Tuorein sisältö

Killzone 3:n dev diary näyttää paljon peliä

29.01.2011 klo 19.25 | Luettu: 19714 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Pidemmittä puheitta, paljon Killzone 3:a.


V2.fi | Manu Pärssinen
< PS3:n pelitallennuks... Angry Birds 2 -trail... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (18 viestiä)

awf

29.01.2011 klo 19.52

hieno kampaus, hermanni
lainaa
cool

29.01.2011 klo 19.58

Aika nannaa näyttäisi olevan tulossa tarjolle :)
lainaa
jami

29.01.2011 klo 20.06

Näyttihän se ihan pirun kovalta. Mutta toivon että ne kontrollit on huomattavasti paremmat, niin voi sitä onlineä pelata kanssa. Ei ne yksinpelissä haitanneet.
lainaa
wamibo

29.01.2011 klo 20.10

Yesh, that Dutch accent is toight as a toiger.
lainaa
tseikkis

29.01.2011 klo 21.47

hah.. aina pitää puukko tunkea silmään!
eipä oikeen itselle kolahtanu.. katotaan mitä tuleman pitää.
lainaa
Zx-4

Rekisteröitynyt 19.07.2007

29.01.2011 klo 22.19

jami kirjoitti:
Mutta toivon että ne kontrollit on huomattavasti paremmat, niin voi sitä onlineä pelata kanssa.


Kusen nettipelissä niin syytän kontrolleja.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

29.01.2011 klo 22.42

Zx-4 kirjoitti:
jami kirjoitti:
Mutta toivon että ne kontrollit on huomattavasti paremmat, niin voi sitä onlineä pelata kanssa.


Kusen nettipelissä niin syytän kontrolleja.

Kyllä se tähtääminen oli KZ2:ssa vähän hankalaa, jos nyt vertaa vaikka esim. MAG:iin jossa ohjaus toimi vakioasetuksilla niin hyvin kuin padilla ikinä voi. Movella kontrollit saattaa olla helpommat, tai sitten ei. Tarttisi päästä kokeilemaan.
lainaa
pööpöileväapina

29.01.2011 klo 23.02

tagman kirjoitti:
Zx-4 kirjoitti:
jami kirjoitti:
Mutta toivon että ne kontrollit on huomattavasti paremmat, niin voi sitä onlineä pelata kanssa.


Kusen nettipelissä niin syytän kontrolleja.

Kyllä se tähtääminen oli KZ2:ssa vähän hankalaa, jos nyt vertaa vaikka esim. MAG:iin jossa ohjaus toimi vakioasetuksilla niin hyvin kuin padilla ikinä voi. Movella kontrollit saattaa olla helpommat, tai sitten ei. Tarttisi päästä kokeilemaan.


En viitsi katsoa videota jos spoilaa pahasti :). Tuosta movesta ja MAG:ista. Itselläni on ja päässyt kokeilemaan. Ihan mielenkiintoinen kokemus ja tähtäyskin yllättävän hyvä, MUTTA... omasta meielstä nopea kääntyminen on hankalaa tositilanteessa. Kyllä siihen alkaa iskostumaan, mutta jotenkin vaa vielä se badi tuntuu vaan niin hyvältä. Voi kyllä olla pitkäaikaisen harjottelun ja monien, monien pelituntien vuoksi. Kannattaa kuitekin laittaa tilaukseen. Move ei paljon maksa starter pakettina ja sillä on liiankin mukava pelata esim. dublea :). Itse kyllä olen ihmetellyt, miksi ps3:en omistajat eivät ole Magista niin kiinnostuneita. Ehkä se oli sen surkeen beta -version ansiota, josta ei jäänyt oikein mitään käteen. Ihmisten on vain vaikea aina tajuta mitä se beta merkitsee.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

29.01.2011 klo 23.49

pööpöileväapina kirjoitti:

En viitsi katsoa videota jos spoilaa pahasti :). Tuosta movesta ja MAG:ista. Itselläni on ja päässyt kokeilemaan. Ihan mielenkiintoinen kokemus ja tähtäyskin yllättävän hyvä, MUTTA... omasta meielstä nopea kääntyminen on hankalaa tositilanteessa. Kyllä siihen alkaa iskostumaan, mutta jotenkin vaa vielä se badi tuntuu vaan niin hyvältä. Voi kyllä olla pitkäaikaisen harjottelun ja monien, monien pelituntien vuoksi. Kannattaa kuitekin laittaa tilaukseen. Move ei paljon maksa starter pakettina ja sillä on liiankin mukava pelata esim. dublea :). Itse kyllä olen ihmetellyt, miksi ps3:en omistajat eivät ole Magista niin kiinnostuneita. Ehkä se oli sen surkeen beta -version ansiota, josta ei jäänyt oikein mitään käteen. Ihmisten on vain vaikea aina tajuta mitä se beta merkitsee.

MAG:issa Move ohjaus ei ollut paras mahdollinen ja syynä on luultavasti se, että tuki lisättiin jälkikäteen. Killzonessa oli muistaakseni joku deadzone -asetus, jolla saa säädettyä kääntymistä Movella. Jos asetuksen pistää nollille, niin ilmeisesti tähtäin on keskitetty kuten fps -peleissä normaalisti, joka tekee liikkumisesta paljon sulavempaa.

Ja kyllähän MAG aika suhteellisen suosittu on. Pelaajia on vielä nykypäivänäkin reilusti ja on mukava että peliä jaksetaan vielä vuoden jälkeenkin kehittää. Syksyllä tullut 2.0 -päivitys uudisti peliä aika lailla. KonsoliFIN:issäkin järjestetään vähän väliä MAG -turnauksia.
lainaa
HiohHioh

30.01.2011 klo 01.55

Kutsukaa minua vaikka miksi, mutta tämä kyllä näytti minusta erittäin tylsältä paukkeelta ihan hienoilla grafiikoilla.
lainaa
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

30.01.2011 klo 04.14

No eivät nämä avaruusnatsit kyllä pidä noita pukuja minkään muun kuin ulkonäön vuoksi. Mies vetää paljain sormin silmäpleksistä läpi, mitä toivoa tuollaisilla olisi pysäyttää sirpaleita tai muuta ikävää paskaa jota taistelussa lentää?
lainaa
Tyhmätihmiset

30.01.2011 klo 11.12

Mirr5 kirjoitti:
No eivät nämä avaruusnatsit kyllä pidä noita pukuja minkään muun kuin ulkonäön vuoksi. Mies vetää paljain sormin silmäpleksistä läpi, mitä toivoa tuollaisilla olisi pysäyttää sirpaleita tai muuta ikävää paskaa jota taistelussa lentää?



No voi jumalauta...ootko tosissas....
lainaa
pööpöileväapina

30.01.2011 klo 14.08

tagman kirjoitti:
pööpöileväapina kirjoitti:

.

MAG:issa Move ohjaus ei ollut paras mahdollinen ja syynä on luultavasti se, että tuki lisättiin jälkikäteen. Killzonessa oli muistaakseni joku deadzone -asetus, jolla saa säädettyä kääntymistä Movella. Jos asetuksen pistää nollille, niin ilmeisesti tähtäin on keskitetty kuten fps -peleissä normaalisti, joka tekee liikkumisesta paljon sulavempaa.

Ja kyllähän MAG aika suhteellisen suosittu on. Pelaajia on vielä nykypäivänäkin reilusti ja on mukava että peliä jaksetaan vielä vuoden jälkeenkin kehittää. Syksyllä tullut 2.0 -päivitys uudisti peliä aika lailla. KonsoliFIN:issäkin järjestetään vähän väliä MAG -turnauksia.


Magissa voi myös tuota alueen kokoa muokata ja nopeutta. Tosi laajat ohjaimen säätövalikot muutenkin magissa on. Mutta oikeassa olet, kyllä tuo lisä taisi vain aika myöhään tulla jo valmiiseen peliin. Killzonessa näytti kyllä veikeeltä. Latauskin oli tehty järkevästi ohjainta kallistamalla, kun magissa piti aina movesta painaa.

Maggia on TODELLA HYVIN päivitetty. Paljon paremmin tuota on päivitelty kun näitä super suosittuja cod -sarjoja. Jopa grafiikka päivitys tuli vähän aikaa sitten :O. Kyllä itsekkin pelaisin enemmän maggia, jos kaveriporukassa joku vain tajuisi/uskaltaisi ostaa.
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

30.01.2011 klo 15.44

Mirr5 kirjoitti:
No eivät nämä avaruusnatsit kyllä pidä noita pukuja minkään muun kuin ulkonäön vuoksi. Mies vetää paljain sormin silmäpleksistä läpi, mitä toivoa tuollaisilla olisi pysäyttää sirpaleita tai muuta ikävää paskaa jota taistelussa lentää?

Eikö ne kypärät oo ihan vain hengittämistä helpottamaan, koska Helghanin ilmasto kun on mitä on?

EDIT: Itse videosta: AWSHUM!
lainaa
pööpöileväapina

30.01.2011 klo 16.26

Execta kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:
No eivät nämä avaruusnatsit kyllä pidä noita pukuja minkään muun kuin ulkonäön vuoksi. Mies vetää paljain sormin silmäpleksistä läpi, mitä toivoa tuollaisilla olisi pysäyttää sirpaleita tai muuta ikävää paskaa jota taistelussa lentää?

Eikö ne kypärät oo ihan vain hengittämistä helpottamaan, koska Helghanin ilmasto kun on mitä on?

EDIT: Itse videosta: AWSHUM!


Näin minäkin tuon historian olen ymmärtänyt. Sodan ja saasteiden runtelema planeetta kun on.. Eihän suomenkaan kaasumaskin luotia pysäytä :D.
lainaa
Dekonega

Rekisteröitynyt 28.07.2009

31.01.2011 klo 00.27

Toivottavasti jotain on tehty puukkomeleekillspreelle jonka harrastaminen oli melkeimpä tehokkaampaa kuin minkään pyssyn käyttö Killzone 2:ssa. Tuon animaation lisääminen noihin lähitaistelutappoihin ainakin vähän hidastaa sitä jos ei kokonaan korjaa itse ongelmaa...

...

Helgan-planeetta on ihmisasumiseen läheskelpaamaton paikka jonka ilmakehä on luonnostaan vihamielinen pitkällä aikavälillä. Sitä ei ole sodat eivätkä saasteet saaneet aikaiseksi. :)

Helganilla asuvat ihmiset pitävät näitä naamareita monestakin eri syystä, mutta pääasiassa juuri siitä syystä, että ilmaston pidempi aikainen hengittäminen on kuolettava. Sitä en juuri nyt muista miksi Helghastien armejalla on käytössä on infrapunalasit vakiovarusteena. Mutta siihenkin oli Killzone.comin taustatiedoissa ihan hyvä selitys muistaakseni.
lainaa
pööpöileväapina

31.01.2011 klo 01.15

Puukotus on Killzoneen nähtävästi onnistuttu tekemään juurikin oikein. JOS tuon puukotuksen voi joku ulkopuolinen esim estää juuri ennen sen tapahtumista. Olisi nastaa. Voi pelastaa kaverin viime hetkellä. Jos ottaa esim. call of dutyn sipasu puukotuksen (joka ärysttää todellakin) on tämä erittäin tervetullut.
lainaa
pööpöileväapina

31.01.2011 klo 05.20

Jos joku ei vielä tiedä niin peliin pitäisi tulla online co-op sekä offline co-op :). Piti vain ilmottaa, että rautaselta vaikuttaa.

http://www.thesixthaxis.com/2010/12/06/killzone-3-will-ha
lainaa

Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova