Tuorein sisältö

Ilkeä ratkaisu X360:n D-Pad-ongelmaan

26.10.2010 klo 17.00 | Luettu: 17575 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Microsoftin virallinen parannus X360-ohjaimeen on vielä tuloillaan, mutta sitä odotellessa Joystiq esittelee Evil Controllerin Xbox 360:lle. Ulkoisesti ohjustin muistuttaa kovasti virallista ohjainta ja sitä saa sekä langallisena, että langattoman versiona, mutta oleellinen ero löytyy ristiohjaimesta. Epäkäytännöllisen levyn sijasta se on korvattu neljällä erillisellä napilla, joista luulisi olevan iloa sekä shmuppien että taistelulajipelien ystäville.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Uutta Need for Speed... DOOM katosi Xbox Liv... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (20 viestiä)

Mikko

26.10.2010 klo 17.14

Ulkoisesti ohjustin muistuttaa kovasti virallista ohjainta ja sitä saa sekä langallisena, että langattoman versiona, mutta oleellinen ero löytyy ristiohjaimesta.

itse korjaisin näin

Ulkoisesti ohjustin muistuttaa kovasti virallista ohjainta ja sitä saa sekä langallisena, että langattomana versiona, mutta oleellinen ero löytyy ristiohjaimesta.
lainaa
kielipoliisi

26.10.2010 klo 17.18

Mikko kirjoitti:
Ulkoisesti ohjustin muistuttaa kovasti virallista ohjainta ja sitä saa sekä langallisena, että langattoman versiona, mutta oleellinen ero löytyy ristiohjaimesta.

itse korjaisin näin

Ulkoisesti ohjustin muistuttaa kovasti virallista ohjainta ja sitä saa sekä langallisena, että langattomana versiona, mutta oleellinen ero löytyy ristiohjaimesta.


Sekä että -sanaparin väliin ei tule pilkkua.
lainaa
Jep

26.10.2010 klo 18.10

Miksei ne oikeasti voi vain kopioida tuota ristiohjainta jostain vanhasta Super Nintendon ohjaimesta, jossa se oli täydellinen? Nyt tuntuu siltä, että jokainen tietää että D-Pad on paska, mutta korjausyrityksissä yritetään liikaa luoda jotain uutta, eikä tajuta oikein että mikä siinä on sitten vialla alunperin.

Kaikki luulevat, että kunhan se on erilainen, niin se on parempi. Parhaana esimerkkinä tästä on se Microsoftin oma uusi ohjain, jossa ristiohjaimessa on joku helvetin kiertotoiminto, jolla se nousee sieltä kolostaan hieman esiin. Siis ei hyvää päivää.
lainaa
aapelikaapeli

26.10.2010 klo 18.10

aivan sama miten se on kirjoitettu.. aisan pointti tuli selväksi idiootit! sain päivän naurut :)
lainaa
waxthetrip

26.10.2010 klo 18.38

Jep kirjoitti:
Miksei ne oikeasti voi vain kopioida tuota ristiohjainta jostain vanhasta Super Nintendon ohjaimesta, jossa se oli täydellinen?


Taitaa olla patentoitu tuo Nintendon ristiohjain.
lainaa
keijo

26.10.2010 klo 18.39

Tässäkin kuitenkin feilattu nuo tatit. Nykyisessä ohjaimessa ne on syystäkin koverat, jotta sormet ei luisu pois.

On se vaan niin vaikea tehdä ohjainta jossa on kaikki kohdillaan...
lainaa
HumbleJohn

Rekisteröitynyt 29.01.2008

26.10.2010 klo 18.50

Otsikosta tuli mieleen jonkinlainen ristiohjaimen irrottamisräpellys.
lainaa
Rompelo

26.10.2010 klo 18.56

Mä en vieläkään ymmärrä miksi sakki vaahtoaa tuosta boxin d-pädistä?
En mä sitä sano ettenkö valitsisi Nintendon ristiohjainta mielummin mutta aivan tyytyväinen olen tuohon boxinkin versioon ollut.
lainaa
jdtf

26.10.2010 klo 18.58

Tattejen ei pitäis olla kuperia vaan koveria
lainaa
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

26.10.2010 klo 19.07

Rompelo kirjoitti:
Mä en vieläkään ymmärrä miksi sakki vaahtoaa tuosta boxin d-pädistä?
En mä sitä sano ettenkö valitsisi Nintendon ristiohjainta mielummin mutta aivan tyytyväinen olen tuohon boxinkin versioon ollut.


Enkä edes muista käyttäneeni d-padia kertaakaan..
lainaa
Demonoid

Rekisteröitynyt 13.08.2007

26.10.2010 klo 19.19

Ohjaimen pinta/materiaalit näyttävät halvalta..
lainaa
hyvariw

26.10.2010 klo 19.51

jdtf kirjoitti:
Tattejen ei pitäis olla kuperia vaan koveria


ei sillä ole niin paljon väliä ja tuo muutos ohjaimeen... ei vaa tunnu boksi ohjaimeen sopivaks
lainaa
Kukamitä

26.10.2010 klo 21.51

hyvariw kirjoitti:
ei vaa tunnu boksi ohjaimeen sopivaks


Sinäpä ihmeellinen olet, kun sovitat konsolia ohjaimeen. Yleensä hankitaan konsoliin sopiva ohjain.
lainaa
soulja

26.10.2010 klo 22.36

jdtf kirjoitti:
Tattejen ei pitäis olla kuperia vaan koveria


Mielestäni tatit ovat juuria parempia kuperina, ettei ole kuin pleikkarilla, josta luisuu koko ajan sormet poid
lainaa
Temposaur

26.10.2010 klo 22.59

Jep kirjoitti:
Miksei ne oikeasti voi vain kopioida tuota ristiohjainta jostain vanhasta Super Nintendon ohjaimesta, jossa se oli täydellinen?
Kuten tuolla jo sanottiinkin, niin Nintendo on patentoinut tämän plussan-muotoisen ristiohjaimen. Tästä syystä Sonyn konsolissa on neljä erillistä nappia, ja Microsoftilla taas pyöreä levy.

lainaa
MegaViha

26.10.2010 klo 23.13

Jep kirjoitti:
Miksei ne oikeasti voi vain kopioida tuota ristiohjainta jostain vanhasta Super Nintendon ohjaimesta, jossa se oli täydellinen?


Olet väärässä. Paras ristiohjain löytyy Mega Driven ohjaimesta. Siitä kuusinappisesta. Sitä kun painelee on kuin työntäisi kätensä sulaan kultaan, polttaa perkeleesti, mutta silti tuntuu, ah, niin ihanalta...
lainaa
hoh

26.10.2010 klo 23.40

soulja: kovera on se kuoppa

miten tarkkaan nintendolla on patentti? ei se voi koskea kaikkia plussan muotoisia ratkaisuja

eikä tuokaan ratkaisu kovin hyvältä näytä. ei mitään ristiohjaintuntumaa
lainaa
Angryretroman

27.10.2010 klo 10.15

Paras D-padi on edelleen pleikkari ykkösen ohjaimessa. Mutta neljä nappia D-padina...ei tule toimimaan. Ei toimi ei.
lainaa
pulliainen

27.10.2010 klo 14.19

D-pad imee bersettä muutenki. Vois vaikka poistaa sen kokonaan ja korvaa jollain scrollattavalla rullalla joka vois hyvin auttaa peleissä joissa tarvii selaa inventorya, vaihtaa taktiikkaa, kamerakulmaa tai mitä vaan.
lainaa
awd

27.10.2010 klo 14.50

X-boxin Castlevaniassa kyllä lievästi vitutti kun ei spellejä voinut käyttää juuri tämän ongelman takia.
lainaa

Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova