Gears of War 3:een kunnon serverit - Microsoft auttaa
Eurogamer kertoo, miten Gears of War 3:een tulevat pelipalvelimet oikein saadaan toteutettua. Monista muista Xbox 360 -verkkopeleistä poiketen GeoW3:een rakennetaan Epic Gamesin ylläpitämät palvelimet käyttäjien välillä ylläpidettyjen pelien sijaan. Cliff Bleszinskin mukaan tällä pyritään minimoimaan lagi.
Microsoft avustaa Epicia palvelinfarmin rakentamisessa. Pelin julkaisu siirrettiin äskettäin ensi vuoden keväästä joulun tienoille, mutta CliffyB lupaa kunnollista betatestiä, jota pelin fanit tulevat varmasti arvostamaan.
Keskustelut (15 viestiä)
Rekisteröitynyt 13.10.2009
11.10.2010 klo 15.17
11.10.2010 klo 15.33
11.10.2010 klo 15.36
11.10.2010 klo 15.55
Siinä voitettiin yksi konsolipelien tyypillinen heikkous. Vielä kun tuo serverisofta laitettaisiin jakoon, niin ihmiset voisivat itse vuokrata servereitä ja mikkisoftalla ei tarvittaisi niitä niin järkyttävää määrää. Pelkään pahoin, että suomessa noita microsoftin peliserveitä ei kauheasti tule olemaan.
Rekisteröitynyt 22.06.2008
11.10.2010 klo 15.56
Rekisteröitynyt 04.11.2007
11.10.2010 klo 16.07
Sais ottaa jokainen tästä mallia... Warhawkissahan oli jo tuollainen mutta miksi ei sitten muissa peleissä ?? ei näin -.-
Rekisteröitynyt 10.04.2007
11.10.2010 klo 16.31
Sais ottaa jokainen tästä mallia... Warhawkissahan oli jo tuollainen mutta miksi ei sitten muissa peleissä ?? ei näin -.-
Kaikissa PS3-peleissähän on. Siis ainakin yksinoikeuksissa.
11.10.2010 klo 16.49
Rekisteröitynyt 04.11.2007
11.10.2010 klo 17.04
Ainoa ongelma tässä on, että kun Microsoft päättää, niin pelaaminen sen servereillä loppuu. Kun pelaajia ei MS:n mielestä enää ole tarpeeksi, niin serveritila annetaan muulle pelille.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
11.10.2010 klo 17.15
12.10.2010 klo 09.58
Ei enää luoteja, joilla kestää puoli sekuntia kulkea metrin päässä olevaan seinään?
Ei niitä ole enää Gears of War 2:ssakaan TU6:n jälkeen.
12.10.2010 klo 17.42
Sais ottaa jokainen tästä mallia... Warhawkissahan oli jo tuollainen mutta miksi ei sitten muissa peleissä ?? ei näin -.-
Sony on kyllä pitänyt hyvin kasassa homman, vaikka heidän omat verkkomoninpelit ovatkin melko vähälukuisia.
12.10.2010 klo 17.55
Ei enää luoteja, joilla kestää puoli sekuntia kulkea metrin päässä olevaan seinään?
Ei niitä ole enää Gears of War 2:ssakaan TU6:n jälkeen.
No joo, mutta peli vaan etsii suomesta tai euroopan alueelta pelaajia, mutta en mä ainakaan ketään löydä. Olen kyllä kuullut että kun boksin asetuksista laittaa maan USA niin muka löytäisi
12.10.2010 klo 17.58
12.10.2010 klo 19.41
Riippuu toteutuksesta. esim. joissain Sonyn 1st party peleissä voi pelaajat hostata omia matseja virallisten dedikoitujen servereiden lisäksi, jolloin homma toimii vaikka dedikoidut serverit vedettäisiin alas tai niitä huollettaisiin.
MAGin kaltaisessa pelissä on vähän pakko olla, ja KZ2:n lisäksi nyt ei muita kovin suosittuja nettiräiskintöjä löydykään. Mutta joo sais yleistyä MS:nkin puolella tuollainen.