Tuorein sisältö

Seksinkäryistä pelien mainontaa

22.10.2007 klo 19.20 | Luettu: 5477 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Puolialastomilla naisilla on kautta aikojen kaupattu lähes mitä tahansa pölynimureista autoihin, eivätkä pelitkään ole jääneet osattomiksi. GamesRadar on kerännyt listalleen skandaalinkäryisimmät markkinointiyritykset, joilla on koitettu sydämiemme ja aivojemme sijaan valloittaa housumme.

Softporn Adventures -peli on kuuluisin kannessaan porekylpyilevästä Roberta Williamsista, joka myöhemmin loi mm. Kings Quest -seikkailupelisarjan. Nykypolville tutummasta päästä listalta löytyvät mm. Sony PSP sekä Dead or Alive 4.

Seksi myy.



V2.fi | Manu Pärssinen
< 28 peliä, joita et k... Exit Galactican seur... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (4 viestiä)

Ex_Digital

Rekisteröitynyt 25.07.2007

22.10.2007 klo 19.19

Seksi myy.
Mainokset on tarkoitettu edistämään myyntiä (sherloc)
ja suurin osa pelaajista on miehiä (siis alle15v mutta kuitenkin miespuolisia) ja kukaan meistä ei tule koskaan saamaan naista (paitsi peleissä)
lainaa
Konsolimies

22.10.2007 klo 19.26

Keskivertopelaaja ainakin jenkeissä on kyllä ihan ~30 vuotta joten oot vissiin jakanu summasi kahdella
lainaa
xoxo

22.10.2007 klo 20.10

Mutta naista nekään ei saa.
lainaa
firece

Rekisteröitynyt 13.10.2007

22.10.2007 klo 20.53

xoxo kirjoitti:
Mutta naista nekään ei saa.


Ja vaikka kävisi lotto niin ei silti olisi hyvän näköinen. Pelkästään kyyninen ja huono ruuan laittaja.

lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova