Tampereelta reaktiotestausta iPhonelle
Moido Games Tampereelta on juuri julkaissut uuden iPhone-pelin nimeltä ReaXXor. App Storessa 79 sentin hintaan saatavilla olevaa pikkupeliä Mansen pojat kuvaavat näin:
"ReaXXor yhdistää kaksi klassista pelityyppiä yhdeksi tyylikkääksi paketiksi. REAXXION-moodi testaa pelaajan nopeutta Speden Speleistäkin tutulla "rämpytä kiihtyvään tahtiin syttyviä värivaloja oikeassa järjestyksessä" -menetelmällä. MEMORY-moodissa puolestaan pyritään painamaan mieleen ja toistamaan alati pitenevä värivalojen sekvenssi."
Peliä voi käyttää myös rummutteluun iPod-musiikin tahtiin.
Keskustelut (8 viestiä)
22.07.2010 klo 08.54
22.07.2010 klo 10.18
Jo aikaa sitten on myös julkaistu Speedtester, suomalainen iPhone-peli sekin.
Tiedetään. Propsit Speedtesterille, mutta yhtenä tavoitteena oli nimenomaan paikata sen pahimmat puutteet (mm. online-hiscoret, Facebook-frendit, suurempi huippunopeus, paremmin erottuvat värivalot) ja tehdä iPhonen paras nopeustesteri. Testaa itse ja kerro onnistuttiinko.. ;)
(Ettei nyt jäisi kenellekään epäselväksi, niin tämä pelityyppihän on alkujaan peräisin kolikkoautomaatista, jonka Spede teki jo 80-luvulla Suomessa tunnetuksi. http://www.youtube.com/watch?v=q7156cWnvxo.)
22.07.2010 klo 10.54
Moderaattori
Rekisteröitynyt 02.04.2007
22.07.2010 klo 14.30
Onko hidastettua replay toimintoa josta näkyy mihin sormi osui, ja kuinka monta millisekunttia myöhässä? :D
22.07.2010 klo 14.40
22.07.2010 klo 14.46
Onko tuo youtubessa näkytetty huipputulos edes mahdollista iPhonen näytöllä? Luulisi näytön joutuvan koville, ja vähän väliä tulevan jotain 'vääriä hipasuja' kun kosketuksen tunnistus jää jälkeen.
Onko hidastettua replay toimintoa josta näkyy mihin sormi osui, ja kuinka monta millisekunttia myöhässä? :D
Mitäs tarkoitat tuolla "kosketuksen tunnistamisen jälkeen jäämisellä"? Tuossa pelissähän on tarkoitus painaa vilkkuvia valoja samassa järjestyksessä missä peli niitä näyttää, jos jää jälkeen niin pelin kannaltahan tuo ei haittaa mitään kunhan muistaa vaan vilkkumisjärjestyksen. iPhonen/iPodien kapasitiivisen näytön vuoksi tuossa riittää ihan pieni hipaisu siihen että se rekisteröi painalluksen, joten senkin suhteen ei ole ongelmia :)
Voin napata toisen videon vähän paremmalla kameralla missä pitäis saada kuvattua 50fps:llä. Ja tuo nykyinen video on kyllä ihan pelaamalla pelattu ilman mitään kikkailuja :)
22.07.2010 klo 20.45
Täällä kun kerran on näitä iLuuri peliuutisia, niin milloin saadaan uutisia muille matkapuhelimille tehdyistä peleistä?
Sitten, kun ne huonommat puhelimet alkavat jotain kiinnostamaan. Sitä ei kuitenkaan ole vielä tapahtunut, joten pysytään iLuuri-uutisissa.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 02.04.2007
23.07.2010 klo 19.04
Mitäs tarkoitat tuolla "kosketuksen tunnistamisen jälkeen jäämisellä"? [/quote]
Pieni hipaisu riittää juu, mutta jäi häiritsemään lähinnä se kuinka monta hipaisua iPhone osaa tunnistaa sekunnissa ilman sekoilua.
Valojen perässähän sitä järjestystä matkitaan, mutta pitäähän sen vauhdissa silti jollain lailla perässä pysyä ilman miettimistä että nappeja saa painaa vain vaikkapa 10 kertaa sekunnissa. Yli 10 kertaa naputtaminen jättäisi osan tunnistamatta.
Se oli silti vain ajatus. Eiköhän se ihan tarpeeksi hyvin pelittää jos jo nyt testaajilla oli siellä listan kärjessä yli 300 tuloksia. Jää pientä parantamisen varaa siihen Youtuben yli 600 tulokseen =)