Päivän Angry Birds -uutiset
Hyvää Joulua, tässä Angry Birds -uutisia.
Game Set Watch kertoo Rovion Peter Vesterbackan paljastaneen, että jatkossa Vihaisia Lintuja tullaan näkemään muunlaisissakin peleissä. Esimerkkinä moisen toimivuudesta mies mainitsi monituiset Mario-pelit.
MTV Multiplayer taas julistaa, että se aito ja alkuperäinen Angry Birds on nyt päivitetty versioon 1.5. Sen myötä peliin saapuu 15 uutta, villin lännen teemaista tasoa. 30 tasoa lisää luvataan lähitulevaisuudessa.
Lisäksi peliin voi nyt ostaa Mighty Eagle -toiminnon, joka sekä helpottaa hankalien tasojen selvittämistä, että lisää peliin pienen minipelin, jonka tarkoituksena on tuhota aivan kaikki palaset kentästä. Tämän voi tehdä joka kentässä, joten uudelleenpelausarvoa tulee taas rutkasti lisää.
Keskustelut (17 viestiä)
24.12.2010 klo 11.52
Moderaattori
Rekisteröitynyt 02.04.2007
24.12.2010 klo 12.43
24.12.2010 klo 13.58
24.12.2010 klo 14.05
Yllätyin helkkaristi kun näin tämän paljon puhutun pelin, joka olikin vain crush the castle linnuilla. siis täysin suora plagiaatti
Myös kenttäsuunnittelu on ollut hiottua, joissa pikkuhiljaa opetellaan uusia kikkoja.
24.12.2010 klo 14.14
Yllätyin helkkaristi kun näin tämän paljon puhutun pelin, joka olikin vain crush the castle linnuilla. siis täysin suora plagiaatti
Myös kenttäsuunnittelu on ollut hiottua, joissa pikkuhiljaa opetellaan uusia kikkoja.
Pikkuhiljaahan crush the castlessakin niitä eri kiviä alkaa tulemaan
24.12.2010 klo 14.15
ja molemmat on älypuhelimillekkin
24.12.2010 klo 20.07
Vaikka peleissä onkin "sama idea" ovat ne toteutukseltaan erilaisia. Angry Birdsin käyttöliittymä toimii juuri älypuhelimissa, koska "ajoitus" ei ole niin tärkeää vaihtelevien puhelintehojen vuoksi.
Myöskään erilaiset ammukset eivät ole niinkään isossa osassa, vaan idea on enemmänkin löytää kentästä kohdat, joihin pitää oikeasti ampua.
Crush the Castlessa sitäpaitsi ei ole järkeä käyttää muita ammuksia kuin viimeiseksi auennutta, koska se on aina selkeästi paras. Angry Birdsissä taas ammusten vaihtaminen ei ole edes mahdollista, vaan ammukset määräytyvät kentän mukaan.
24.12.2010 klo 20.28
Oikeasti koko pelissä ei ole mitään originaalia ja on vaan puhdas 100% plagiaatti joka on vaan saatu myytyä "innovaationa" eteenpäin. järkyttävä kusetus toisinsanoen
24.12.2010 klo 21.39
Vitut trollaamisesta, sulla vaan unohtunut suomilasit päälle. Kantasi olisi täysin toinen jos crush the castle olisi suomalainen ja se olisi plagioitu samalla tavalla.
Oikeasti koko pelissä ei ole mitään originaalia ja on vaan puhdas 100% plagiaatti joka on vaan saatu myytyä "innovaationa" eteenpäin. järkyttävä kusetus toisinsanoen
puzzlequestitkin kopioitu tetriksestä _täysin_. :(((((((((
Rekisteröitynyt 25.07.2007
24.12.2010 klo 21.53
En usko, että kukaan Angry Birdsiä minään suurena innovaationa pitääkään. Se on teemaltaan innostavampi ja yleisesti hiotumpi Crush the Castle, eli ei "puhdas plagiaatti".
Pelin alkuperämaalla ei pitäisi olla tässä mitään väliä.
25.12.2010 klo 12.59
Vitut trollaamisesta, sulla vaan unohtunut suomilasit päälle. Kantasi olisi täysin toinen jos crush the castle olisi suomalainen ja se olisi plagioitu samalla tavalla.
Oikeasti koko pelissä ei ole mitään originaalia ja on vaan puhdas 100% plagiaatti joka on vaan saatu myytyä "innovaationa" eteenpäin. järkyttävä kusetus toisinsanoen
Uskon, että kun ensi vuonna Angry Birds saapuu tehokonsoleille, niin niiden myynti jää hyvinkin heikoksi, koska pelin idea on juurikin sen kosketuskäyttöliittymässä.
Pointtini on, että kantasi on sama kuin vertaisit RockBand/Guitar Hero -pelejä näihin tusina klooneihin, joista osa on saatettu jopa tehdä ennen kyseisiä isoja pelejä.
Angry Birdsin kehitykseen on käytetty enemmän aikaa, se on tuotettu paremmin, ja tosiasiahan on se, että Angry Birds löi läpi vasta viime kesänä, ja peliä oli tuolloin tuotettu, markkinoitu yms. jo vuoden päivät. Crush the Castle taas on on pienen pelitalon (todennäköisesti muutaman jampan) tekele, joka on tehty juuri tämän fysiikkapelibuumin aikana, joka alkoi, kun eräs fysiikkamoottori muuttui ilmaislisenssin alaiseksi.
Se, että molemmat pelit ovat ns. fysiikkapelejä, ei ole mitään uutta, näitä pelejä on satoja muutaman vuoden esillä juurikin tämän fysiikkamoottorin julkaisun vuoksi. Eikä kumpikaan ole mitenkään originellejä, enkä tätä ole väittänytkään.
Vaan syy on edelleenkin se, että Angry Birdsin kenttäsuunnitteluun on oikeasti käytetty se "vuoden päivät", kuten myös muuhun tuotantoaikaan. Samanlaisia pelejä on nytkin esim. Android Marketissä useita, jotka muistuttavat pelattavuudeltaan juurikin näitä viikossa väsättyjä pelejä, joissa kenttien taso vaihtelee miten sattuu.
Rekisteröitynyt 24.02.2010
25.12.2010 klo 22.17
26.12.2010 klo 10.08
26.12.2010 klo 11.31
26.12.2010 klo 18.39
27.12.2010 klo 14.34
28.12.2010 klo 08.20
Angry Birdsin kenttäsuunnitteluun on oikeasti käytetty se "vuoden päivät"
Heh, älä viitsi. :D