Kojima halusi pelinsä haisevan vereltä
Yksi Hideo Kojiman (Metal Gear Solidit yms.) varhaisista peliprojekteista oli nimeltään Snatcher ja miehellä oli sen suhteen varsin erikoinen suunnitelma. Kotakun mukaan Kojima halusi, että pelistä erittyisi sitä pelattaessa verisen rikospaikan haju. Tämä olisi toteutettu erityisellä maalilla, joka levyaseman sisällä lämmitessään olisi alkanut tuoksua. Konamilla kuitenkin vastustettiin ajatusta ja siitä luovuttiin pikavauhtia.
Keskustelut (16 viestiä)
04.10.2010 klo 13.05
Kojimalla ollut nuo pikku gimmicksit aina hallussa, Olisin digannut.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
04.10.2010 klo 13.11
Rekisteröitynyt 06.01.2008
04.10.2010 klo 13.18
Kojima on kyllä hieno mies ideoineen. Harmi vaan, että ylempi johto ei oikein tykkää. :D
04.10.2010 klo 13.19
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
04.10.2010 klo 13.24
^Paskalta?
Se taisi olla todellinen tulos, mutta ehkä haettiin jotain hieman feminiinisempää.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
04.10.2010 klo 13.26
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
04.10.2010 klo 13.47
Eikös sama herra joskus tahtonut myös, että MGS1-pelilevy olisi tuhoutunut Snaken kuollessa?
Itse olen lievempänä muotona unelmoinut pääni sisällä HC-toiminnasta, joka tuhoaa tallennukset kun häviää. Ei tarvitse yhdeltä istumalta pelata läpi, mutta pitää vähän osata, ettei kuolo korjaa. :)
Nykypäivänä kun jaetaan noita tarkistuspisteitä lähes jokaisen askeleen jälkeen.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
04.10.2010 klo 14.20
Rekisteröitynyt 20.04.2010
04.10.2010 klo 15.19
LHX Attack Chopper tuhosi tallennukset, jos pilotti kuoli.
Diablo 2:essa hardcore-hahmolla ei pystynyt enää pelata jos kuoli.
04.10.2010 klo 15.52
LHX Attack Chopper tuhosi tallennukset, jos pilotti kuoli.
Diablo 2:essa hardcore-hahmolla ei pystynyt enää pelata jos kuoli.
Steel Battolionissa menetti tallennukset jos ei ehtinyt paeta heittoistuimella.
04.10.2010 klo 15.56
LHX Attack Chopper tuhosi tallennukset, jos pilotti kuoli.
Diablo 2:essa hardcore-hahmolla ei pystynyt enää pelata jos kuoli.
Steel Battolionissa menetti tallennukset jos ei ehtinyt paeta heittoistuimella.
Nethack
Rekisteröitynyt 03.04.2009
04.10.2010 klo 15.58
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
04.10.2010 klo 16.00
Omassa tuumailussani taisi alunperin olla jonkinlainen Samurai -peli, jossa voisi viime hetkellä ennen kuolemaansa ehtiä vielä tekemään seppukun ja kunniallisesti kuollen päästä takaisin viime tallennuspisteelle.
Näiden ideoiminen on aina huvittavaa, mutta Kojimalta noita mielenkiintoisia ideoita (esim. Psycho Mantis) on kyllä tullut monta.
Rekisteröitynyt 11.04.2007
04.10.2010 klo 16.01
LHX Attack Chopper tuhosi tallennukset, jos pilotti kuoli.
Diablo 2:essa hardcore-hahmolla ei pystynyt enää pelata jos kuoli.
Steel Battolionissa menetti tallennukset jos ei ehtinyt paeta heittoistuimella.
04.10.2010 klo 16.45
LHX Attack Chopper tuhosi tallennukset, jos pilotti kuoli.
Diablo 2:essa hardcore-hahmolla ei pystynyt enää pelata jos kuoli.
Steel Battolionissa menetti tallennukset jos ei ehtinyt paeta heittoistuimella.
Ei vaan alunperin sen piti olla lasin takana. Olisi kyllä ollut mahtavaa kun sormessa on vekki ja lasin sirpaleet sylissä.
Rekisteröitynyt 28.07.2009
04.10.2010 klo 23.53
Kirjoita kommentti