Mirr5 kirjoitti: Harmaata, maa vaarassa, pahoja robottimuukalaisia, sänkinen avaruussolttu.
Eikö tämä ole tehty jo tarpeeksi monta kertaa?
Kyllä on tulossa mahtava peli konseptista riippumatta.
Veikkaan, että maisemat tulevat vaihtumaan useaan otteeseen pelin aikana ja sängen voi poistaa hahmoeditorissa. (höhö)
Influ
Rekisteröitynyt
19.10.2009
12.12.2010 klo 13.58
Mirr5 kirjoitti: ...sänkinen avaruussolttu.
Jos on jo reilu viikon taisteltu ihmiskunnan selviytymisestä ja ainakin 8 miljoonaa on kuollut, niin parranajo tuskin on kovin korkealla prioriteeteissä.
touche
12.12.2010 klo 14.01
kyllä se on suomen armeijassa :D kuten myös p-korean
Mirr5 kirjoitti: Harmaata, maa vaarassa, pahoja robottimuukalaisia, sänkinen avaruussolttu.
Eikö tämä ole tehty jo tarpeeksi monta kertaa?
Luulisin että suurin osa pelistä menee galaksissa seikkailuun ja apuvoimien keräilyyn, sitten tullaan rytinällä maalle ja pelastetaan se, vielä lopuksi rymistellään pakenevan "pääpahiksen" perään Reapereiden omaan ulottuvuuteen ja loppu tapahtuu sitten siellä
Jos on jo reilu viikon taisteltu ihmiskunnan selviytymisestä ja ainakin 8 miljoonaa on kuollut, niin parranajo tuskin on kovin korkealla prioriteeteissä.
No voi sun... Korvaa se "sänkinen" "kaljulla", ja efekti on aivan sama. Pointti ei ole hiustyyleistä, vaan siitä että edessäni on anglosaksinen kovissolttujäbä joka tuntuu olevan joka toisessa videopelissä pääosassa.
Tarkoituksenani on ilmaista, että traileri on hemmetin geneerinen, eikä aiheuta oikein mitään muuta tuntemusta, kuin: "Ai, Mass 3 vuoden päästä, tämähän on kiva."
Toivottavasti tuota maata ei runkata liikaa. Mass ykkösessä ihmiskunta oli laji muitten lajien joukossa. Eivät mitään geneettisesti hienompia olentoja, edelläkävijöiden perillisiä, tai muuta kliseistä sontaa. Se, että ihmiskunta ei ollut mitenkään poikkeavan tärkeä, oli hemmetin virkistävää. Ihmiskunnasta saattoi jopa uskaltaa välittää, koska eivät olleet mikään galaksin Mary-Sue -hahmo. Mutta sitten joku keksi paskoa kaiken tämän päälle Mass kakkosessa. Reaperit saavat olla kiinostuneita ihmiskunnasta, mutta se kakkosen lopun lisääntymiseen liittyvä setti meni David Icke-tason pseudotieteisiin, ja tulee luultavasti olemaan oman pelirurani isoin pettymys. Mass kolme nyt sitten näyttää, pelastaako sarja itsensä, vai mätäneekö samalla tavalla kuin Halot.
Falafel
12.12.2010 klo 14.30
Pelasin ME:n kokonaan, mutta kakkosta en edes jaksanut pelata loppuun, kun alkoi toistaa itseään niin pahasti ja ympäristökin vaikutti niin epäinteraktiiviselta, vai miten sen nyt sanoisi.
Massive
12.12.2010 klo 15.40
Minun on vaikea kuvitella, kun maata vastaan hyökätään tuhoisasti, niin täällä vain hyppelisi yksisarvisia paskoen sateenkaaria suuntaan ja toiseen.
Tykkimies
12.12.2010 klo 17.48
Toivottavasti tässä on vähän virtaviivaistettu sitä roolipelaamista, kun en oikein jaksanut keskityyä niihin taulukoihin.. Myös paskanjauhantaa saisi saksia, eihän kukaan jaksa kuunnella kun puhuvat päät rakastaa omaa ääntään.. Enemmän räiskintää ja äxöniä! Aina kun painat nappia niin jotain siistiä tapahtuu!
Toffeli
Rekisteröitynyt
17.12.2009
12.12.2010 klo 17.59
Tykkimies kirjoitti: Toivottavasti tässä on vähän virtaviivaistettu sitä roolipelaamista, kun en oikein jaksanut keskityyä niihin taulukoihin.. Myös paskanjauhantaa saisi saksia, eihän kukaan jaksa kuunnella kun puhuvat päät rakastaa omaa ääntään.. Enemmän räiskintää ja äxöniä! Aina kun painat nappia niin jotain siistiä tapahtuu!
Oletko kenties Dragon Age 2:n kehitystiimissä?
pleaseplease
12.12.2010 klo 18.25
Tykkimies kirjoitti: Toivottavasti tässä on vähän virtaviivaistettu sitä roolipelaamista, kun en oikein jaksanut keskityyä niihin taulukoihin.. Myös paskanjauhantaa saisi saksia, eihän kukaan jaksa kuunnella kun puhuvat päät rakastaa omaa ääntään.. Enemmän räiskintää ja äxöniä! Aina kun painat nappia niin jotain siistiä tapahtuu!
Toivon koko sydämmestäni että tämä on sarkasmia.
Influ
Rekisteröitynyt
19.10.2009
12.12.2010 klo 19.17
Mirr5 kirjoitti: No voi sun... Korvaa se "sänkinen" "kaljulla", ja efekti on aivan sama. Pointti ei ole hiustyyleistä, vaan siitä että edessäni on anglosaksinen kovissolttujäbä joka tuntuu olevan joka toisessa videopelissä pääosassa.
On myös semmoinen juttu, kuin ylianalisoiminen. Yhden CGI pätkän perusteella paha sanoa, onko tuo hahmo mitään muuta kuin random rivisotilas puolustamassa maata. Täydellisen originaalia pelikokemusta haettaessa pitää nykypäivänä suunnata indiepikkupelien pariin. Oikeasti originaalit ideat näin arkisissa asioissa, kuin ihmishahmojen suunnittelussa on aika ikävän vähissä.
deathofgaming
12.12.2010 klo 22.47
pleaseplease kirjoitti:
Tykkimies kirjoitti: Toivottavasti tässä on vähän virtaviivaistettu sitä roolipelaamista, kun en oikein jaksanut keskityyä niihin taulukoihin.. Myös paskanjauhantaa saisi saksia, eihän kukaan jaksa kuunnella kun puhuvat päät rakastaa omaa ääntään.. Enemmän räiskintää ja äxöniä! Aina kun painat nappia niin jotain siistiä tapahtuu!
Toivon koko sydämmestäni että tämä on sarkasmia.
Samoin. Mutta mistä sen tietää mitä CODeja nuo tykistön jätkät fanittaa
sampsa
13.12.2010 klo 00.33
Keskittykää enemmän ME:issä plot twisteihin ja dialogiin kun paikkojen pällistelyyn ja settingin (asioiden loogisuuden yms.) ylimiettimiseen. Huomattavasti parempi pelikokemus. Ja tosiaan tosta jätkästä tossa trailerissa, luultavasti tavan rivisolttu, mutta myös mahdollista et on jonkunnäköinen Shepardin kontakti maapallolla kun hän keräilee vastaiskujoukkoa. Ja mistä tietää onko sieltä pakosti tulemassa happy ending for the humanity? Ehkä maapallo tuhoutuu suurimmaksi osaksi jolloin ihmiskunnasta olisi jäljellä noin 10milj yksilöä josta 4milj Terra Firmalla.
heh
13.12.2010 klo 13.55
Influ kirjoitti: On myös semmoinen juttu, kuin ylianalisoiminen.
Vai että analisointi. Kuulostaa kivuliaalta varsinkin ylilyötynä.
On myös semmoinen juttu, kuin ylianalisoiminen. Yhden CGI pätkän perusteella paha sanoa, onko tuo hahmo mitään muuta kuin random rivisotilas puolustamassa maata. Täydellisen originaalia pelikokemusta haettaessa pitää nykypäivänä suunnata indiepikkupelien pariin. Oikeasti originaalit ideat näin arkisissa asioissa, kuin ihmishahmojen suunnittelussa on aika ikävän vähissä.
Yksi pätkä tai ei, kyseessä on pelin julistusteaseri, pätkä, jonka funktio on antaa makua siitä, mitä luvassa on.
Vertaa tuota hajutonta ja mautonta Mass 3 -teaseria vaikkapa tähän: http://www.youtube.com/watch?v=O8sOODznYeU
Kummassa on enemmän tyyliä ja tunnetta?
Haluatko olla mieluummin tutkimassa vieraita planeettoja, tehden vaikeita päätöksiä, seuranasi mielenkiintoisia hahmoja, vai nähdä kuinka jokin vieras persoonaton britti itkee siitä, kuinka tuttu, tylsä ja harmaa Lontoo tuhotaan? En edes vaadi freessejä ideoita peleihini, vaadin vain, ettei niiden toteutus olisi täyttä paskaa.
Tapza
14.12.2010 klo 16.24
Jotenkin huvittavaa, miten yhden trailerin perusteella peliä ollaan jo haukkumassa paskaksi. Kukin tavallaan, mutta itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa millainen esittelypätkä pelistä ollaan laitettu kasaan, kunhan lopputulos on laadukas. Ja tässä vaiheessa on aivan turha lähteä spekuloimaan vielä yhtään mitään sen asian suhteen.
Miismu
15.12.2010 klo 19.59
Tapza kirjoitti: Jotenkin huvittavaa, miten yhden trailerin perusteella peliä ollaan jo haukkumassa paskaksi. Kukin tavallaan, mutta itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa millainen esittelypätkä pelistä ollaan laitettu kasaan, kunhan lopputulos on laadukas. Ja tässä vaiheessa on aivan turha lähteä spekuloimaan vielä yhtään mitään sen asian suhteen.
Keskustelut (24 viestiä)
Rekisteröitynyt 28.11.2008
12.12.2010 klo 10.04
12.12.2010 klo 10.07
12.12.2010 klo 10.35
Rekisteröitynyt 29.10.2007
12.12.2010 klo 12.22
12.12.2010 klo 12.35
TOP 3
1. Uncharted 3: Drake's Deception
2. Batman: Arkham Asylum
3. Mass Effect 3
12.12.2010 klo 12.36
Rekisteröitynyt 17.03.2009
12.12.2010 klo 12.47
Eikö tämä ole tehty jo tarpeeksi monta kertaa?
Rekisteröitynyt 27.09.2010
12.12.2010 klo 13.06
Harmaata, maa vaarassa, pahoja robottimuukalaisia, sänkinen avaruussolttu.
Eikö tämä ole tehty jo tarpeeksi monta kertaa?
Kyllä on tulossa mahtava peli konseptista riippumatta.
Veikkaan, että maisemat tulevat vaihtumaan useaan otteeseen pelin aikana ja sängen voi poistaa hahmoeditorissa. (höhö)
Rekisteröitynyt 19.10.2009
12.12.2010 klo 13.58
...sänkinen avaruussolttu.
Jos on jo reilu viikon taisteltu ihmiskunnan selviytymisestä ja ainakin 8 miljoonaa on kuollut, niin parranajo tuskin on kovin korkealla prioriteeteissä.
12.12.2010 klo 14.01
Rekisteröitynyt 28.11.2008
12.12.2010 klo 14.06
Harmaata, maa vaarassa, pahoja robottimuukalaisia, sänkinen avaruussolttu.
Eikö tämä ole tehty jo tarpeeksi monta kertaa?
Rekisteröitynyt 17.03.2009
12.12.2010 klo 14.20
...sänkinen avaruussolttu.
Jos on jo reilu viikon taisteltu ihmiskunnan selviytymisestä ja ainakin 8 miljoonaa on kuollut, niin parranajo tuskin on kovin korkealla prioriteeteissä.
No voi sun... Korvaa se "sänkinen" "kaljulla", ja efekti on aivan sama. Pointti ei ole hiustyyleistä, vaan siitä että edessäni on anglosaksinen kovissolttujäbä joka tuntuu olevan joka toisessa videopelissä pääosassa.
Tarkoituksenani on ilmaista, että traileri on hemmetin geneerinen, eikä aiheuta oikein mitään muuta tuntemusta, kuin: "Ai, Mass 3 vuoden päästä, tämähän on kiva."
Toivottavasti tuota maata ei runkata liikaa. Mass ykkösessä ihmiskunta oli laji muitten lajien joukossa. Eivät mitään geneettisesti hienompia olentoja, edelläkävijöiden perillisiä, tai muuta kliseistä sontaa. Se, että ihmiskunta ei ollut mitenkään poikkeavan tärkeä, oli hemmetin virkistävää. Ihmiskunnasta saattoi jopa uskaltaa välittää, koska eivät olleet mikään galaksin Mary-Sue -hahmo. Mutta sitten joku keksi paskoa kaiken tämän päälle Mass kakkosessa. Reaperit saavat olla kiinostuneita ihmiskunnasta, mutta se kakkosen lopun lisääntymiseen liittyvä setti meni David Icke-tason pseudotieteisiin, ja tulee luultavasti olemaan oman pelirurani isoin pettymys. Mass kolme nyt sitten näyttää, pelastaako sarja itsensä, vai mätäneekö samalla tavalla kuin Halot.
12.12.2010 klo 14.30
12.12.2010 klo 15.40
12.12.2010 klo 17.48
Rekisteröitynyt 17.12.2009
12.12.2010 klo 17.59
Toivottavasti tässä on vähän virtaviivaistettu sitä roolipelaamista, kun en oikein jaksanut keskityyä niihin taulukoihin.. Myös paskanjauhantaa saisi saksia, eihän kukaan jaksa kuunnella kun puhuvat päät rakastaa omaa ääntään.. Enemmän räiskintää ja äxöniä! Aina kun painat nappia niin jotain siistiä tapahtuu!
Oletko kenties Dragon Age 2:n kehitystiimissä?
12.12.2010 klo 18.25
Toivottavasti tässä on vähän virtaviivaistettu sitä roolipelaamista, kun en oikein jaksanut keskityyä niihin taulukoihin.. Myös paskanjauhantaa saisi saksia, eihän kukaan jaksa kuunnella kun puhuvat päät rakastaa omaa ääntään.. Enemmän räiskintää ja äxöniä! Aina kun painat nappia niin jotain siistiä tapahtuu!
Toivon koko sydämmestäni että tämä on sarkasmia.
Rekisteröitynyt 19.10.2009
12.12.2010 klo 19.17
No voi sun... Korvaa se "sänkinen" "kaljulla", ja efekti on aivan sama. Pointti ei ole hiustyyleistä, vaan siitä että edessäni on anglosaksinen kovissolttujäbä joka tuntuu olevan joka toisessa videopelissä pääosassa.
On myös semmoinen juttu, kuin ylianalisoiminen. Yhden CGI pätkän perusteella paha sanoa, onko tuo hahmo mitään muuta kuin random rivisotilas puolustamassa maata. Täydellisen originaalia pelikokemusta haettaessa pitää nykypäivänä suunnata indiepikkupelien pariin. Oikeasti originaalit ideat näin arkisissa asioissa, kuin ihmishahmojen suunnittelussa on aika ikävän vähissä.
12.12.2010 klo 22.47
Toivottavasti tässä on vähän virtaviivaistettu sitä roolipelaamista, kun en oikein jaksanut keskityyä niihin taulukoihin.. Myös paskanjauhantaa saisi saksia, eihän kukaan jaksa kuunnella kun puhuvat päät rakastaa omaa ääntään.. Enemmän räiskintää ja äxöniä! Aina kun painat nappia niin jotain siistiä tapahtuu!
Toivon koko sydämmestäni että tämä on sarkasmia.
Samoin. Mutta mistä sen tietää mitä CODeja nuo tykistön jätkät fanittaa
13.12.2010 klo 00.33
13.12.2010 klo 13.55
On myös semmoinen juttu, kuin ylianalisoiminen.
Vai että analisointi. Kuulostaa kivuliaalta varsinkin ylilyötynä.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
13.12.2010 klo 17.37
On myös semmoinen juttu, kuin ylianalisoiminen. Yhden CGI pätkän perusteella paha sanoa, onko tuo hahmo mitään muuta kuin random rivisotilas puolustamassa maata. Täydellisen originaalia pelikokemusta haettaessa pitää nykypäivänä suunnata indiepikkupelien pariin. Oikeasti originaalit ideat näin arkisissa asioissa, kuin ihmishahmojen suunnittelussa on aika ikävän vähissä.
Yksi pätkä tai ei, kyseessä on pelin julistusteaseri, pätkä, jonka funktio on antaa makua siitä, mitä luvassa on.
Vertaa tuota hajutonta ja mautonta Mass 3 -teaseria vaikkapa tähän: http://www.youtube.com/watch?v=O8sOODznYeU
Kummassa on enemmän tyyliä ja tunnetta?
Haluatko olla mieluummin tutkimassa vieraita planeettoja, tehden vaikeita päätöksiä, seuranasi mielenkiintoisia hahmoja, vai nähdä kuinka jokin vieras persoonaton britti itkee siitä, kuinka tuttu, tylsä ja harmaa Lontoo tuhotaan? En edes vaadi freessejä ideoita peleihini, vaadin vain, ettei niiden toteutus olisi täyttä paskaa.
14.12.2010 klo 16.24
15.12.2010 klo 19.59
Jotenkin huvittavaa, miten yhden trailerin perusteella peliä ollaan jo haukkumassa paskaksi. Kukin tavallaan, mutta itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa millainen esittelypätkä pelistä ollaan laitettu kasaan, kunhan lopputulos on laadukas. Ja tässä vaiheessa on aivan turha lähteä spekuloimaan vielä yhtään mitään sen asian suhteen.
/Thread