Tuorein sisältö

StarCraft II:sta tuli jo vuoden myydyin PC-peli

04.08.2010 klo 21.14 | Luettu: 41059 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Next-Gen.biz kertoo, että tänään V2.fi:n arvostelunkin saanut StarCraft II on jo tämän vuoden myydyin PC-peli. Sitä myytiin ensimmäisen vuorokauden aikana yli miljoona kappaletta ja vielä puoli miljoonaa lisää seuraavan vuorokauden aikana. StarCraft II julkaistiin samaan aikaan jotakuinkin joka maailman kolkassa ja 8000 kauppaa ympäri maailmaa järjesti keskiyön myyntitapahtumia.

Isossa-Britanniassa peli on jo ylittänyt edeltäjänsä myyntilukemat ja Blizzard odottaa sen myyvän vuoden loppuun mennessä ainakin 2,4 miljoonaa kappaletta Pohjois-Amerikassa ja Euroopassa.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Pelaa Blurin PS3-dem... EA koristeli FIFA 11... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (44 viestiä)

Ergonpandilus

04.08.2010 klo 21.23

Ja PC pelitkö ei myy? Kylläpä myy, kun peli on hyvä.
lainaa
Mopez

Rekisteröitynyt 10.04.2007

04.08.2010 klo 21.25

+ toistaiseksi myydyin /nusnus

lainaa
On_se_silti_loistava

04.08.2010 klo 21.34

Ergonpandilus kirjoitti:
Ja PC pelitkö ei myy? Kylläpä myy, kun peli on hyvä.


No jos 7 vuotta pitää peliä tehdä että saa kunnon miljoonamyynnit vaikka kyseessä on megabrändi supersuositulta pelitiimiltä niin enpä julkaisijana olisi kovin innostunut PC-pelibisneksestä.
lainaa
tyhmät

04.08.2010 klo 21.36

On_se_silti_loistava kirjoitti:
No jos 7 vuotta pitää peliä tehdä että saa kunnon miljoonamyynnit vaikka kyseessä on megabrändi supersuositulta pelitiimiltä niin enpä julkaisijana olisi kovin innostunut PC-pelibisneksestä.


PC-miehiltä kun ei kuseteta rahoja yhtä helposti kuin konsolipojilta.
lainaa
PC-Mies

04.08.2010 klo 21.39

Tai sitten PC-miehet eivät ole halukkaita maksamaan mistään koska he ovat väärällä tavalla rationaalisia ja vaativat peliltä mahdottomuuksia?
lainaa
AntiSocial

Rekisteröitynyt 20.10.2009

04.08.2010 klo 21.39

tyhmät kirjoitti:
On_se_silti_loistava kirjoitti:
No jos 7 vuotta pitää peliä tehdä että saa kunnon miljoonamyynnit vaikka kyseessä on megabrändi supersuositulta pelitiimiltä niin enpä julkaisijana olisi kovin innostunut PC-pelibisneksestä.


PC-miehiltä kun ei kuseteta rahoja yhtä helposti kuin konsolipojilta.


*KÖH* Codit *KÖH* :D
lainaa
Gamer_since_1980

04.08.2010 klo 21.52

Fakta nyt vain on se, että konsoleille tulee nykyään niin hemmetisti enemmän oikeasti hyviä pelejä kuin pc:lle. PC sinnittelee pelikoneena pinnalla lähinnä muutaman kovan luokan pelitalon turvin - yhtenä näistä Blizzard.
lainaa
MJR2312

Rekisteröitynyt 03.09.2007

04.08.2010 klo 22.03

Gamer_since_1980 kirjoitti:
Fakta nyt vain on se, että konsoleille tulee nykyään niin hemmetisti enemmän oikeasti hyviä pelejä kuin pc:lle. PC sinnittelee pelikoneena pinnalla lähinnä muutaman kovan luokan pelitalon turvin - yhtenä näistä Blizzard.

Ja fakta on myös se, että hyvät pelit myyvät myös PC:llä hyvin, jos ne ovat oikeasti hyviä eivätkä bugisia konsolikäännöksiä, joissa kaikki ominaisuudetkin on karsittu konsolien takia pois. Sitä en kyllä kiellä, etteikö konsoleille tulisi paljon hyviä pelejä.
lainaa
I_rest_my_case

04.08.2010 klo 22.12

Ja mitäs muita PC-pelejä tänä vuonna on edes tullut?

Aivan...
lainaa
Sid

04.08.2010 klo 22.27

I_rest_my_case kirjoitti:
Ja mitäs muita PC-pelejä tänä vuonna on edes tullut?

Aivan...


Eipä oo montaa ei. Mutta Football Manager 2011 ja Civ V odottelevat jo kulman takana ja kumpikin sarja on ollut PC:n tukipilareita jo yli 10 vuotta. Joten ei ihan kaikki toivo ole vielä menetetty.
lainaa
Erkki

04.08.2010 klo 22.43

Kysymys kuuluu lasketaanko "PC-peliksi" pelit, jotka on julkaistu useammalle alustalle? BF BC2, MW2 todennäköisesti myyneet ihan hyvin PC:lläkin tämän vuoden puolella, kuten varmaan L4D2 vai oliko se viime vuoden peli..

Ei ihan heti edes tule mieleen muita suosittuja pelejä tälle vuodelle, jotka olisi julkaistu pelkästään pc:lle.
lainaa
jounihat

04.08.2010 klo 23.08

tyhmät kirjoitti:
On_se_silti_loistava kirjoitti:
No jos 7 vuotta pitää peliä tehdä että saa kunnon miljoonamyynnit vaikka kyseessä on megabrändi supersuositulta pelitiimiltä niin enpä julkaisijana olisi kovin innostunut PC-pelibisneksestä.


PC-miehiltä kun ei kuseteta rahoja yhtä helposti kuin konsolipojilta.


Hah! Starcraft 2 on tasan sama peli kuin eka Starcraft oli 12 vuotta sitten mutta kylläpä sekin vain myy kuin häkä. Hyvin on PC-pelaajia huijattu (ostin pelin itsekin eikä muuten kaduta yhtään vaikka tajusinkin huijauksen).
lainaa
Penaqua

Rekisteröitynyt 22.11.2009

04.08.2010 klo 23.13

jounihat kirjoitti:
tyhmät kirjoitti:
On_se_silti_loistava kirjoitti:
No jos 7 vuotta pitää peliä tehdä että saa kunnon miljoonamyynnit vaikka kyseessä on megabrändi supersuositulta pelitiimiltä niin enpä julkaisijana olisi kovin innostunut PC-pelibisneksestä.


PC-miehiltä kun ei kuseteta rahoja yhtä helposti kuin konsolipojilta.


Hah! Starcraft 2 on tasan sama peli kuin eka Starcraft oli 12 vuotta sitten mutta kylläpä sekin vain myy kuin häkä. Hyvin on PC-pelaajia huijattu (ostin pelin itsekin eikä muuten kaduta yhtään vaikka tajusinkin huijauksen).


Jopa minäkin huomaan erot, ja olen sentäs vaan sunnuntai-starattaja.
lainaa
jarwars

04.08.2010 klo 23.15

I_rest_my_case kirjoitti:
Ja mitäs muita PC-pelejä tänä vuonna on edes tullut?


No, jos PS3:lle on tullut tänä vuonna Heavy Rain ja God of War 3, Boxille Alan Wake.. Ei konsolitkaan niillä exclusiivella "omilla" peleillään kovasti juhli.
lainaa
Eetu

04.08.2010 klo 23.20

PC-pelaaminen on kuollut, eiku...
lainaa
jounihat

04.08.2010 klo 23.26

[quote nick="Penaqua"]Jopa minäkin huomaan erot, ja olen sentäs vaan sunnuntai-starattaja.[/quote

No joo, mutta jos grafiikkaa ei oteta huomioon, voisi ensimmäinen Starcraft hyvinkin olla tämän kakkosen jatko-osa eikä toistepäin. Pieniä eroja on mutta kehitystä ei, yksiköitä vain vaihdettu toisiin. Battle.netissä on custom pelien osalta menty jopa vähän taaksepäin. Brood War 2 olisi osuvampi nimi.
lainaa
Maade

04.08.2010 klo 23.42

I_rest_my_case kirjoitti:
Ja mitäs muita PC-pelejä tänä vuonna on edes tullut?

Aivan...


Mitä hyviä ja omaperäisiä pelejä on ylipäätänsä tullut tänä vuonna? Super Mario Galaxy 2, Dragon Quest IX, S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat.. Jaa katsohan, XBOX360 ei ole tullut kuin parannettu versio uudesta Alone in the Dark:ista (Alan Wake) ja PS3 uusi versio Fahrenheit:stä (Heavy Rain).

Mistäs sitten väitellään?
lainaa
qwerty

04.08.2010 klo 23.44

kyllä se vaan niin on että pclle tulee paljon hyviä pelejä. te ette vaan ole kuulleet niistä koska ne ei ole kalliita cgi välivideo paukkuja eikä niitä mainosteta Gamestopin etusivulla
lainaa
MrRightclick

05.08.2010 klo 01.22

Harmi ettei ole tätäkään tullut sen jälkeen pelattua, kun profiilinimeksi pistettiin veljen oikea nimi.

Järkevää. Ehkä tulevaisuudessa kymmenellä dollarilla saa sitten vaihdettua siitä pari kirjainta.
lainaa
Eetu

05.08.2010 klo 01.42

Heroes of Newerth tuli aiemmin tänä vuonna vain PC:lle.
lainaa
Teukku

Rekisteröitynyt 04.04.2008

05.08.2010 klo 02.14

Monet ovat kirjoittaneet tänne, kuinka PC pelit ei myy, koska pelit on surkeita syystä tai toisesta. Fakta nyt kuitenkin vaan on, että PC:llä waretus on pelejä ostavan kohderyhmän keskuudessa niin laajalle levinnyttä, että waretus lähentelee varmasti 50% (tai jopa enemmän). Tietysti blizzu on pitänyt huolta waretuksen estoista, mutta moni kuitenkin pelaa SC2:stakin vain kotosalla CPU/Lan kaveria vastaan.
lainaa
TheStar

Moderaattori

Rekisteröitynyt 13.04.2007

05.08.2010 klo 03.09

Teukku kirjoitti:
Monet ovat kirjoittaneet tänne, kuinka PC pelit ei myy, koska pelit on surkeita syystä tai toisesta. Fakta nyt kuitenkin vaan on, että PC:llä waretus on pelejä ostavan kohderyhmän keskuudessa niin laajalle levinnyttä, että waretus lähentelee varmasti 50% (tai jopa enemmän). Tietysti blizzu on pitänyt huolta waretuksen estoista, mutta moni kuitenkin pelaa SC2:stakin vain kotosalla CPU/Lan kaveria vastaan.


Itse kans waretin pelin ja olen täällä nyt parvekkeella sikaria poltellen, viiniä siemaillen aurinkotuolissani pelaillut lanissa kaveria vastaan (ja välillä konetta vastaan kun tylsistyttää!) auringon paistaessa. Nostin kuitenkin aurinkolasejani ja huomasin, että pelissä ei ole mahdollista pelata LANissa tai konetta vastaan ilman nettiyhteyttä. Mummoni ryntäsi luksuslukaalistani ulos ja sanoi "nyt muutat tätisi ja setäsi luokse Bel-Airiin"...
lainaa
perato

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

05.08.2010 klo 05.14

Hirveät myyntimäärät jos vertaa johonki MW2seen joka myi sen 50 miljoonaa.
TheStar kirjoitti:
Teukku kirjoitti:
Monet ovat kirjoittaneet tänne, kuinka PC pelit ei myy, koska pelit on surkeita syystä tai toisesta. Fakta nyt kuitenkin vaan on, että PC:llä waretus on pelejä ostavan kohderyhmän keskuudessa niin laajalle levinnyttä, että waretus lähentelee varmasti 50% (tai jopa enemmän). Tietysti blizzu on pitänyt huolta waretuksen estoista, mutta moni kuitenkin pelaa SC2:stakin vain kotosalla CPU/Lan kaveria vastaan.


Itse kans waretin pelin ja olen täällä nyt parvekkeella sikaria poltellen, viiniä siemaillen aurinkotuolissani pelaillut lanissa kaveria vastaan (ja välillä konetta vastaan kun tylsistyttää!) auringon paistaessa. Nostin kuitenkin aurinkolasejani ja huomasin, että pelissä ei ole mahdollista pelata LANissa tai konetta vastaan ilman nettiyhteyttä. Mummoni ryntäsi luksuslukaalistani ulos ja sanoi "nyt muutat tätisi ja setäsi luokse Bel-Airiin"...

Kuvalauta, hah, hah, not.
lainaa
Väinämöinen

05.08.2010 klo 06.11

Konsolit ovat lapsia varten, meidän taloudessa. Ne jotka väittävät ettei PC:lle ole ilmestynyt hyviä pelejä tänä vuonna / aikoihin ovat tietämättömiä moukkia.

Konsolit eivät edes kykene peleihin joita pelaan, esim . Arma 2 ( Operation Arrowhead ) ja Lock On Flaming Cliffs 2.0 . Grafiikat, pelien laajuus ja monimutkaisuus kusevat konsoleita virtalähteille..
lainaa
Jaffe

Rekisteröitynyt 29.10.2009

05.08.2010 klo 06.34

jounihat kirjoitti:
Penaqua kirjoitti:
Jopa minäkin huomaan erot, ja olen sentäs vaan sunnuntai-starattaja.


No joo, mutta jos grafiikkaa ei oteta huomioon, voisi ensimmäinen Starcraft hyvinkin olla tämän kakkosen jatko-osa eikä toistepäin. Pieniä eroja on mutta kehitystä ei, yksiköitä vain vaihdettu toisiin. Battle.netissä on custom pelien osalta menty jopa vähän taaksepäin. Brood War 2 olisi osuvampi nimi.


Käyppäs kokeleimassa sitä bw:tä uudelleen, nyt on nimittäin aika kullannut muistot, niinkuin oli minullakin. Mutta että ihan huijaus? En vaan ymmärrä miksi pitäisi muuttaa sitä mikä toimii ja sitä mistä tykätään?
lainaa
poncho

05.08.2010 klo 09.21

Gamer_since_1980 kirjoitti:
Fakta nyt vain on se, että konsoleille tulee nykyään niin hemmetisti enemmän oikeasti hyviä pelejä kuin pc:lle. PC sinnittelee pelikoneena pinnalla lähinnä muutaman kovan luokan pelitalon turvin - yhtenä näistä Blizzard.


Se on ikävää että pelit suunnitellaan nykyään enimmäkseen konsolit mielessä ja lapsille. Konsoleille tehtaillaan lähinnä yksinkertaistettuja putkijuoksuja joiden omaksumiseen menee 5 minuuttia. PC pelit on aina olleet enemmän aikuisempaan makuun ollen monipuolisempia ja taktisempia. Konsolirymistelyt ei itseäni kiinnosta joitain bilepelejä lukuunottamatta.
lainaa
Ergonpandilus

05.08.2010 klo 10.04

poncho kirjoitti:

Se on ikävää että pelit suunnitellaan nykyään enimmäkseen konsolit mielessä ja lapsille. Konsoleille tehtaillaan lähinnä yksinkertaistettuja putkijuoksuja joiden omaksumiseen menee 5 minuuttia. PC pelit on aina olleet enemmän aikuisempaan makuun ollen monipuolisempia ja taktisempia. Konsolirymistelyt ei itseäni kiinnosta joitain bilepelejä lukuunottamatta.


Juuri tuon takia kunnon pelit PC:llä myyvät kuin häkä, kuten tämä Starcraft 2, kun porukkaa odottaa jotakin peliä kuin kuuta nousevaa.

Mutta (itä-)euroopasta tulee kyllä paljon hyviä (ja myös huonoja) PC Only-pelejä. Kuten Stalker-sarja, The Witcher, Drakensang, Men of War, jne.

Ja tässä vastaus niille, jotka epäilee että PC:lle ei tulee mitään hyvää: http://adrianwerner.wordpress.com/games-of-2010/
lainaa
SeppoTaalasmaa

05.08.2010 klo 10.46

MJR2312 kirjoitti:
Gamer_since_1980 kirjoitti:
Fakta nyt vain on se, että konsoleille tulee nykyään niin hemmetisti enemmän oikeasti hyviä pelejä kuin pc:lle. PC sinnittelee pelikoneena pinnalla lähinnä muutaman kovan luokan pelitalon turvin - yhtenä näistä Blizzard.

Ja fakta on myös se, että hyvät pelit myyvät myös PC:llä hyvin, jos ne ovat oikeasti hyviä eivätkä bugisia konsolikäännöksiä, joissa kaikki ominaisuudetkin on karsittu konsolien takia pois. Sitä en kyllä kiellä, etteikö konsoleille tulisi paljon hyviä pelejä.


Itse en ole vieläkään löytäny Xboxilleni muita hyviä pelejä kuin Guitar Herot :|
lainaa
crom

Rekisteröitynyt 11.10.2007

05.08.2010 klo 10.49

Ergonpandilus kirjoitti:
Ja tässä vastaus niille, jotka epäilee että PC:lle ei tulee mitään hyvää: http://adrianwerner.wordpress.com/games-of-2010/


Tuo lista on muidenkin PC pelaajienkin ihan hyvä tarkistaa, jos on vaikka missannut jotain hyviä pelejä. Itse löysin tuosta 9 peliä joiden julkaisu oli menny jostain syystä ohi ja niistä osa melkeimpä pakkohankintoja :) Kiitoksia hyvästä listavinkistä.
lainaa
TheStar

Moderaattori

Rekisteröitynyt 13.04.2007

05.08.2010 klo 10.58

perato kirjoitti:

Kuvalauta, hah, hah, not.


Onneksi tuokin on saanut alkunsa kuvalaudalta, not.
lainaa
KPRO

05.08.2010 klo 11.00

Itseäkin oikeen itkettää kun tuntuu siltä että pelintekijät alkaisivat luopumaan PC pelien valta-ajasta. Fakta se on ja aina tulee olemaan että PC pelaaminen on parasta ja parhaimmille peleille. Lapset ja nykynuoret voivat leikkiä niiden konsoleiden kanssa.
lainaa
Väinämöinen

05.08.2010 klo 11.09

KPRO kirjoitti:
Itseäkin oikeen itkettää kun tuntuu siltä että pelintekijät alkaisivat luopumaan PC pelien valta-ajasta. Fakta se on ja aina tulee olemaan että PC pelaaminen on parasta ja parhaimmille peleille. Lapset ja nykynuoret voivat leikkiä niiden konsoleiden kanssa.


Kuitti, mutta epäilempä ettei PC niin huonolla tolalla ole. Edelleen tulee todella paljon PC exlusive- pelejä , enemmän kuin jaksaa pelata. Ja tuo on kyllä totta, PC pelaamisen paremmuuden kiistää vain ne jotka esiasta eivät tiedä mitään : )
lainaa
Failurs

05.08.2010 klo 11.39

Starcarft :DD
lainaa
Eetu

05.08.2010 klo 12.07

Niin ja tuleehan elokuussa ulos Elemental - War of Magic, ehdottomasti tutustumisen arvoinen uusi versio Master of Magickista(1994).

Lisäksi varmasti pitkään listoilla tulee keikkumaan WoWin uusin lisälevy, että loppuvuosi onkin PC:pelien juhlaa.

Ja kuten jo tuolta aiemmasta linkistäkin näätte pc-yksinoikeuspelejä on moninkertainen määrä verrattuna pleikka ja box yksinoikeuksiin.
lainaa
Apina

05.08.2010 klo 14.14

Pelaaminen on vähän niiku musiikki kaikilla on oma maku joten miksi riehua vaikka kyllä pc konsolit vie mutta kuitenkin jos olisimme kaikki yhtä isoa perhettä peliemme kanssa ^^
lainaa
ggghhhhhhhh

05.08.2010 klo 15.34


Ja tässä vastaus niille, jotka epäilee että PC:lle ei tulee mitään hyvää: http://adrianwerner.wordpress.com/games-of-2010/[/quote]

no ei tuo kyllä kovin hääppönen lista ollu, paria peliä lukuunottamatta.
lainaa
Jarksu

05.08.2010 klo 16.07

Ergonpandilus kirjoitti:
Ja PC pelitkö ei myy? Kylläpä myy, kun peli on hyvä.


Mutta pelihän ei ollut kovinkaan hyvä. Samaa kuin vanha, tarina todella huono ja custom mappien rajoitukset aivan perseestä. Kaduttaa hieman miksen vain ladannut peliä, olisi voinut investoida rahat kunnon kahvinkeittimeen...
lainaa
tollot_pcpojut

05.08.2010 klo 16.16

ggghhhhhhhh kirjoitti:

no ei tuo kyllä kovin hääppönen lista ollu, paria peliä lukuunottamatta.

no ei todellakaan ole, mutta jonkun pällin se on aina uudestaan postattava, vuoden lopussa huomataan että jengi pelaa tolta listalta ainoastaan SC2 :D
lainaa
Jeppe

05.08.2010 klo 16.25

Eetu kirjoitti:

Ja kuten jo tuolta aiemmasta linkistäkin näätte pc-yksinoikeuspelejä on moninkertainen määrä verrattuna pleikka ja box yksinoikeuksiin.

Se ei tee niistä mitenkään automaattisesti parempia vaikka niitä olisi miljoonia. Katsooko kukaan teistä edes noita listan pelejä vai lasketteko vain niiden lukumäärän? Tuntemattomia indie-pelistudioiden nimikkeitä, jotka keräävät ehkä 5 miehen fanikunnan, noin 90% jotka voidaan samalla todennäköisyydellä julistaa jo nyt huonoiksi peleiksi. Karu fakta tosta listasta huolimatta nyt vain on että tämä vuosi tullaan pc-puolella muistamaan kahdesta asiasta, Starcraft kakkosesta ja Civilization vitosesta, ehkä myös WoWin Cataclysmistä jos ehtii tämän vuoden puolelle.
lainaa
lol

05.08.2010 klo 19.19

Jarksu kirjoitti:
Ergonpandilus kirjoitti:
Ja PC pelitkö ei myy? Kylläpä myy, kun peli on hyvä.


Mutta pelihän ei ollut kovinkaan hyvä. Samaa kuin vanha, tarina todella huono ja custom mappien rajoitukset aivan perseestä. Kaduttaa hieman miksen vain ladannut peliä, olisi voinut investoida rahat kunnon kahvinkeittimeen...


"samaa kuin vanha"

Mitä olisi pitänyt tehdä toisin? Tolla logiikalla jokainen jatko-osa on turha. Oikeestaan turha tehdä uusia pelejä enää ollenkaan, koska jokainen muistuttaa jollain tavalla jotain vanhempaa. Eikö niin?

SC2:ssa on uusia unitteja ja rakennuksia, parempi pelattavuus ja paremmat grafiikat kuin edeltäjässään ja muutenkin kaikin puolin paranneltu peli. Mitä herra odottaa ellei juuri tätä? Tarinasta voi olla montaa mieltä, mutta ainakin yksinpeli kokonaisuutena on oikein loistava.

SC2 on onnistunut peli, vaikka teillä ipanoilla on aina jotain kitisemistä jostain.
lainaa
kek

05.08.2010 klo 19.24

lol kirjoitti:

Tarinasta voi olla montaa mieltä, mutta ainakin yksinpeli kokonaisuutena on oikein loistava.

Kokonaisuutena? Vaikka se tulee kolmessa osassa? Ja on jo ensimmäinen syy miksi näille "episodeille" ei pitäisi antaa kiitettäviä pisteitä, ehkä sille kokopaketille joskus tulevaisuudessa sitten.
lainaa
Aatu

06.08.2010 klo 01.12

kek kirjoitti:
lol kirjoitti:

Tarinasta voi olla montaa mieltä, mutta ainakin yksinpeli kokonaisuutena on oikein loistava.

Kokonaisuutena? Vaikka se tulee kolmessa osassa? Ja on jo ensimmäinen syy miksi näille "episodeille" ei pitäisi antaa kiitettäviä pisteitä, ehkä sille kokopaketille joskus tulevaisuudessa sitten.


Itseasiassa se ei tule kolmessa osassa. Se tarina on peräti 28 mission pituinen ja jo yksissään pidempi kuin useimmat konsopelit. Tulossa on kaksilisälevyä, jossa on jatkoa tarinalle. Mutta niinhän lisälevyissä aina on. Mitä itkettävää tässä on? Ainut, mitä ottaa päähän on, että on pakko yhdistää nettiin. Ei oo läppärissä mitään nettitikkua, joten ei voi pelata ollenkaan yksinpeliäkään paikoissa, missä ei ole nettiyhteyttä. Lisäksi Battlenet tuntuu olevan vähänväliä alhaalla, eikä silloinkaan pääse peliin. Mielestäni ominaisuus on täysin turha, koska jos lataa laittoman version, tällä taas voi pelata ilman yhteyttä. Ja tämän kehittämiseen meni noin 2 päivää. Mitä siis saavutettiin, sillä, että pitää yhdistää nettiin, jos pelaa yksinpeliä? No saatiinpa tehtyä kiusaa maksaville asiakkaille, ei mitään muuta.
lainaa
Jaffe

Rekisteröitynyt 29.10.2009

06.08.2010 klo 01.39

Aatu kirjoitti:
Ainut, mitä ottaa päähän on, että on pakko yhdistää nettiin. Ei oo läppärissä mitään nettitikkua, joten ei voi pelata ollenkaan yksinpeliäkään paikoissa, missä ei ole nettiyhteyttä. Lisäksi Battlenet tuntuu olevan vähänväliä alhaalla, eikä silloinkaan pääse peliin. Mielestäni ominaisuus on täysin turha, koska jos lataa laittoman version, tällä taas voi pelata ilman yhteyttä. Ja tämän kehittämiseen meni noin 2 päivää. Mitä siis saavutettiin, sillä, että pitää yhdistää nettiin, jos pelaa yksinpeliä? No saatiinpa tehtyä kiusaa maksaville asiakkaille, ei mitään muuta.


Offlinessä voi pelata yksinpeliä (+ challengeja jne). Avaat vain pelin, ja kohdassa, jossa normaalisti loggaat battle.nettiin, painat oikealta "Play as Guest"-nappulaa ja sillä selvä. Nyt voi sitten kaikki lopettaa sen valittamisen, että ei voi pelata offlinessä. Tuo harhaluulo lähti viimevuoden blizzconista liikkeelle ja nyt monet blizzard heitterit maiskuttelee tolla, kun koittavat keksiä huonoja puolia tästä pelistä.
lainaa
asdnakki

06.08.2010 klo 07.25

Peli on kyl oston arvoinen näin viikon pelaamisen jälkeen. SC1 en koskaan pelannu niin siihe vähä vaikea verrata.
Yksinpelistä en niin välittänyt ja lopetin sen viimestään kun tajusin että siinähän on eri unitit ku multiplayerissä.
Nettipeli vaikuttaa todella monipuoliselta. Suosittelen kaikille!
lainaa

Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova