Näin Gunstringeria pelataan Kinectillä
Gunstringer on Twisted Pixelin Kinect-peli, joka on tulossa Xbox Live Arcadeen ja joka on suunnattu hieman perinteisemmälle peliyleisölle. Alla oleva video esittelee, miten sitä pelataan. Gunstringeria voi kuulemma pelata myös istualtaan.
Keskustelut (13 viestiä)
Rekisteröitynyt 20.12.2008
28.02.2011 klo 13.37
28.02.2011 klo 13.55
28.02.2011 klo 14.32
28.02.2011 klo 14.36
28.02.2011 klo 15.04
28.02.2011 klo 17.24
Jostainhan se on aloitettava. Idioottikin tajuaa, että ohjaimettomuus on tulevaisuuden suunta
Olen täysin eri mieltä. Ohjaimettomuus ei tule koskaan olemaan niin suosittua kuin padi/hiiri+näppis. Ihmiset pelaavat pelejä rentoutuakseen ja hauskuuden takia. En usko että siinä hirveesti rentoutuu kun huitoo pitkin poikin kämppää hiki hatussa. Padilla ihminen voi vain istua sohvalla ja vain sormet tekevät työn.
Ps. Voihan tuo ohjaimeton liikeohjaus olla hauskaakin mutta ei sitä kauaa jaksa.
Rekisteröitynyt 26.06.2007
28.02.2011 klo 18.27
Jostainhan se on aloitettava. Idioottikin tajuaa, että ohjaimettomuus on tulevaisuuden suunta
Olen täysin eri mieltä. Ohjaimettomuus ei tule koskaan olemaan niin suosittua kuin padi/hiiri+näppis. Ihmiset pelaavat pelejä rentoutuakseen ja hauskuuden takia. En usko että siinä hirveesti rentoutuu kun huitoo pitkin poikin kämppää hiki hatussa. Padilla ihminen voi vain istua sohvalla ja vain sormet tekevät työn.
Ps. Voihan tuo ohjaimeton liikeohjaus olla hauskaakin mutta ei sitä kauaa jaksa.
28.02.2011 klo 20.48
En usko että siinä hirveesti rentoutuu kun huitoo pitkin poikin kämppää hiki hatussa.
Meinasit että liikeohjaus /ohjaimeton pelaaminen tulee aina olemaan sitä telkkarin edessä pomppimista? No olet väärässä, boksia voi jo nyt hallita vaikka sohvalta istuen, puhumattakaan sitten kun tekniikka kehittyy.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
28.02.2011 klo 21.51
Jostainhan se on aloitettava. Idioottikin tajuaa, että ohjaimettomuus on tulevaisuuden suunta
Olen täysin eri mieltä. Ohjaimettomuus ei tule koskaan olemaan niin suosittua kuin padi/hiiri+näppis. Ihmiset pelaavat pelejä rentoutuakseen ja hauskuuden takia. En usko että siinä hirveesti rentoutuu kun huitoo pitkin poikin kämppää hiki hatussa. Padilla ihminen voi vain istua sohvalla ja vain sormet tekevät työn.
Ps. Voihan tuo ohjaimeton liikeohjaus olla hauskaakin mutta ei sitä kauaa jaksa.
En oikein näe tämän tyyppistä liiketunnistusohjausta standardina tulevaisuuden ohjaustapana. Se on kuitenkin melko rajoittunut ja ei tarjoa minkäänlaista feedbackkia. Tietyissä sovellutuksissa tuo on ihan kätevä ja lisäohjaustapana, mutta toimivaa standardia pääohjaustapaa siitä ei kyllä koskaan saada yksinään.
01.03.2011 klo 16.19
En oikein näe tämän tyyppistä liiketunnistusohjausta standardina tulevaisuuden ohjaustapana. Se on kuitenkin melko rajoittunut ja ei tarjoa minkäänlaista feedbackkia. Tietyissä sovellutuksissa tuo on ihan kätevä ja lisäohjaustapana, mutta toimivaa standardia pääohjaustapaa siitä ei kyllä koskaan saada yksinään.
Sinä voit puhua laadusta ja pelien sisällöstä, minä puhun rahasta ja wiiSportista.
Pahoittelen, ajat muuttuvat tässä(KIN) taiteen muodossa. Huonompaan suuntaan, tiedän.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
01.03.2011 klo 22.39
En oikein näe tämän tyyppistä liiketunnistusohjausta standardina tulevaisuuden ohjaustapana. Se on kuitenkin melko rajoittunut ja ei tarjoa minkäänlaista feedbackkia. Tietyissä sovellutuksissa tuo on ihan kätevä ja lisäohjaustapana, mutta toimivaa standardia pääohjaustapaa siitä ei kyllä koskaan saada yksinään.
Sinä voit puhua laadusta ja pelien sisällöstä, minä puhun rahasta ja wiiSportista.
Pahoittelen, ajat muuttuvat tässä(KIN) taiteen muodossa. Huonompaan suuntaan, tiedän.
Ei ne mihinkään ole kuollut. Wiimote, Move tai Kinect ei tule ikinä korvaamaan hiirtä&näppista ja padia yleisimpänä ohjaustapana. Näissä kaikissa kolmessa ohjaustavassa on omat heikkoutensa, eikä ne taivu hyvin joka peliin kuten padi.
01.03.2011 klo 23.23
Näissä kaikissa kolmessa ohjaustavassa on omat heikkoutensa, eikä ne taivu hyvin joka peliin kuten padi.
Justhan sä mesosit kuinka move hakkaa paitsi normipadin myös hiiren ja näppäimistön helposti. Ja sitten kun katsotaan kauemmas kuin pari vuotta, mitä sinä ilmeisesti teet, niin huomataan että ensinnäkin padi korvautuu liikeohjaimilla täydellisesti kunnes kaikki kädessäpidettävät ohjaimet väistyvät pois kun kamerat ja softa kehittyvät tarpeeksi. Mitä sinä teet ohjaimella jos peli tunnistaa sormesi ja niiden liikkeet, kuten Kinect jo melkein tekee?
Rekisteröitynyt 04.11.2007
02.03.2011 klo 14.07
Justhan sä mesosit kuinka move hakkaa paitsi normipadin myös hiiren ja näppäimistön helposti.
Movesta ei tullut ihan sellainen kuin millaisen kuvan huhuilut ja median ennakoinnit antoi ymmärtää. Move ei pysty täysin korvaamaan padia näppäinten sijoituksen ja joidenkin nappien puutteen vuoksi.
Ja sitten kun katsotaan kauemmas kuin pari vuotta, mitä sinä ilmeisesti teet, niin huomataan että ensinnäkin padi korvautuu liikeohjaimilla täydellisesti kunnes kaikki kädessäpidettävät ohjaimet väistyvät pois kun kamerat ja softa kehittyvät tarpeeksi. Mitä sinä teet ohjaimella jos peli tunnistaa sormesi ja niiden liikkeet, kuten Kinect jo melkein tekee?
Vaikka kamera ja softa kehittyy, niin feedback puuttuu edelleen joka on iso juttu. Ei ole kovinkaan luonikasta käyttää ilmaohjausta joka pelissä.