Geneettisillä algoritmeillä murskaava Starcraft 2 -strategia
RockPaperShotGun kertoo StarCraft II:n pelaajasta nimeltä Lomilar, joka ohjelmoi EvolutionChamber-nimisen ohjelman. Kyseinen ohjelmisto hyödynsi geneettisiä algoritmejä selvittääkseen parhaan yksiköiden rakennusjärjestyksen ja sai aikaiseksi ns. 7 Roach Rushin ennätysajassa.
Keskustelut (15 viestiä)
02.11.2010 klo 17.31
02.11.2010 klo 17.40
02.11.2010 klo 17.50
02.11.2010 klo 22.07
Rekisteröitynyt 04.11.2007
02.11.2010 klo 22.12
...ohjelmoi EvolutionChamber-nimisen ohjelman. Kyseinen ohjelmisto hyödynsi geneettisiä algoritmejä....sai aikaiseksi ns. 7 Roach Rushin ennätysajassa.
Wut?
Rekisteröitynyt 18.08.2010
02.11.2010 klo 23.16
03.11.2010 klo 01.29
03.11.2010 klo 03.23
...ohjelmoi EvolutionChamber-nimisen ohjelman. Kyseinen ohjelmisto hyödynsi geneettisiä algoritmejä....sai aikaiseksi ns. 7 Roach Rushin ennätysajassa.
Wut?
Starcraft 2 -pelaaja ohjelmoi itselleen ohjelman, joka laski optimaalisen rakennusjärjestyksen peliin. Tämän rakennusjärjestyksen avulla pelaaja sai rakennettua seitsemän Roach -nimistä yksikköä nopeammin kuin kukaan ennen joilla sitten jyräsi vastustajansa.
03.11.2010 klo 09.20
Vastustaja oli kuraa..
03.11.2010 klo 11.00
03.11.2010 klo 16.22
03.11.2010 klo 20.08
Jotain uutta kun kyseessä on strategiapeli? Paras pelaaja voittakoon, mielellään semmoinen joka osaa luoda strategioita.. olkoon se sitten vaikka pelkästään rakennusjonon optimointia. :)
Mutta tämänhän erittäin fiksuna konsolipojuna jo tiesitkin!
(Tiedän ettei pitäisi trolleihin vastata, mutta menköön nyt..)
Rekisteröitynyt 27.05.2008
04.11.2010 klo 09.27
04.11.2010 klo 11.11
04.11.2010 klo 17.21
Starcraft 2. Paska mikä paska. ADHD korealaisille tehty paska.
Aww, tuliko Janne-Petterille suru puseroon kun ei pärjännyt? :-)
Kipitäppäs takaisin Farmvillen pariin