Bungie kertoo vieneensä X360:n äärirajoille
Jolt kertoo, että Bungie uskoo vieneensä Xbox 360:n suorituskyvyn äärirajoilleen. Lontoossa Halo: Reachin tekemisestä puhunut Bungie kertoi mm. siitä, kuinka haastavaa oli saada kaikki pelin sisältö yhdelle levylle.
"Meidän näkökulmastamme työnsimme X360:a niin pitkälle kuin suinkin voimme. Ehkä jollain osa-alueella pystyttäisiin menemään pidemmällekin, mutta kun puhutaan kokonaisesta paketista, emme usko että olisimme saaneet konsolista yhtään enempää irti", kertoi Brian Jarrard.
"Yksi suurimmista haasteista pelin kanssa oli saada se yhdelle levylle, se oli hyvin vaikeaa. Se myös osoittaa, kuinka valtava pelimme on", lisäsi pelin kampanjasuunnittelija Niles Sankey.
Keskustelut (36 viestiä)
04.08.2010 klo 15.02
04.08.2010 klo 15.08
Rekisteröitynyt 30.10.2008
04.08.2010 klo 15.09
04.08.2010 klo 15.26
04.08.2010 klo 15.32
Ei Reach kyllä ainakaa näytä siltä että olis boksi viety "äärirajoille" :D.
Ei ainakaan grafiikanosalta. Betassa oli muistaakseni alle 740p tarkkuus. Mutta toimivuudessa ja tasapainossa beta oli mahtava.
04.08.2010 klo 15.42
Ei Reach kyllä ainakaa näytä siltä että olis boksi viety "äärirajoille" :D.
Ei ainakaan grafiikanosalta. Betassa oli muistaakseni alle 740p tarkkuus. Mutta toimivuudessa ja tasapainossa beta oli mahtava.
*alle 720p :)
Rekisteröitynyt 17.03.2009
04.08.2010 klo 15.43
Osittain vetää graafisuudella äärirajoille, muistaakseni pääsyy on siinä aidohkossa HDRssä, jokainen kuva rendataan kahteen kertaan tai jotain muuta älytöntä.
Lisäksi tässä pelissä pitäisi olla vähän avoimempaa maastoa ja enemmän vihuja kerralla.
Noh mielummin hieman rakeisuutta kuin nykimistä.
Rekisteröitynyt 15.09.2008
04.08.2010 klo 15.50
Ei ainakaan grafiikanosalta. Betassa oli muistaakseni alle 720p tarkkuus.
Niin kuin lähes kaikki uudet hieno superkauniit pelit. Ärsyttää tämä "HD-kausi" kun konsoli tuuppaa oikeeta HD:ta vaan päävalikoissa. Peleissä aikas harvinaista, jopa Pleikkarilla.
04.08.2010 klo 16.17
04.08.2010 klo 16.27
Ihmettelen miksi pitää tunkea moninpeli ja yksinpeli yhdelle CD'lle aivan pakolla.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
04.08.2010 klo 16.53
Rekisteröitynyt 11.10.2007
04.08.2010 klo 17.01
04.08.2010 klo 18.22
Ei ainakaan grafiikanosalta. Betassa oli muistaakseni alle 720p tarkkuus.
Niin kuin lähes kaikki uudet hieno superkauniit pelit. Ärsyttää tämä "HD-kausi" kun konsoli tuuppaa oikeeta HD:ta vaan päävalikoissa. Peleissä aikas harvinaista, jopa Pleikkarilla.
Pleikkarit sun muut lelut vaan sisältää niin hidasta rautaa ettei ne pysty parempaan. Uskokaa jo. Ei se grafiikka siitä parane itsestään ajan kuluessa.
04.08.2010 klo 18.28
04.08.2010 klo 19.01
Ei ainakaan grafiikanosalta. Betassa oli muistaakseni alle 720p tarkkuus.
Niin kuin lähes kaikki uudet hieno superkauniit pelit. Ärsyttää tämä "HD-kausi" kun konsoli tuuppaa oikeeta HD:ta vaan päävalikoissa. Peleissä aikas harvinaista, jopa Pleikkarilla.
Pleikkarit sun muut lelut vaan sisältää niin hidasta rautaa ettei ne pysty parempaan. Uskokaa jo. Ei se grafiikka siitä parane itsestään ajan kuluessa.
Nousukausi puhuu täyttä asiaa. Ei ne grafiikat todellakaan parane ajan myötä. Pelien graafinen anti on edelleen samalla tasolla kuin PS2:n aikoihin. En ymmärrä miksi ne päivittää rautaa ollenkaan kun ne pelit on koko ajan saman näkösiä. Näkeehän sen ihan selkeästi kun katsoo PS2:n ensimmäisiä pelejä ja viimeisimpiä pelejä, ettei siitä konsolista ole otettu yhtään sen enempää irti ajan saatossa. Halo 1:kin näyttää ihan samalta kuin Halo 3, mutta eri alustalla. Miksi ei ne voineet vaan tehdä Halo 3:sta ja Reachiä vanhalle Boxille, tai Killzone 2:sta PS2:lle. Ihan varmasti PS2:lla pyörisi Killzone 2 tasan yhtä hyvin kuin kolmosella. Siis oikeasti. Ei uudelle raudalle kehittämiseen vaadi mitään perehtymistä, että siitä saisi enemmän irti. Samalailla kaikille raudoille koodataan pelit eikä niiden rajapinnat koskaan eroa toisistaan. Käyttäkää oikeasti järkeä. Ei mikään tekniikka vaadi perehtymistä, opettelua, kokeilemista tai viilaamista.
04.08.2010 klo 20.17
Ei ainakaan grafiikanosalta. Betassa oli muistaakseni alle 720p tarkkuus.
Niin kuin lähes kaikki uudet hieno superkauniit pelit. Ärsyttää tämä "HD-kausi" kun konsoli tuuppaa oikeeta HD:ta vaan päävalikoissa. Peleissä aikas harvinaista, jopa Pleikkarilla.
Pleikkarit sun muut lelut vaan sisältää niin hidasta rautaa ettei ne pysty parempaan. Uskokaa jo. Ei se grafiikka siitä parane itsestään ajan kuluessa.
Nousukausi puhuu täyttä asiaa. Ei ne grafiikat todellakaan parane ajan myötä. Pelien graafinen anti on edelleen samalla tasolla kuin PS2:n aikoihin. En ymmärrä miksi ne päivittää rautaa ollenkaan kun ne pelit on koko ajan saman näkösiä. Näkeehän sen ihan selkeästi kun katsoo PS2:n ensimmäisiä pelejä ja viimeisimpiä pelejä, ettei siitä konsolista ole otettu yhtään sen enempää irti ajan saatossa. Halo 1:kin näyttää ihan samalta kuin Halo 3, mutta eri alustalla. Miksi ei ne voineet vaan tehdä Halo 3:sta ja Reachiä vanhalle Boxille, tai Killzone 2:sta PS2:lle. Ihan varmasti PS2:lla pyörisi Killzone 2 tasan yhtä hyvin kuin kolmosella. Siis oikeasti. Ei uudelle raudalle kehittämiseen vaadi mitään perehtymistä, että siitä saisi enemmän irti. Samalailla kaikille raudoille koodataan pelit eikä niiden rajapinnat koskaan eroa toisistaan. Käyttäkää oikeasti järkeä. Ei mikään tekniikka vaadi perehtymistä, opettelua, kokeilemista tai viilaamista.
Olet kyllä asioista pahasti pihalla ja ehdotan silmälääkärillä käymistä tai oikeastaan suosittelen.
Rekisteröitynyt 02.10.2009
04.08.2010 klo 20.23
04.08.2010 klo 20.43
Mutta jotain hyvääkin, kyllä tenavat tykkäävät vielä konsoleilla pelata - siksihän ne alunperin on talouteet hommatukin.
Rekisteröitynyt 23.02.2010
04.08.2010 klo 20.47
04.08.2010 klo 21.31
Pleikkarit sun muut lelut vaan sisältää niin hidasta rautaa ettei ne pysty parempaan. Uskokaa jo. Ei se grafiikka siitä parane itsestään ajan kuluessa.
Siinä jää Crapcraft 2:t hyvin äkkiä toiseksi kun lyödään pöytään sellaisia pelejä kuten Uncharted 2, God of War 3, Killzon 2, GT5...
04.08.2010 klo 21.58
PS3 1280x720
http://pds19.egloos.com/pds/201008/03/09/a0037809_4c57367
360 1280x640
http://pds20.egloos.com/pds/201008/03/09/a0037809_4c57366
When a 360 game runs low res, it's almost always related to its 10MB EDRAM limits. But such is not the case with Naruto UNS 2 since the game uses no AA at all (no tiling required), and that means the lowered running res is purely for its performance issues. The ps360's blog provides some short frame rate analysis clips for both versions, and even there, PS3 runs slightly better. This is a very interesting specimen of a multi platform game, since we're not talking about Naughty Dog, or Sony Santa Monica Studio here. This is Bandai Namco, a mere Japanese third party company to begin with!
Rekisteröitynyt 09.08.2009
04.08.2010 klo 22.17
Rekisteröitynyt 18.04.2010
04.08.2010 klo 22.53
Aina vaan grafiikka entäs sisältö?
Samaa mieltä p*rkele!!!!!
Rekisteröitynyt 04.11.2007
04.08.2010 klo 23.59
05.08.2010 klo 00.26
Rekisteröitynyt 11.05.2009
05.08.2010 klo 03.01
Halo CE ja Halo 3 välinen ero on kylläkin aika huima.
Rekisteröitynyt 19.04.2010
05.08.2010 klo 08.39
Aina vaan grafiikka entäs sisältö?
Täysin Samaa mieltä!
Rekisteröitynyt 13.02.2010
05.08.2010 klo 10.25
... kyllä nyt Boxin kärkeen mennään kirkkaasti. Samaa mieltä ovat toisaalta myös peliä jo pelanneet: "If the myriad trailers haven't already convinced you, Halo: Reach is breathtakingly beautiful at times, its in-engine cut-scenes produced with cinematic flair, underpinned early on by the haunting restraint of Marty O'Donnell's masterful score."
Lähde: http://www.eurogamer.net/articles/halo-reach-final-hands-
Ärsyttää lähteä tällaiseen mukaan, mutta minkäs teet.
05.08.2010 klo 11.01
Naruto Ultimate Ninja Storm 2 Demo Res Analysis for PS3 and Xbox 360
Tuottaako pixelit sulle jotain mielihyvää? :D No ei siinä mitään, orgasmi on hieno asia. Mutta eikö toi 600x zoomi ollu vähän liian pieni? Ehkä ettisitkin jonkun vähintään 2000x zoomin?
05.08.2010 klo 12.36
Taas on naurettava kilpailu lapsokaisilla menossa x360 vs ps3. The thruth , ToTuus on kuitenkin se että nykyiset konsolit ovat tilanteessa jossa PC on kaikessa kiilannut ohi. Alle 500eur saa pc:n joka näyttää tuplasti parempaa grafiikkaa peleissä, pelattavuus parempaa, pelit monimuotoisempia, laajempia, monimutkaisempia - kiinnostavampia. Halot ja Killzonet itselläni unohtui aika pian, PC on ja pysyy.
Mutta jotain hyvääkin, kyllä tenavat tykkäävät vielä konsoleilla pelata - siksihän ne alunperin on talouteet hommatukin.
Viikon päästä saa maksaa sitten taas toiset 500 uuteen grafiikka korttiin ja muihin lisiin itse eniten vihaan pc peleissä sitä kun pitää kyylätä riittääkö koneen tehot jonkun uuden pelin pyörittämiseen konsoleilla ei tartte sellasia murehtia
Rekisteröitynyt 11.08.2007
05.08.2010 klo 14.26
05.08.2010 klo 19.30
http://gamingbolt.com/2010/08/03/halo-reach-versus-halo-3
06.08.2010 klo 20.53
Rekisteröitynyt 25.07.2009
07.08.2010 klo 07.39
Vaikea uskoa, koska Halo: Reach ei ole kyllä niitä boxin näteimpiä pelejä.
Älä kommentoi asioista joista et tiedä mitään.
Halo Reach on oikeasti ensimmäinen peli joka on ihan alusta asti rakennettu pelkästään Xbox 360n tehoja hyödyntäen.
Bungie työskenteli yli 2v rakentean 360n laitearkkitehtuurille omaa pelimoottoria ja se kyllä näkyy pelin teknisessä toteutuksessa. Se onko peli visuallisesti hienompi tai rumempi kuin esim GeoW 3 on aika paljolti mielipide kysymys koska pelien välinen taidepuoli on niin erilainen, mutta puhtaasti tekniseltä kantilta tämä kyllä pesee minkä tahansa muun boxille koskaan julkaistun pelin. Miettikääpäs esim kuinka paljon asioita tapahtuu mp:n invasion moodissa saamaan aikaan ja sitten verrataan niitä Gears of war pelien laimeisiin räjähdyksiin ja animaatioihin, ero on huikea.
07.08.2010 klo 15.45
Miettikääpäs esim kuinka paljon asioita tapahtuu mp:n invasion moodissa saamaan aikaan ja sitten verrataan niitä Gears of war pelien laimeisiin räjähdyksiin ja animaatioihin, ero on huikea.
Tai oikeastaan minkä tahansa muun konsoliräiskinnän vastaaviin. Noin muutenkin kokonaiskattauksen (yksinpeli, moninpeli, muut pelimuodot, forge ja kaikki mitä se mahdollistaa, theather) puolesta tämä peli nostaa taas räiskintäpelien rimaa niin korkealle että menee jokunen aika ennen kuin edes päästään lähelle. GOTY-matskua.
Rekisteröitynyt 10.08.2007
09.08.2010 klo 12.15
Kirjoita kommentti