Sony julkisti uuden Everquestin
Oli aika, jolloin Everquest haastoi toden teolla World of Warcraftia. Sony Online Entertainmentin mielestä se aika saattaa olla taas tulossa, sillä SoE:n Fan Faire -tapahtumassa julkistettiin peli, jonka nimi on toistaiseksi vain Everquest Next.
Joystiqin mukaan pelissä on vähemmän hahmoluokkia ja se on tehty uudestaan alusta asti, jotta se on saatu niin skaalautuvaksi, että peliä voi pelata sekä perusläppärillä että teho-pc:llä.
Keskustelut (7 viestiä)
Rekisteröitynyt 15.09.2008
08.08.2010 klo 17.25
Rekisteröitynyt 17.03.2009
08.08.2010 klo 17.29
Rekisteröitynyt 26.06.2007
08.08.2010 klo 18.59
Skaalautuvaksi. Eli pelattavuus ei ota fysiikoita tai ympäristöä käyttöön.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
08.08.2010 klo 19.34
08.08.2010 klo 20.06
Mörpeissä se koneiden teho ei taida olla se syy siihen, minkä takia niitä kunnon fysiikoita niissä ei ole.
Vaan?
08.08.2010 klo 20.59
Mörpeissä se koneiden teho ei taida olla se syy siihen, minkä takia niitä kunnon fysiikoita niissä ei ole.
Avaraa ajattelua.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
09.08.2010 klo 14.33
Mörpeissä se koneiden teho ei taida olla se syy siihen, minkä takia niitä kunnon fysiikoita niissä ei ole.
Vaan?
...vaan fysiikkamoottorin luoman datan (eli minne eri objektit menevät, mihin astentoon päätyvät, mikä niiden tämänhetkinen tila on jne) lähettäminen niille sadoille pelaajille mitä samalla pelialueella on.
Toisin sanoen, serverien ja verkkoyhteyksien mehut eivät niin helposti riittäisi.