Tuorein sisältö

Shift 2 Unleashedissa on kunnolla vauhdin tuntua

13.03.2011 klo 14.00 | Luettu: 15712 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Vaikka autopeli rullaisi tasaista FPS-tahtia ja pelin virtuaalinen nopeusmittari näyttäisi 250 km/h, on monien pelien ongelmana silti vauhdin tunnun vähäisyys. Alla olevan videon perusteella Shift 2 Unleashedissa sitä sen sijaan löytyy.



Liikkuva istuin on D-Boxin valmistama, mikäli joku sitä kuolasi.

V2.fi | Manu Pärssinen
< PS3:t saavat tulla t... Kinect jyrää Moven U... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (18 viestiä)

Protec

Rekisteröitynyt 26.09.2007

13.03.2011 klo 14.02

Hyvältä näyttää, ja kuulostaa. Harmi vain että tämä kaveri ei pelannut siitä kypäräkamerasta. Olisi ollut kiva nähdä vähän enemmän miten se toimii.

Muutama viikko enää...
lainaa
jeje

Rekisteröitynyt 17.08.2008

13.03.2011 klo 14.38

Hyvin herra ainakin onnistuu vetämään pitkin seiniä suoralla tiellä :D
lainaa
Protec

Rekisteröitynyt 26.09.2007

13.03.2011 klo 14.45

jeje kirjoitti:
Hyvin herra ainakin onnistuu vetämään pitkin seiniä suoralla tiellä :D


On kieltämättä aika ajotaidoton kaveri.
lainaa
fuyjghj

13.03.2011 klo 15.24

Juuri tuo oli ongelmana GT5 , ajat 250km/h niin silti tuntuu että olisi äidin kyydissä.
lainaa
Reto92

Rekisteröitynyt 12.07.2009

13.03.2011 klo 15.49

Hauska katsoa videota kun toinen ei osaa edes ajaa
lainaa
hohhoijaa

13.03.2011 klo 16.11

Reto92 kirjoitti:
Hauska katsoa videota kun toinen ei osaa edes ajaa


Niinpä, mikä olisikaan parempaa, kuin jokaisesta uutisesta jonkin negatiivisen asian hakeminen! Jihhuu, olette onnistuneet taas!
lainaa
niinsevaanon

13.03.2011 klo 16.23

fuyjghj kirjoitti:
Juuri tuo oli ongelmana GT5 , ajat 250km/h niin silti tuntuu että olisi äidin kyydissä.

Ja Forzassa kun ajaa Bugatilla yli 400km/h niin nopeus tuntuu samalta kuin pyörää taluttaessa.
lainaa
Igor

13.03.2011 klo 16.54

Puskurikamerasta vauhdintuntu on yleensä paras, ei rata-autoilussa muutenkaan ole "vilinää" kun radan läheisyydessä ei yleensä ole puita tms, kolmen näytön käyttäminen kyllä auttaa paljon siihenkin. Pelatkaa wipeouttia jos haluatte epärealistista vauhdintuntua.
lainaa
naamailia

13.03.2011 klo 17.30

Tasan yhtä realistinen, kuin pitstop 2.
Saa kurvata joka mutkaan kaasu pohjassa ja eikä mee ees paljon yli mutkissa :)
lainaa
Falafel

Rekisteröitynyt 04.01.2011

13.03.2011 klo 18.11

Hahhahhaa. Se, joka väittää, ettei GT5:ta pelatessa koe Nürburgringin kapeilla osuuksilla kahtasataa ajaessa vauhdintunnetta, on oikeassa.
lainaa
Pyyhekumi

Moderaattori

Rekisteröitynyt 02.04.2007

13.03.2011 klo 19.54

Oliko tuossa tuulen suhinakin mukana? Äänimaailma on kyllä yksi tärkeä vauhdin tuntuun vaikuttava tekijä.
lainaa
Reto92

Rekisteröitynyt 12.07.2009

13.03.2011 klo 20.10

hohhoijaa kirjoitti:
Reto92 kirjoitti:
Hauska katsoa videota kun toinen ei osaa edes ajaa


Niinpä, mikä olisikaan parempaa, kuin jokaisesta uutisesta jonkin negatiivisen asian hakeminen! Jihhuu, olette onnistuneet taas!

Katsokaa kuinka hino peli tämä on, kräts pum kräts pum ja ajetaan seiniä pitkin
lainaa
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

13.03.2011 klo 20.16

Monissa peleissä kyllä vauhdin tuntua ei tosiaan ole kuin yhdessä kuvakulmassa; matalimmassa puskurikulmassa. Ainoa ongelma näissä on, että se on näkyvyyden kannalta liian alhaalla (esim. Forzassa on näin).
lainaa
jfjjgjf

13.03.2011 klo 21.00

Vauhdintunteen puuttuminen peleissä johtuu pienestä näkökentästä mikä johtuu TV ruudusta. Oikealla autolla kun ajat niin näät samalla kokoajan "sivusilmällä" sivuille kun esim. puut viuhuaa nopeesti ohi. Toinen syy on se että kilparadat on niin leveitä että oikeassakin elämässä esim. 120km/h tuntuu radalla ihan kävelyvauhdilta kun taas moottorietiellä se tuntuu aika kovalta. Tossa Shift 2:ssa on vääristelty mittasuheita niin että auto näyttäis tosi pieneltä rataan verrattuna ja se taas näyttää tosi tyhmältä ja epäaidolta. GT5:ssä on vauhdintunne saatu just realistiseks vaikka se ei TV:stä katottuna niin päätähuimaavalta tunnukkaan niin se on kuitenkin realistinen ja mun mielestä hyvä. Paras lääke autopelien vauhdintunnun lisäämiseks on ostaa 3 tai 5 näyttöö niin että näät sivuille kokoajan.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

13.03.2011 klo 21.42

jfjjgjf kirjoitti:
Paras lääke autopelien vauhdintunnun lisäämiseks on ostaa 3 tai 5 näyttöö niin että näät sivuille kokoajan.

Toinen hyvä lääke on 3D. Ainakin Motorstormiin 3D tuo reippaasti enemmän vauhdintunnetta ja parhaimmillan meno on melko hurjaa.
lainaa
boooooooring

13.03.2011 klo 23.12

Tunnetta tai ei, rata-autoilu nyt on vaan aivan tylsää.
lainaa
kghhkjkj

14.03.2011 klo 07.15

boooooooring kirjoitti:
Tunnetta tai ei, rata-autoilu nyt on vaan aivan tylsää.
No kyllä varmana on jos sitä tarjoillaan tälläsessä Shift 2:n tapasessa arcade muodossa. Mutta kun pelataan vaikkapa Live For Speedia tai iRacingia PC:llä ni se on kaukana tylsästä. Tietenkin jos jotain ei autoilu kiinnosta niin sille sitten ei maha mitään.
lainaa
MonkeeFromEast

14.03.2011 klo 11.17

kghhkjkj kirjoitti:
boooooooring kirjoitti:
Tunnetta tai ei, rata-autoilu nyt on vaan aivan tylsää.
No kyllä varmana on jos sitä tarjoillaan tälläsessä Shift 2:n tapasessa arcade muodossa. Mutta kun pelataan vaikkapa Live For Speedia tai iRacingia PC:llä ni se on kaukana tylsästä. Tietenkin jos jotain ei autoilu kiinnosta niin sille sitten ei maha mitään.


Trollimestari. Lollol.
lainaa

V2.fi Instagramissa
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova