
lainaa
Iceman

17.04.2011 klo 23.08

Ei kukaan voi tosissaan kestää pelata jotain täysin realistista sotapeliä netissa laajoilla kartoilla. Ajatelkaa asiaa vähän pidemmälle. Se puskajussien määrä ois *over 9000*. Project Realitya ei lasketa.
lainaa
öpskösakf

18.04.2011 klo 01.32

''Nuo aseet kyl tuntuu hirveän epätarkilta, onhan se hyvä että ne ei oo CoDin laserpyssyjä, mutta välillä näyttää ettei noilla pyssyillä osuisi edes ladon seinään.''

Laserpyssyt? WTF? Oletko tyhmä?

Itse pidin Bad Company 2:sta mutta pelaan silti mieluummin CoD4:sta ja MW2:sta. Välillä myös WaWia ja harvoin BO:ta, koska se vaan on, tylsä ja... niin. MW3 tulee ostettua jos se on enemmän CoD4/MW2 tyylinen eikä oo liikaa taas Blopsin näköinen. Bäfä 3 myös tottakai.
lainaa
pffff

18.04.2011 klo 16.01

öpskösakf kirjoitti:
''Nuo aseet kyl tuntuu hirveän epätarkilta, onhan se hyvä että ne ei oo CoDin laserpyssyjä, mutta välillä näyttää ettei noilla pyssyillä osuisi edes ladon seinään.''

Laserpyssyt? WTF? Oletko tyhmä?

Itse pidin Bad Company 2:sta mutta pelaan silti mieluummin CoD4:sta ja MW2:sta. Välillä myös WaWia ja harvoin BO:ta, koska se vaan on, tylsä ja... niin. MW3 tulee ostettua jos se on enemmän CoD4/MW2 tyylinen eikä oo liikaa taas Blopsin näköinen. Bäfä 3 myös tottakai.
Se tarkoitti laserpyssyillä aseiden tarkkuutta...
lainaa
Daealis

Rekisteröitynyt 27.05.2008

18.04.2011 klo 17.24

Onhan se nättiä, toivottavasti luotien tehoja saa ruuvailtua niin että miellyttää sekä räiskinnän(CoDin paskaskriptit, jotka ei pysy eelle rushaavan rambon tahdissa ja vihollisen partioita voi lätkiä rauhassa selkään) että sotaleikin(kurkistat huonoon aikaan nurkan takaa ja voitkin aloittaa alusta koska luoti sisusti käytävän uudella jännällä värillä 'häivähdys aivoa') tarpeeseen.
lainaa
ksdö

18.04.2011 klo 18.34

Toivottavasti ei ole BC2 sheissee. Eli tönkkö kääntyminen vaikka senssi täysillä. Tottunut liikaa CoDin sensseihin ja hyppääminen saisi olla samantyylinen kuin CoDeissa. Muuta valitettavaa ei ole, paitti että sniput saisi tappaa yhdestä. Siksi alusta asti pelannut BC2:ssa HC:ta. Ja kyllä ne pääosumasta tappaa, mutta herranjumala kun isot mapit ja jätkä juoksee toisessa päässä mappia niin ei ole aikaa paljoa sinne päähän sihtailla. Tulee mieleen tästä shit ops.
lainaa
PRKL666

Rekisteröitynyt 02.10.2009

18.04.2011 klo 21.56

BC2 ja CoDeja on aika vaikea verrata toisiinsa, kun kyseessä on 2 täysin erilaista peliä. MW2 keskittyy enemmän killstreakkien keräämiseen sekä jalkaisin taistelemiseen, kun taas BC2 keskittyy enemmänkin ajoittain spawnaaviin ajoneuvoihin. Mappien suunnitteluissakin tämän huomaa selkeästi.

BC2 pitäisi pikemminkin verrata Halo-sarjaan. Halo käsittääkseni keskittyy ajoittain spawnaaviin ylivoimaisiin aseisiin sekä ajoneuvoihin kuten BC2 ja Mapit ovat molemmissa peleissä kutakuinkin samaa kokoluokkaa. Tähtääminenkin on melko samankaltaista. Pitkältä matkalta ampuminenkin on molemmissa peleissä tuskaa kaikilla muilla aseilla, kuin kiikarikivääreillä.

Suurin ero Halossa sekä BC2 on lähinnä niiden ulkomuoto. Halo on karkkivärejä ja laserpyssyjä, kun BC2 on sitten hiukan realistisempi. Molemmista peleistä voisi suhteellisen helposti muokata toisensa, vain mappien ulkomuotoa sekä aseiden skinejä muuttamalla.

Sitten jotain BC3stakin. Taisivat jossain uutisessa mainita, että BC3 tulee voittamaan CoD-sarjan. Kaikki varmaan ovatkin huomanneet sen tuosta singlen gameplaysta. Kaikki tapahtuu Paljon lähempänä vihollista ja toiminta on hektisempää kuin aikaisemmissa BFissä.
Itse en odota seuraavalta CoDilta yhtään mitään, tekijöiden vaihduttua. MW3 tuskin voidaan edes pitää enään CoDina, sillä uudet tekijät tuskin pystyvät samaan mihin IW pystyi CoD 2 sekä 4 kanssa. Yhtä hyvin voisivat vain unohtaa CoD-sarjan ja käyttää ainoastaan sen suhtpätevää moottoria uuden pelisarjan kehittämiseen. CoD nimi tulee ainoastaan sen kylkeen, sillä se todennäköisesti myy enemmän kuin jokin uusi.

Vaikka vannoutunut CoD-fani olenkin ollut, taidan todennäköisesti ostaa seuraavaksi FPS-pelikseni BC3, ellei MW3 pidetä vielä 2kk julkaisun jälkeenkin parhaana FPS-pelinä.

/päteminen
lainaa
sdasad

21.04.2011 klo 13.44

PRKL666 kirjoitti:
BC2 ja CoDeja on aika vaikea verrata toisiinsa, kun kyseessä on 2 täysin erilaista peliä. MW2 keskittyy enemmän killstreakkien keräämiseen sekä jalkaisin taistelemiseen, kun taas BC2 keskittyy enemmänkin ajoittain spawnaaviin ajoneuvoihin. Mappien suunnitteluissakin tämän huomaa selkeästi.

BC2 pitäisi pikemminkin verrata Halo-sarjaan. Halo käsittääkseni keskittyy ajoittain spawnaaviin ylivoimaisiin aseisiin sekä ajoneuvoihin kuten BC2 ja Mapit ovat molemmissa peleissä kutakuinkin samaa kokoluokkaa. Tähtääminenkin on melko samankaltaista. Pitkältä matkalta ampuminenkin on molemmissa peleissä tuskaa kaikilla muilla aseilla, kuin kiikarikivääreillä.

Suurin ero Halossa sekä BC2 on lähinnä niiden ulkomuoto. Halo on karkkivärejä ja laserpyssyjä, kun BC2 on sitten hiukan realistisempi. Molemmista peleistä voisi suhteellisen helposti muokata toisensa, vain mappien ulkomuotoa sekä aseiden skinejä muuttamalla.

Sitten jotain BC3stakin. Taisivat jossain uutisessa mainita, että BC3 tulee voittamaan CoD-sarjan. Kaikki varmaan ovatkin huomanneet sen tuosta singlen gameplaysta. Kaikki tapahtuu Paljon lähempänä vihollista ja toiminta on hektisempää kuin aikaisemmissa BFissä.
Itse en odota seuraavalta CoDilta yhtään mitään, tekijöiden vaihduttua. MW3 tuskin voidaan edes pitää enään CoDina, sillä uudet tekijät tuskin pystyvät samaan mihin IW pystyi CoD 2 sekä 4 kanssa. Yhtä hyvin voisivat vain unohtaa CoD-sarjan ja käyttää ainoastaan sen suhtpätevää moottoria uuden pelisarjan kehittämiseen. CoD nimi tulee ainoastaan sen kylkeen, sillä se todennäköisesti myy enemmän kuin jokin uusi.

Vaikka vannoutunut CoD-fani olenkin ollut, taidan todennäköisesti ostaa seuraavaksi FPS-pelikseni BC3, ellei MW3 pidetä vielä 2kk julkaisun jälkeenkin parhaana FPS-pelinä.

/päteminen

Se ei ole BAD COMPANY 3 vaan BATTLEFIELD 3......
lainaa

V2.fi Tiktok
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova