Gran Turismo Academy vaikeuksissa
Gran Turismo Academy, vuosittainen projekti, jonka voittaja pääsee kuskiksi oikeaan kilpa-autoon, on törmännyt tänä vuonna yllättäviin ongelmiin. Kotaku kertoo, että turnauksen toinen kierros jouduttiin ensin siirtämään toiselle radalle ja sitten perumaan kokonaan, koska kyseisillä radoilla oli mahdollista oikaista tietyt mutkat.
Polyphony Digital aikoo korjata ongelman päivityksellä, mutta Academyn tulokset heitettiin roskikseen ja kaikki osallistujat jatkavat kolmannelle kierrokselle.
Polyphony Digital aikoo korjata ongelman päivityksellä, mutta Academyn tulokset heitettiin roskikseen ja kaikki osallistujat jatkavat kolmannelle kierrokselle.
Keskustelut (11 viestiä)
07.02.2011 klo 17.50
Rekisteröitynyt 05.04.2009
07.02.2011 klo 18.19
Mm. tässä lisää http://www.gtplanet.net/gt-academy-usa-round-2-cancelled-
Rekisteröitynyt 11.05.2009
07.02.2011 klo 18.44
tulee yks vanha formula mielee pleikka ykköselt :D
07.02.2011 klo 18.59
Rekisteröitynyt 09.08.2009
07.02.2011 klo 19.58
Rekisteröitynyt 10.04.2007
07.02.2011 klo 20.16
Vauriomallinnus ratkaisisi tuokin ongelman kun laitettaisiin auton alusta hajoamaan nurmikolla pompimisesta niin lähtis halut oikomisesta.
Ei se alusta niin helposti hajoa. Saa oikeasti kolahtaa jo johonkin tukevaan että ottaa kipeää.
Rekisteröitynyt 15.09.2008
07.02.2011 klo 20.19
Vauriomallinnus ratkaisisi tuokin ongelman kun laitettaisiin auton alusta hajoamaan nurmikolla pompimisesta niin lähtis halut oikomisesta.
Koska aina kun esim. Top Gearissa pojat porhaltaa siellä nurmikolla niin, että auto pomppii ihan sikana, ni ne Ferrarit ja Lotukset menee siitä ihan rikki ja ajokunnottomaks. Eiku...
07.02.2011 klo 22.23
07.02.2011 klo 23.12
niin no eikös niitä kisoja kuuluisi jonkun valvoa. tuo kuulostaa nyt siltä kuin laitettaisiin vaikka F1 kuskit ajamaan keskenään kilpaa ilman tuomareita tai muita katsojia koska radat ja säännöt itsessään estävät kaiken huijaamisen
Rekisteröitynyt 09.08.2009
08.02.2011 klo 10.51
Vauriomallinnus ratkaisisi tuokin ongelman kun laitettaisiin auton alusta hajoamaan nurmikolla pompimisesta niin lähtis halut oikomisesta.
Ei se alusta niin helposti hajoa. Saa oikeasti kolahtaa jo johonkin tukevaan että ottaa kipeää.
Kyllä se alusta ylättävän helposti ottaa itseensä kun rupeet röykyttää epätasaisella alustalla kovaa vauhtia ei näitä siviili autoja ole rakennettu kestää sellasta kun välillä siihen suunitellutkaan autot eivät kestä vetari hajoilee vaihelootassa nyrkin meneviä reikiä aurauskulmat menee herkästi perseelleen tukivarret hajoaa.Joten ei olis mitenkään kohtuutonta rankaista pihalle ajosta kovasta vauhdista alusta vaurioilla.
08.02.2011 klo 12.19
Vauriomallinnus ratkaisisi tuokin ongelman kun laitettaisiin auton alusta hajoamaan nurmikolla pompimisesta niin lähtis halut oikomisesta.
Ei se alusta niin helposti hajoa. Saa oikeasti kolahtaa jo johonkin tukevaan että ottaa kipeää.
Kyllä se alusta ylättävän helposti ottaa itseensä kun rupeet röykyttää epätasaisella alustalla kovaa vauhtia ei näitä siviili autoja ole rakennettu kestää sellasta kun välillä siihen suunitellutkaan autot eivät kestä vetari hajoilee vaihelootassa nyrkin meneviä reikiä aurauskulmat menee herkästi perseelleen tukivarret hajoaa.Joten ei olis mitenkään kohtuutonta rankaista pihalle ajosta kovasta vauhdista alusta vaurioilla.
Harvemmin radan varoalueet mitään kyntöpeltoa ovat. Tasaista nurmea ja kyllä sellaisen läpi voi luukuttaa uudellakin pelillä melko huoletta.