Super Meat Boyn tekijät kiersivät Microsoftin maksuvelvoitteet
V2.fi:ssäkin haastateltu Edmund McMillen työstää Tommy Refenesin kanssa parhaillaan Xbox Live Arcadeen peliä nimeltä Super Meat Boy. Microsoft on ollut yleensä hyvin tiukka sen suhteen, kuinka hövelisti pelien lisäsisältöä saa tehdä ja jakaa ilmaiseksi. Team Meat on kuitenkin keksinyt tavan kiertää Microsoftin - joskus varsin hitaatkin - hyväksyntä- ja hinnoitteluprosessit.
"Maailmassa, jossa maksaa 2 dollaria ostaa sisältöä peliin, josta olet jo maksanut, on hienoa että sille järjestelmälle voi sanoa 'haista v----' ja tehdä jotain omalla tavallaan", hehkuttaa Refenes.
Microsoftilla ei ole ainakaan toistaiseksi mitään tätä menetelmää vastaan, vaan he päinvastoin olivat mielissään ideasta, joka erottuu muista peleistä.
Gamesindustry.biz kertoo, että Microsoftin mutkien kiertäminen onnistuu ns. Title Managed Storage -järjestelmällä, eli kaikki tapahtuu pelin sisällä.
Keskustelut (12 viestiä)
24.09.2010 klo 17.16
Mintenkä mitä Microsoftin rajotuksia ovat kiertäneet? Pelin vai pelin lisäsisällön kanssa?
24.09.2010 klo 17.24
Rekisteröitynyt 03.09.2007
24.09.2010 klo 17.43
Rekisteröitynyt 18.01.2010
24.09.2010 klo 17.44
24.09.2010 klo 17.54
Rekisteröitynyt 04.11.2007
24.09.2010 klo 17.55
En näköjään ollut ainoa, jolta meni vähän ohi.
24.09.2010 klo 17.56
Siellä löytyy tarkemmat tiedot, EDome FTW! :)
24.09.2010 klo 19.20
24.09.2010 klo 20.26
Rekisteröitynyt 13.10.2009
25.09.2010 klo 08.48
"Maailmassa, jossa maksaa 2 dollaria ostaa sisältöä peliin, josta olet jo maksanut, on hienoa että sille järjestelmälle voi sanoa 'haista v----"
25.09.2010 klo 13.38
25.09.2010 klo 17.04
"Maailmassa, jossa maksaa 2 dollaria ostaa sisältöä peliin, josta olet jo maksanut, on hienoa että sille järjestelmälle voi sanoa 'haista v----'
Mäkin tykkään Googlen kielikääntäjästä...