Minecraft-fanit: muistakaa 11.11.11
11.11.11. on hieno päivämäärä suorasukaisuutensa ja symmetrisyytensä vuoksi. Se on hieno päivä myös Minecraftin ystäville, sillä tiedot kertovat, että tuona päivänä Minecraft vihdoin siirtyy 'testiasteelta' kokonaiseksi peliksi. Päivityksiä luvataan kuitenkin senkin jälkeen tuttuun tahtiin, onpahan tekijöille vain jokin päivämäärä, jota tavoitella. Seuraavana päivityksenä Minecraftiin lupaillaan muuttuvia säätiloja. Lumi- ja vesisade vaikuttavat myös soihtujen palamiseen ja viljan kasvamiseen, joten ne eivät ole pelkkää visuaalista silmänlumetta.
Keskustelut (35 viestiä)
Rekisteröitynyt 13.10.2009
08.04.2011 klo 15.49
Rekisteröitynyt 29.07.2010
08.04.2011 klo 15.52
08.04.2011 klo 15.55
08.04.2011 klo 15.56
Rekisteröitynyt 27.09.2010
08.04.2011 klo 16.26
Juu ei jää minecraftille aikaa kun sKyrim.......
Toisinpäin.
08.04.2011 klo 16.30
Ja tietysti unohtamatta, The Elder Scrolls V: Skyrim |,,/
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
08.04.2011 klo 16.40
08.04.2011 klo 16.43
08.04.2011 klo 16.50
Rekisteröitynyt 29.07.2010
08.04.2011 klo 17.00
Rekisteröitynyt 26.01.2011
08.04.2011 klo 17.16
Rekisteröitynyt 04.01.2011
08.04.2011 klo 17.17
Ei jää nytkään aikaa kun Riftiin menee kahdessa viikossa 60-70 pelituntia ja sen lisäksi pitäisi päivittäin käydä tekemässä töissä vielä 8 tunnin vuoroa.
Vähän nyt on elämä sekasin kun aikaa nukkumiseen + syömiseen + hygieniaan + suhteiden ylläpitoon jää 8-9h päivässä.
08.04.2011 klo 17.44
Ei jää nytkään aikaa kun Riftiin menee kahdessa viikossa 60-70 pelituntia ja sen lisäksi pitäisi päivittäin käydä tekemässä töissä vielä 8 tunnin vuoroa.
Vähän nyt on elämä sekasin kun aikaa nukkumiseen + syömiseen + hygieniaan + suhteiden ylläpitoon jää 8-9h päivässä.
Me pc miehet kykenemme ilmiöön nimeltä multitasking. Siinähän pelailun ohella puhelimen avulla kuunteleen akan juorut samalla, jos läppärin omistaa niin sopivasti ulostuksen yhteydessä yhen raidin käy vetämässä kevyesti. Ja syöminen ja pc-pelaaminein nyt menee niin käsikädessä kuin vain voi. Toinen käsi louhii sapuskaa huiviin samalla kun oikealla klikkaillaan ja välillä hoidetaan seksielämää hieromalla tattia. Pc: versitaalein pelikone kaikista!
08.04.2011 klo 18.02
08.04.2011 klo 18.30
08.04.2011 klo 18.33
Ei jää nytkään aikaa kun Riftiin menee kahdessa viikossa 60-70 pelituntia ja sen lisäksi pitäisi päivittäin käydä tekemässä töissä vielä 8 tunnin vuoroa.
Vähän nyt on elämä sekasin kun aikaa nukkumiseen + syömiseen + hygieniaan + suhteiden ylläpitoon jää 8-9h päivässä.
Me pc miehet kykenemme ilmiöön nimeltä multitasking. Siinähän pelailun ohella puhelimen avulla kuunteleen akan juorut samalla, jos läppärin omistaa niin sopivasti ulostuksen yhteydessä yhen raidin käy vetämässä kevyesti. Ja syöminen ja pc-pelaaminein nyt menee niin käsikädessä kuin vain voi. Toinen käsi louhii sapuskaa huiviin samalla kun oikealla klikkaillaan ja välillä hoidetaan seksielämää hieromalla tattia. Pc: versitaalein pelikone kaikista!
forever alone
Rekisteröitynyt 17.03.2009
08.04.2011 klo 18.34
Tympii kun pitäisi vain ase/siviilipalvelus hoitaa pois alta noihin aikoihin :/ Ja Mass3 siinä vielä seassa.
Rekisteröitynyt 28.07.2009
08.04.2011 klo 18.49
08.04.2011 klo 19.48
Juu ei jää minecraftille aikaa kun sKyrim.......
Tämä.
08.04.2011 klo 22.33
Skyrim voisi olla lupaava jos hahmonkehitys systeemi ei oisi äärimnmäisen surkea. AInakin jos on sama, kuin Obvilionissa, pilaa koko pelin. Kokemuspisteet ja levelit vain peliin ja sitten sasi määritellä laittaako pojot puhumiseen vai muikkailuun. TOinen ongelma on endimmäinen persoona. Peli pitäisi suunnitella alunperin toimimaan kolmannessa persoonassa.
Maailman ja sitä kautta tunnelman taas Morrowindissä ja Oblivionissa pilasi se, että vältettiin kaikkia "kileisempia" hirviöitä, jotka ovat se, mitkä tukevät roolipelistä kunnon roopipelin. Lohikäärmeitä on nyt kuitenkin ainakin lupiltu. Kopioisi vaan törkeästi Forgotten Realmista hirviöt, siellä riittää mistä kopioida.
Sitten suuri ongelma Oblivionissa oli, ettei tehtävien sijaintia oltu kunnolla selitelty. Toivon mukaan tulee mmo-peleistä tuttu systeemi, että tehtävien sijainnit merkataan karttoihin ympyröillä.
Nämä jos korjaa voisi olla ihan kohtalainen mutta tuskimpa.
Toisaalta syksyllä PC:lle tulee toinen paljon odotetumpi peli, SWTOR...
08.04.2011 klo 23.05
sssssSSSSsSSsSSSSSSssss
BOOM!
08.04.2011 klo 23.05
08.04.2011 klo 23.23
09.04.2011 klo 06.56
kuka jaksaa pelata jotai miinaharavaa?? lol :D
Taidat omistaa xboxin kommentistasi päätellen?
Rekisteröitynyt 13.10.2009
09.04.2011 klo 09.43
Ei taida Skyrimissä olla kesytettäviä susia, junaa eikä "poksahdushirviöitä" = tiedän aika tarkkaan, mitä meilläkin pelataan vielä hyvin pitkään :)
Jep :D
Rekisteröitynyt 29.07.2010
09.04.2011 klo 09.53
Sitten suuri ongelma Oblivionissa oli, ettei tehtävien sijaintia oltu kunnolla selitelty. Toivon mukaan tulee mmo-peleistä tuttu systeemi, että tehtävien sijainnit merkataan karttoihin ympyröillä.
Mielestäni oblivionin tehtävän merkkaus on liian selvä. Se on merkattu karttaan ja sinne pääsee warpattua melkeinpä suoraan. Peli maailma on liian pieni ''ajallisesti''. Joka paikkaan pääsee 5min. Mielummin warppailu pois ja morrowindmaisempi systeemi. Tietenkään sitä quick travellia ei tarvitse käyttää, mutta sitä silti tulee käytettyä.
Se mitä pitäisi muokata on maailman mielenkiinto. Oblivion oli liian samanlainen kaikkialla, luolat samanlaisia. Hieman ankeaa.
09.04.2011 klo 12.01
Se mitä pitäisi muokata on maailman mielenkiinto. Oblivion oli liian samanlainen kaikkialla, luolat samanlaisia. Hieman ankeaa.[/quote]
Eikös tähän ollut tulossa muutos Skyrimin myötä?
Ja karttamerkit pois niin hyvää tulee...
Rekisteröitynyt 15.09.2008
09.04.2011 klo 12.19
Skyrimin maailma tulee kyllä olemaan aika helvetin staattinen verrattuna Minecraftiin, mikäli vanhat merkit paikkansa pitävät.
Tympii kun pitäisi vain ase/siviilipalvelus hoitaa pois alta noihin aikoihin :/ Ja Mass3 siinä vielä seassa.
Mua ei ainakaan kiinnosta tuo pätkääkään. Tosin en oo vielä kokeillu Minecraftia kertaakaan, mutta eipä kyllä kiinnosta kokeillakaan. En mä Skyrimiäkään odota sen takia, että se olis uberinteraktiivinen, että voisin kaataa puita ja kalastaa. Tarinaa sieltä eniten odotan ja mukavaa pelikokemusta.
10.04.2011 klo 09.29
10.04.2011 klo 12.39
10.04.2011 klo 15.57
Rekisteröitynyt 19.04.2010
10.04.2011 klo 16.00
Yhteys on muuten selvä. Skyrimiähän se minecraft tekijä haluaa pelata. Siksi minecraft on saatava valmiiksi siihen mennessä!
Näin sen on oltava
11.04.2011 klo 11.39
Skyrim voisi olla lupaava jos hahmonkehitys systeemi ei oisi äärimnmäisen surkea. AInakin jos on sama, kuin Obvilionissa, pilaa koko pelin. Kokemuspisteet ja levelit vain peliin ja sitten sasi määritellä laittaako pojot puhumiseen vai muikkailuun. TOinen ongelma on endimmäinen persoona. Peli pitäisi suunnitella alunperin toimimaan kolmannessa persoonassa.
Rekisteröitynyt 13.10.2009
12.04.2011 klo 08.12
Täytän kyseisenä päivänä 9000 päivää. Tasan
24.641163062896567 Vuotta :D
Rekisteröitynyt 07.04.2011
12.04.2011 klo 21.21
Liian vähän aikaa Minecraftille koska Rifti ja Lotron uusin päivitys...
Skyrim voisi olla lupaava jos hahmonkehitys systeemi ei oisi äärimnmäisen surkea. AInakin jos on sama, kuin Obvilionissa, pilaa koko pelin. Kokemuspisteet ja levelit vain peliin ja sitten sasi määritellä laittaako pojot puhumiseen vai muikkailuun. TOinen ongelma on endimmäinen persoona. Peli pitäisi suunnitella alunperin toimimaan kolmannessa persoonassa.
Maailman ja sitä kautta tunnelman taas Morrowindissä ja Oblivionissa pilasi se, että vältettiin kaikkia "kileisempia" hirviöitä, jotka ovat se, mitkä tukevät roolipelistä kunnon roopipelin. Lohikäärmeitä on nyt kuitenkin ainakin lupiltu. Kopioisi vaan törkeästi Forgotten Realmista hirviöt, siellä riittää mistä kopioida.
Sitten suuri ongelma Oblivionissa oli, ettei tehtävien sijaintia oltu kunnolla selitelty. Toivon mukaan tulee mmo-peleistä tuttu systeemi, että tehtävien sijainnit merkataan karttoihin ympyröillä.
Nämä jos korjaa voisi olla ihan kohtalainen mutta tuskimpa.
Toisaalta syksyllä PC:lle tulee toinen paljon odotetumpi peli, SWTOR...