Tuorein sisältö

Näin Gunstringeria pelataan Kinectillä

28.02.2011 klo 13.02 | Luettu: 10403 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Gunstringer on Twisted Pixelin Kinect-peli, joka on tulossa Xbox Live Arcadeen ja joka on suunnattu hieman perinteisemmälle peliyleisölle. Alla oleva video esittelee, miten sitä pelataan. Gunstringeria voi kuulemma pelata myös istualtaan.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Tänä vuonna tuleekin... Mediamoguli Murdoch ... >

Keskustelut (13 viestiä)

Rautamaha

Rekisteröitynyt 20.12.2008

28.02.2011 klo 13.37

Toimintaa oli niin että päätä huimaa.
lainaa
naamanka

28.02.2011 klo 13.55

melkein kuin oikea peli muttei kuitenkaan. ja kyllä, olen xbotti, mutta noi pirun huiskintapelit sais alustasta riippumatta unohtaa ennen kuin ne ilmestyvät vielä riivaamaan seuraavaakin konsolisukupolvea
lainaa
Zei

28.02.2011 klo 14.32

Jostainhan se on aloitettava. Idioottikin tajuaa, että ohjaimettomuus on tulevaisuuden suunta
lainaa
shaibe

28.02.2011 klo 14.36

Tää on sit niinku isku killzone 3 move ohjausta? :D
lainaa
random

28.02.2011 klo 15.04

näyttää tyhmältä
lainaa
Evoxia

28.02.2011 klo 17.24

Zei kirjoitti:
Jostainhan se on aloitettava. Idioottikin tajuaa, että ohjaimettomuus on tulevaisuuden suunta


Olen täysin eri mieltä. Ohjaimettomuus ei tule koskaan olemaan niin suosittua kuin padi/hiiri+näppis. Ihmiset pelaavat pelejä rentoutuakseen ja hauskuuden takia. En usko että siinä hirveesti rentoutuu kun huitoo pitkin poikin kämppää hiki hatussa. Padilla ihminen voi vain istua sohvalla ja vain sormet tekevät työn.

Ps. Voihan tuo ohjaimeton liikeohjaus olla hauskaakin mutta ei sitä kauaa jaksa.
lainaa
Noutaja

Rekisteröitynyt 26.06.2007

28.02.2011 klo 18.27

Evoxia kirjoitti:
Zei kirjoitti:
Jostainhan se on aloitettava. Idioottikin tajuaa, että ohjaimettomuus on tulevaisuuden suunta


Olen täysin eri mieltä. Ohjaimettomuus ei tule koskaan olemaan niin suosittua kuin padi/hiiri+näppis. Ihmiset pelaavat pelejä rentoutuakseen ja hauskuuden takia. En usko että siinä hirveesti rentoutuu kun huitoo pitkin poikin kämppää hiki hatussa. Padilla ihminen voi vain istua sohvalla ja vain sormet tekevät työn.

Ps. Voihan tuo ohjaimeton liikeohjaus olla hauskaakin mutta ei sitä kauaa jaksa.
Ajat muuttuvat. Eipä se isoäitisikään varmaan tietokonetta käytä laskujen maksamiseen tai mihinkään muuhunkaan. Tuleville sukupolville liikeohjaus voi hyvinkin olla se standardi tapa pelata, vaikka se meille tuntuukin aivan älyttömältä.
lainaa
Hmm

28.02.2011 klo 20.48

Evoxia kirjoitti:
En usko että siinä hirveesti rentoutuu kun huitoo pitkin poikin kämppää hiki hatussa.

Meinasit että liikeohjaus /ohjaimeton pelaaminen tulee aina olemaan sitä telkkarin edessä pomppimista? No olet väärässä, boksia voi jo nyt hallita vaikka sohvalta istuen, puhumattakaan sitten kun tekniikka kehittyy.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

28.02.2011 klo 21.51

Noutaja kirjoitti:
Evoxia kirjoitti:
Zei kirjoitti:
Jostainhan se on aloitettava. Idioottikin tajuaa, että ohjaimettomuus on tulevaisuuden suunta


Olen täysin eri mieltä. Ohjaimettomuus ei tule koskaan olemaan niin suosittua kuin padi/hiiri+näppis. Ihmiset pelaavat pelejä rentoutuakseen ja hauskuuden takia. En usko että siinä hirveesti rentoutuu kun huitoo pitkin poikin kämppää hiki hatussa. Padilla ihminen voi vain istua sohvalla ja vain sormet tekevät työn.

Ps. Voihan tuo ohjaimeton liikeohjaus olla hauskaakin mutta ei sitä kauaa jaksa.
Ajat muuttuvat. Eipä se isoäitisikään varmaan tietokonetta käytä laskujen maksamiseen tai mihinkään muuhunkaan. Tuleville sukupolville liikeohjaus voi hyvinkin olla se standardi tapa pelata, vaikka se meille tuntuukin aivan älyttömältä.

En oikein näe tämän tyyppistä liiketunnistusohjausta standardina tulevaisuuden ohjaustapana. Se on kuitenkin melko rajoittunut ja ei tarjoa minkäänlaista feedbackkia. Tietyissä sovellutuksissa tuo on ihan kätevä ja lisäohjaustapana, mutta toimivaa standardia pääohjaustapaa siitä ei kyllä koskaan saada yksinään.
lainaa
WellDone

01.03.2011 klo 16.19

tagman kirjoitti:
En oikein näe tämän tyyppistä liiketunnistusohjausta standardina tulevaisuuden ohjaustapana. Se on kuitenkin melko rajoittunut ja ei tarjoa minkäänlaista feedbackkia. Tietyissä sovellutuksissa tuo on ihan kätevä ja lisäohjaustapana, mutta toimivaa standardia pääohjaustapaa siitä ei kyllä koskaan saada yksinään.
Et näe? Hiiri ja näppis yhdistelmä kuoli tietokoneen mukana noin kymmenen vuotta sitten ja padi viisi vuotta sitten Wiin julkaisun yhteydessä.

Sinä voit puhua laadusta ja pelien sisällöstä, minä puhun rahasta ja wiiSportista.

Pahoittelen, ajat muuttuvat tässä(KIN) taiteen muodossa. Huonompaan suuntaan, tiedän.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

01.03.2011 klo 22.39

WellDone kirjoitti:
tagman kirjoitti:
En oikein näe tämän tyyppistä liiketunnistusohjausta standardina tulevaisuuden ohjaustapana. Se on kuitenkin melko rajoittunut ja ei tarjoa minkäänlaista feedbackkia. Tietyissä sovellutuksissa tuo on ihan kätevä ja lisäohjaustapana, mutta toimivaa standardia pääohjaustapaa siitä ei kyllä koskaan saada yksinään.
Et näe? Hiiri ja näppis yhdistelmä kuoli tietokoneen mukana noin kymmenen vuotta sitten ja padi viisi vuotta sitten Wiin julkaisun yhteydessä.

Sinä voit puhua laadusta ja pelien sisällöstä, minä puhun rahasta ja wiiSportista.

Pahoittelen, ajat muuttuvat tässä(KIN) taiteen muodossa. Huonompaan suuntaan, tiedän.

Ei ne mihinkään ole kuollut. Wiimote, Move tai Kinect ei tule ikinä korvaamaan hiirtä&näppista ja padia yleisimpänä ohjaustapana. Näissä kaikissa kolmessa ohjaustavassa on omat heikkoutensa, eikä ne taivu hyvin joka peliin kuten padi.
lainaa
Hyväsiitävielätulee

01.03.2011 klo 23.23

tagman kirjoitti:
Näissä kaikissa kolmessa ohjaustavassa on omat heikkoutensa, eikä ne taivu hyvin joka peliin kuten padi.

Justhan sä mesosit kuinka move hakkaa paitsi normipadin myös hiiren ja näppäimistön helposti. Ja sitten kun katsotaan kauemmas kuin pari vuotta, mitä sinä ilmeisesti teet, niin huomataan että ensinnäkin padi korvautuu liikeohjaimilla täydellisesti kunnes kaikki kädessäpidettävät ohjaimet väistyvät pois kun kamerat ja softa kehittyvät tarpeeksi. Mitä sinä teet ohjaimella jos peli tunnistaa sormesi ja niiden liikkeet, kuten Kinect jo melkein tekee?
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

02.03.2011 klo 14.07

Hyväsiitävielätulee kirjoitti:

Justhan sä mesosit kuinka move hakkaa paitsi normipadin myös hiiren ja näppäimistön helposti.

Movesta ei tullut ihan sellainen kuin millaisen kuvan huhuilut ja median ennakoinnit antoi ymmärtää. Move ei pysty täysin korvaamaan padia näppäinten sijoituksen ja joidenkin nappien puutteen vuoksi.

Hyväsiitävielätulee kirjoitti:

Ja sitten kun katsotaan kauemmas kuin pari vuotta, mitä sinä ilmeisesti teet, niin huomataan että ensinnäkin padi korvautuu liikeohjaimilla täydellisesti kunnes kaikki kädessäpidettävät ohjaimet väistyvät pois kun kamerat ja softa kehittyvät tarpeeksi. Mitä sinä teet ohjaimella jos peli tunnistaa sormesi ja niiden liikkeet, kuten Kinect jo melkein tekee?

Vaikka kamera ja softa kehittyy, niin feedback puuttuu edelleen joka on iso juttu. Ei ole kovinkaan luonikasta käyttää ilmaohjausta joka pelissä.
lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova