Tuorein sisältö

Tällainen on Skyrimin pelimoottori

18.01.2011 klo 13.01 | Luettu: 9395 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Kun uutinen uudesta Elder Scrolls -pelistä levisi, suurin pelko oli heti se, että se toteutettaisiin pohjautueen samaan pelimoottoriin, kuin millä Oblivion tehtiin. Hetikohta tekijät kuitenkin vakuuttelivat, että pelimoottori on pistetty uusiksi ja nyt työn hedelmiä esitellään GameInformerissa.

Peliä pyörittää Bethesdan oma Creation Engine parannetulla Radiant AI:llä, Radiant Storylla ja HAVOKilla höystettynä. Pelistä kiinnostuneiden kannattaa lukea koko artikkeli.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Kinect tulossa piank... PS3:n Portal 2:een y... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (6 viestiä)

Elrencor

Rekisteröitynyt 05.01.2011

18.01.2011 klo 14.25

Tää kyllä menee odotuslistan kärkeen
lainaa
pumm1

Rekisteröitynyt 22.01.2008

18.01.2011 klo 15.38

Laitteistovaatimukset eniten nyt kiinnostais tietää. Mutta jänzkälle vaikuttaapi!
lainaa
Asdf

18.01.2011 klo 16.26

Juurikin tätä kaipailin. Ei tule Gamebryota ikävä.

Vaikuttaa äärimmäisen lupaavalta, vaikka sanojapa tuossa vain oli. Techdemo olisi aika pornoa.

Vähän epäilyttää millaiset laitteistovaatimukset tuossa on ja miten konsolit voisivat ylipäätään selvitä valtavista piirto-etäisyyksistä ja kokonaan dynaamisesta valaistuksesta. Noh, ehkäpä tekevät oikein kunnon optimointi-taidonnäytteen.
lainaa
Sentient6

18.01.2011 klo 21.45

varmaankin sit myös fallout 4 tulee samalla moottorilla. Odotukset korkeella skyrimin suhteen.
lainaa
asdasd

Rekisteröitynyt 27.09.2010

18.01.2011 klo 21.48

Mua vähän epäilyttää toi screenshot. Onhan se hieno, mutta rehellisesti sanottuna odotan vähän suurempaa askelta oblivionista.
lainaa
Asdf

19.01.2011 klo 09.21

asdasd kirjoitti:
Mua vähän epäilyttää toi screenshot. Onhan se hieno, mutta rehellisesti sanottuna odotan vähän suurempaa askelta oblivionista.


Oblivion otti suuren askeleen Morrowindistä, mutta epäilen, että yhtä suurta askelta voidaan ottaa Oblivionista Skyrimiin. Syynä se, että tämän täytyy pyöriä samalla raudalla kuin Oblivionin (Konsolit -.-").

Mutta kyllä siitä silti parempi tulee ja tämä pelimoottori vaikuttaa todella lupaavalta. Vielä kun saataisiin nähdä vähän todisteita noiden sanojen päälle.

Täysin dynaaminen valaistus ja valtava piirtoetäisyys pistävät epäilemään, kun otetaan konsolit huomioon. Tietysti dynaamisuus on vähän muotisana, eikä se välttämättä tarkoita, että jokaiselle kappaleelle lasketaan reaaliajassa varjot monesta valonlähteestä jne.
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova