12 minuuttia Battlefieldiä jo nähtävissä
Battlefield 3:n Facebook-sivulla haastettiin faneja keräämään kokoon miljoona tykkäystä, jonka seurauksena tekijät julkaisisivat 12 minuuttia pitkän trailerin kommentoinnilla varustettuna.
Miljoonan tykkäyksen rajaa ei ole vielä toistaiseksi saavutettu, mutta innokkaimmille itse video on jo nähtävissä Youtube-videopalvelussa – joskin ilman kommenttiraitaa.
Miljoonan tykkäyksen rajaa ei ole vielä toistaiseksi saavutettu, mutta innokkaimmille itse video on jo nähtävissä Youtube-videopalvelussa – joskin ilman kommenttiraitaa.
Keskustelut (32 viestiä)
Rekisteröitynyt 04.01.2011
16.04.2011 klo 23.38
16.04.2011 klo 23.40
Rekisteröitynyt 24.06.2008
16.04.2011 klo 23.41
17.04.2011 klo 00.27
Jeepin lavalla olevan raskaan konekiväärin ammusvyö ei liiku pelaajan tulittaessa, muuten loistavaa materiaalia.
Niin ja 3:13 maahan tippunut kivääri leijuu ilmasssa, aivan järkyttävää.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
17.04.2011 klo 00.40
17.04.2011 klo 00.54
Kyllähän se oli jo tiedossa että ne julkasee vaan tosta aiemmin nähdystä trailerista täyden version. Sitähän ne nimenomaan hehkutti että "myöhemmin tästä trailerista julkaistaan täysi 12min pätkä"
17.04.2011 klo 02.05
P.S. Haluan takaisin tulimuodon valinnan. Minne se on viety kaikista FPS peleistä. Oli kivaa kun aseessa oli Semi-(Burst)-Auto esimerkiksi.
17.04.2011 klo 06.00
Rekisteröitynyt 13.10.2009
17.04.2011 klo 08.16
Toivottavasti yltävät parempaan kuin millainen Bad Company 2 oli. Ja mielestäni se oli vuoden PARAS FPS peli mitä tuli ! voitti kyllä COD'it mennen tullen.
17.04.2011 klo 08.58
Nuo aseet kyl tuntuu hirveän epätarkilta, onhan se hyvä että ne ei oo CoDin laserpyssyjä, mutta välillä näyttää ettei noilla pyssyillä osuisi edes ladon seinään.
P.S. Haluan takaisin tulimuodon valinnan. Minne se on viety kaikista FPS peleistä. Oli kivaa kun aseessa oli Semi-(Burst)-Auto esimerkiksi.
näyttäisi olevan! siinä sen RPG-kohdan jälkeen äijä paukuttaa semillä, ja oikeassa reunassa näkyy jokin palkki menevän ylös-alas, jonka jälkeen ampuu sarjaa
Rekisteröitynyt 20.08.2009
17.04.2011 klo 10.08
17.04.2011 klo 10.16
Ja miksi tuo jannu kestää 3-4 luotia ja on 2sek päästä recoverannut täysin?
Koska Call of Duty. Varovainen ja taktinen eteneminen on pelinkehittäjille kirosana, suora rynniminen kuolemattomana on paras vaihtoehto.
17.04.2011 klo 11.49
Rekisteröitynyt 27.05.2007
17.04.2011 klo 12.20
Moderaattori
Rekisteröitynyt 02.04.2007
17.04.2011 klo 13.04
17.04.2011 klo 13.36
17.04.2011 klo 13.56
Taisi olla konsolilla, ainakin liikkeiden perusteella. Varmaks en mee sanomaan..
No ei varmasti ollut. Kaipa sitä pitää taas tonni tai pari satsata koneeseen että noilla graffoilla pääsee pelaamaan, vaikka ei tömö muuten mikään erikoinen peli olekaan.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
17.04.2011 klo 13.59
17.04.2011 klo 14.23
Näytti erittäin hyvältä kunnes huomasin että ei elkku mittaria.. eli taika parannus on taas käytössä ;( ei tule tänäkään vuonna FPS pelejä hyllyyn
"Elkku mittari" onkin niin realistinen, ja haavat paranee ottamalla maasta medikitin kantoon? Niinhän se menee oikeassa elämässä? Ei.
17.04.2011 klo 14.32
17.04.2011 klo 16.18
Rekisteröitynyt 07.04.2011
17.04.2011 klo 18.07
Näyttäisivät sitä verkkopeliä, eikä tuota interaktiivinen leffa -modea.
17.04.2011 klo 18.47
Näytti erittäin hyvältä kunnes huomasin että ei elkku mittaria.. eli taika parannus on taas käytössä ;( ei tule tänäkään vuonna FPS pelejä hyllyyn
"Elkku mittari" onkin niin realistinen, ja haavat paranee ottamalla maasta medikitin kantoon? Niinhän se menee oikeassa elämässä? Ei.
Pari luodinreikää päässä paranee sitten sekunneissa oikeassa elämässä? Ei ei. Ei peleissä ole kysymys oikeasta elämästä. Jos olisi, pelaajan peli loppuisi jo luotiin tai kahteen. Mutta eihän sellainen ole mahdollista pelessä koska jonnein päät eivät kestäisi.
17.04.2011 klo 19.33
17.04.2011 klo 21.35
Pari luodinreikää päässä paranee sitten sekunneissa oikeassa elämässä? Ei ei. Ei peleissä ole kysymys oikeasta elämästä. Jos olisi, pelaajan peli loppuisi jo luotiin tai kahteen. Mutta eihän sellainen ole mahdollista pelessä koska jonnein päät eivät kestäisi.
Pelaa paska-armaa jos haluat delailla joihinkin random harhaluoteihin.
17.04.2011 klo 23.08
18.04.2011 klo 01.32
Laserpyssyt? WTF? Oletko tyhmä?
Itse pidin Bad Company 2:sta mutta pelaan silti mieluummin CoD4:sta ja MW2:sta. Välillä myös WaWia ja harvoin BO:ta, koska se vaan on, tylsä ja... niin. MW3 tulee ostettua jos se on enemmän CoD4/MW2 tyylinen eikä oo liikaa taas Blopsin näköinen. Bäfä 3 myös tottakai.
18.04.2011 klo 16.01
''Nuo aseet kyl tuntuu hirveän epätarkilta, onhan se hyvä että ne ei oo CoDin laserpyssyjä, mutta välillä näyttää ettei noilla pyssyillä osuisi edes ladon seinään.''
Laserpyssyt? WTF? Oletko tyhmä?
Itse pidin Bad Company 2:sta mutta pelaan silti mieluummin CoD4:sta ja MW2:sta. Välillä myös WaWia ja harvoin BO:ta, koska se vaan on, tylsä ja... niin. MW3 tulee ostettua jos se on enemmän CoD4/MW2 tyylinen eikä oo liikaa taas Blopsin näköinen. Bäfä 3 myös tottakai.
Rekisteröitynyt 27.05.2008
18.04.2011 klo 17.24
18.04.2011 klo 18.34
Rekisteröitynyt 02.10.2009
18.04.2011 klo 21.56
BC2 pitäisi pikemminkin verrata Halo-sarjaan. Halo käsittääkseni keskittyy ajoittain spawnaaviin ylivoimaisiin aseisiin sekä ajoneuvoihin kuten BC2 ja Mapit ovat molemmissa peleissä kutakuinkin samaa kokoluokkaa. Tähtääminenkin on melko samankaltaista. Pitkältä matkalta ampuminenkin on molemmissa peleissä tuskaa kaikilla muilla aseilla, kuin kiikarikivääreillä.
Suurin ero Halossa sekä BC2 on lähinnä niiden ulkomuoto. Halo on karkkivärejä ja laserpyssyjä, kun BC2 on sitten hiukan realistisempi. Molemmista peleistä voisi suhteellisen helposti muokata toisensa, vain mappien ulkomuotoa sekä aseiden skinejä muuttamalla.
Sitten jotain BC3stakin. Taisivat jossain uutisessa mainita, että BC3 tulee voittamaan CoD-sarjan. Kaikki varmaan ovatkin huomanneet sen tuosta singlen gameplaysta. Kaikki tapahtuu Paljon lähempänä vihollista ja toiminta on hektisempää kuin aikaisemmissa BFissä.
Itse en odota seuraavalta CoDilta yhtään mitään, tekijöiden vaihduttua. MW3 tuskin voidaan edes pitää enään CoDina, sillä uudet tekijät tuskin pystyvät samaan mihin IW pystyi CoD 2 sekä 4 kanssa. Yhtä hyvin voisivat vain unohtaa CoD-sarjan ja käyttää ainoastaan sen suhtpätevää moottoria uuden pelisarjan kehittämiseen. CoD nimi tulee ainoastaan sen kylkeen, sillä se todennäköisesti myy enemmän kuin jokin uusi.
Vaikka vannoutunut CoD-fani olenkin ollut, taidan todennäköisesti ostaa seuraavaksi FPS-pelikseni BC3, ellei MW3 pidetä vielä 2kk julkaisun jälkeenkin parhaana FPS-pelinä.
/päteminen
21.04.2011 klo 13.44
BC2 ja CoDeja on aika vaikea verrata toisiinsa, kun kyseessä on 2 täysin erilaista peliä. MW2 keskittyy enemmän killstreakkien keräämiseen sekä jalkaisin taistelemiseen, kun taas BC2 keskittyy enemmänkin ajoittain spawnaaviin ajoneuvoihin. Mappien suunnitteluissakin tämän huomaa selkeästi.
BC2 pitäisi pikemminkin verrata Halo-sarjaan. Halo käsittääkseni keskittyy ajoittain spawnaaviin ylivoimaisiin aseisiin sekä ajoneuvoihin kuten BC2 ja Mapit ovat molemmissa peleissä kutakuinkin samaa kokoluokkaa. Tähtääminenkin on melko samankaltaista. Pitkältä matkalta ampuminenkin on molemmissa peleissä tuskaa kaikilla muilla aseilla, kuin kiikarikivääreillä.
Suurin ero Halossa sekä BC2 on lähinnä niiden ulkomuoto. Halo on karkkivärejä ja laserpyssyjä, kun BC2 on sitten hiukan realistisempi. Molemmista peleistä voisi suhteellisen helposti muokata toisensa, vain mappien ulkomuotoa sekä aseiden skinejä muuttamalla.
Sitten jotain BC3stakin. Taisivat jossain uutisessa mainita, että BC3 tulee voittamaan CoD-sarjan. Kaikki varmaan ovatkin huomanneet sen tuosta singlen gameplaysta. Kaikki tapahtuu Paljon lähempänä vihollista ja toiminta on hektisempää kuin aikaisemmissa BFissä.
Itse en odota seuraavalta CoDilta yhtään mitään, tekijöiden vaihduttua. MW3 tuskin voidaan edes pitää enään CoDina, sillä uudet tekijät tuskin pystyvät samaan mihin IW pystyi CoD 2 sekä 4 kanssa. Yhtä hyvin voisivat vain unohtaa CoD-sarjan ja käyttää ainoastaan sen suhtpätevää moottoria uuden pelisarjan kehittämiseen. CoD nimi tulee ainoastaan sen kylkeen, sillä se todennäköisesti myy enemmän kuin jokin uusi.
Vaikka vannoutunut CoD-fani olenkin ollut, taidan todennäköisesti ostaa seuraavaksi FPS-pelikseni BC3, ellei MW3 pidetä vielä 2kk julkaisun jälkeenkin parhaana FPS-pelinä.
/päteminen
Se ei ole BAD COMPANY 3 vaan BATTLEFIELD 3......
Kirjoita kommentti