Kolme studiota työstää Modern Warfare 3:a marraskuulle
IGN kertoo, että Activision on pistänyt ison vaihteen päälle varmistaakseen, että Modern Warfare 3 valmistuu joulumarkkinoille. Yksinpeliä työstävät nyt yhteistyössä Infinity Ward ja Sledgehammer, moninpelipuolesta huolehtii Raven Software.
Huhuttu Sledgehammerin CoD-sivujuonnepeli on ilmeisesti pistetty telakalle toistaiseksi. Activision ei kommentoi huhuja, mutta lupaa kertoa pikapuoliin aiheesta lisää.
Keskustelut (30 viestiä)
22.01.2011 klo 11.50
Voi ei...
22.01.2011 klo 11.57
"moninpelipuolesta huolehtii Raven Software"
Voi ei...
Eipä ne ole tehnyt muuta kuin helvetin hyvän Soldier of Fortunen, Jedi Knight 2 moninpelin ja Singularityn....
22.01.2011 klo 12.10
Rekisteröitynyt 04.11.2007
22.01.2011 klo 12.11
Rekisteröitynyt 15.02.2010
22.01.2011 klo 12.15
Rekisteröitynyt 04.01.2011
22.01.2011 klo 12.17
Miksikö? Koska Raven on ainoa studio Idin kanssa joka on tehnyt FPSssiä yli 10 vuotta. Ja koska Raven osaa tehdä flavour of the month pelejä.
22.01.2011 klo 12.18
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
22.01.2011 klo 12.19
22.01.2011 klo 12.25
Hmm.. Selvä rahastuksen tunne, nousi heti.
En käsitä, miten kolmen firman tekemä peli on rahastusta? Mielestäni asia on juuri päinvastainen, eli nimenomaan Activision on heittänyt isommat panokset kehiin, ja panostaa peliin entistä enemmän. Useampi firma tarkoittaa useampaa työntekijää, mikä taas tarkoittaa, että palkkamenoja menee enemmän = vähemmän voittoa = vähemmän "rahastusta".
Tietenkin, jos _peruspeli_ (ei puhuta mistään keräily- yms. versioista) julkaistaessa maksaa 300e, niin perun puheeni julkisesti ja mainitsen sinun olleesi oikeassa.
22.01.2011 klo 12.38
Rekisteröitynyt 20.10.2009
22.01.2011 klo 12.40
Mitä h*lvettiä?
Eihän tällasessa ajasse voi tehdä mitään toimivaa/pelattavaa ... ja vielä uudelleen rakennetulla tiimillä.
Voimme siis odottaa, että pelissä nähdään:
- Special Ops 2
- MW2:n mappeja map packeissa
- Aivan yhtä surkea host migration ja lobbyjen löytäminen kuin ennenkin
- Ei dediservuja konsoleilla
- Pelin koodit murrettu viikossa
- 10 prestige all the way & challenge-lobbyt palaa.
- Samat aseet eri skineillä.
- Ym. muuta mukavaa kun ei ollut aikaa vääntää uutta -_-
22.01.2011 klo 12.41
Eniten maksaville pelaajille annetaan perkki/killstreak-pack, johon kuuluu mm. 30 s aimbot/wallhack kahdesta taposta, hyperjugger, minuutin kämppimisestä nurkassa saa kahden minuutin näkymättömyyden, 3 taposta saa minuutin kuolemattomuuden jne...
22.01.2011 klo 13.00
No nimellä voi tietysti aina myydä, jos ei muu onnistu.
Niinhän ne on aina tehnyt, oli kyseessä maailmansotapeli nro 53 tai CoD4 made shittier. Respawninkin seuraavan pelin (joka tulee 100% varmasti olemaan joku puhkikulunut fps jostain puhkikulutetusta sodasta) takakannessa lukee varmasti jotain tyyliin "from the creators of Modern Warfare..."
Tästä vois tulla jotain erilaista, nyt kun eri studio väsäämässä moninpeliä (vaikka tulee edelleen perustumaan samalla moottorille koska kehitysaika) eikä IW:kään ole entisensä, Sledgehammerin lössin kyvyistä tosin ei osaa sanoa vielä mitään. IW:n nimellä tämä peli tulee ratsastamaan kuitenkin.
22.01.2011 klo 13.16
Raven tekee MP. -__- IW nettipeliin ja Sledgehammer yksinpeliin. Raven sitten voi tehä jonku Spec Ops tapasen. Eikai nyt kolmea porukkaa tarvitse yhteen peliin.
Rekisteröitynyt 20.10.2009
22.01.2011 klo 13.24
Eikai nyt kolmea porukkaa tarvitse yhteen peliin.
On kyllä tullu huomattua, että mitä enemmän jotain COD:ia työstää, ni se huonompi siitä tulee.
22.01.2011 klo 13.31
Eikai nyt kolmea porukkaa tarvitse yhteen peliin.
On kyllä tullu huomattua, että mitä enemmän jotain COD:ia työstää, ni se huonompi siitä tulee.
Kuinkas monta Codia olet nähnyt jonka kimpussa häärää enemmän kuin yksi studio?
Aivan..
22.01.2011 klo 14.02
Eikai nyt kolmea porukkaa tarvitse yhteen peliin.
On kyllä tullu huomattua, että mitä enemmän jotain COD:ia työstää, ni se huonompi siitä tulee.
Kuinkas monta Codia olet nähnyt jonka kimpussa häärää enemmän kuin yksi studio?
Aivan..
Ehkä hän tarkoitti sarjaa yleisesti eikä yksittäistä peliä. Activisionilla on AINA ollut useampi studio tekemässä sarjan pelejä.
22.01.2011 klo 14.34
Jo marraskuulle?!
Mitä h*lvettiä?
Jos ottaisit asioista jotain selvää niin tietäisit että Call of duty pelien takana on ollut kaksi eri yhtiötä jo pitkään, eli jokaiselle pelille on ollut se 2 vuotta aikaa kehitellä peliä, ja se riittää ihan hyvin. Tätäkin varmasti aloitteen kehittelemään jo mw2 julkaisun aikoihin, jossei jo aiemmin.
Rekisteröitynyt 20.10.2009
22.01.2011 klo 14.39
Jo marraskuulle?!
Mitä h*lvettiä?
2 vuotta aikaa kehitellä peliä, ja se riittää ihan hyvin.
Millä perusteella se on riittänyt hyvin?
Juurihan luettelin listan asioista, joita ei ajan tai muun säädön puutteessa jakseta tehdä paremmin / yksilöllisemmin.
22.01.2011 klo 14.52
Jo marraskuulle?!
Mitä h*lvettiä?
2 vuotta aikaa kehitellä peliä, ja se riittää ihan hyvin.
Millä perusteella se on riittänyt hyvin?
Juurihan luettelin listan asioista, joita ei ajan tai muun säädön puutteessa jakseta tehdä paremmin / yksilöllisemmin.
Moni väitöksistäsi on suoraan sanottuna paskaa, muumuassa "samat aseet eri skineillä", perusteleppa tätä jotenkin? kaikilla aseilla on jotenkin eri statsit ja ainostaan joitan harvoja animaatioita kierrätetään, paitsi jos joku ase on ollut pelissä aiemmin voidaan sen modelia vain päivittää. Host migration taas on toiminut hyvin IW:n peleissä, ja mielestäni ei ole mitään väärää sisällyttää vanhoja mappeja map packkeihin, jotkin sanomistasi asioista tosin ovat totta mutte johtuvat suurimmaksi osaksi siitä että peli on niin suosittu ja hekkereilla on sitä kohtaan erittäin suuri mielenkiinto.
Rekisteröitynyt 24.06.2008
22.01.2011 klo 15.06
Joopajoo...
Rekisteröitynyt 13.08.2007
22.01.2011 klo 15.58
CODin pelaajat ovat nimittäin liian usein sokeita ihmisiä sodan suhteen ja kuvittelevat tietävänsä siitä (ja aseista) jotakin kun codia ovat pelanneet.
22.01.2011 klo 16.32
Call of Duty 2011
+1
Rekisteröitynyt 28.07.2009
22.01.2011 klo 16.38
22.01.2011 klo 16.42
22.01.2011 klo 19.14
Call of Duty 2011
+1
+1
23.01.2011 klo 18.09
IW kusi älyttömän pahasti CODin nettipelin, varsinkin rakkaalla PC-puolella. Lobbyssa istutaan useampi minuutti putkeen, ja kun päästään vihdoin pelaamaan, alkaa peli minuutin odottelulla kun vaihdetaan hostia siitä 400ms ping-hirviöstä johonkin hieman järkevämpään vaihtoehtoon.
Yms. yms.
24.01.2011 klo 17.37
Rekisteröitynyt 12.05.2009
27.01.2011 klo 22.23
16.05.2011 klo 20.51
Kirjoita kommentti