Nierin kalastus saa aikuisen miehen itkemään
Joystiq aikoi arvostella Square-Enixin uuden Nier-pelin, kunnes törmäsi tehtävään, jossa piti kalastaa... Tunnin yrityksen, erehdyksen ja epäonnistumisen jälkeen arvostelija julkaisi videon, joka löytyy alun linkistä. Miesparka on lähes itkun partaalla, mutta toisaalta Youtubesta löytyy pätkä, jossa homma hoidetaan alle puolen minuutin.
Keskustelut (21 viestiä)
Rekisteröitynyt 13.10.2009
04.05.2010 klo 13.01
04.05.2010 klo 13.04
04.05.2010 klo 13.22
Ihana pelaajasukupolvi kun heti kun tulee vähän vaikeuksia niin ruvetaan itkemään ja parjaamaan peliä.
"Tunnin yrityksen, erehdyksen ja epäonnistumisen jälkeen"
= Pelissäkin on pakko olla jotain vikaa. Tai tietenkin jos joku tostakin jotain kiksejä saa...
Rekisteröitynyt 26.06.2007
04.05.2010 klo 13.34
Ihana pelaajasukupolvi kun heti kun tulee vähän vaikeuksia niin ruvetaan itkemään ja parjaamaan peliä.
"Tunnin yrityksen, erehdyksen ja epäonnistumisen jälkeen"
= Pelissäkin on pakko olla jotain vikaa. Tai tietenkin jos joku tostakin jotain kiksejä saa...
04.05.2010 klo 13.36
Rekisteröitynyt 15.09.2008
04.05.2010 klo 13.37
Ihana pelaajasukupolvi kun heti kun tulee vähän vaikeuksia niin ruvetaan itkemään ja parjaamaan peliä.
Koska kaikkien kuuluu ostaa roolipelejä sen takia, että siinä on joku aivan turha ja ylipitkä kohta, mistä ei oo mitään hyötyä kenellekään.
Pelasin aikoinani Rapala Pro Fishingiä sen takia että se oli kalastuspeli, en mä odottanu siitä tunnin roolipeliosioita missä mentäis miekka ojossa tappamaan pari lohikäärmettä, että saisin rauhan lammelle missä voin jatkaa kalastusta..
Rekisteröitynyt 15.09.2008
04.05.2010 klo 13.40
vrt. Final Fantasy XIII 20 tunnin mittaiseeen alun putkijuoksuun.. onko se sitten tätä mitä nykysukupolven pelaajat haluaa, kyllä siinä alkaa vanhaa jo itkettämään.
Kyllä kaverin (ns. pitkäaikainen FF-fani) juttujen perusteella tuo FFXIII oli muutenki aivan täysin turha tekele. Taitaa Squareltakin loppua ideat. Voiko olla, että japanilaisilta loppuu mielikuvitus :P
Rekisteröitynyt 25.07.2007
04.05.2010 klo 13.44
kokeilkaa tota palkittua melkein 30 vuotta vvanhaa peliä ja lukekaa artikkeli huviksenne
04.05.2010 klo 13.47
Itse pelistä en mene sanomaan mitään. Luultavasti ihan pska.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
04.05.2010 klo 13.59
Moderaattori
Rekisteröitynyt 16.04.2007
04.05.2010 klo 14.19
04.05.2010 klo 14.25
Tajuuks kukaan teistä, että toi Joikkari-jannu ei tee hommaa edes oikein? Tossahan on youpoop-video jossa jannu tekee just ton mitä toi Joikkari-evottaja itkee ja yrittää.
Ei, koska me ollaan netissä ja sinä olet ainoa (+Anxa) joka omaa oikeaa tietoa..
04.05.2010 klo 14.41
vrt. Final Fantasy XIII 20 tunnin mittaiseeen alun putkijuoksuun.. onko se sitten tätä mitä nykysukupolven pelaajat haluaa, kyllä siinä alkaa vanhaa jo itkettämään.
Kyllä kaverin (ns. pitkäaikainen FF-fani) juttujen perusteella tuo FFXIII oli muutenki aivan täysin turha tekele. Taitaa Squareltakin loppua ideat. Voiko olla, että japanilaisilta loppuu mielikuvitus :P
En oikeasti ymmärrä tätä logiikkaa.. Square on aina yrittänyt tehdä Final Fantasy-sarjan osista yksilöllisiä ja ainutlaatuisia tekeleitä ja jos joskus mennään metsään niin heti haukutaan että "mielikuvitus loppu, square sux".
Itse olen ainakin kiitollinen että yritys ei tee sarjasta "CoDimaista" vaan pitää jokaisen osan tuoreena ja innovatiivisena. Vaikka joskus pelistä tulee huonompi.
Sanon huonompi koska suurin osa FF-peleistä ovat keskiverto ropelluksia parempia. Ne ovat lähinnä yksin japski ropejen kärkikastissa. Väitteeni perusta omiin ja kavereiden kokemuksiin sekä sarjan menekkiin.
Rekisteröitynyt 26.09.2007
04.05.2010 klo 15.10
04.05.2010 klo 15.16
Rekisteröitynyt 27.05.2007
04.05.2010 klo 15.41
Rekisteröitynyt 20.04.2010
04.05.2010 klo 17.06
04.05.2010 klo 19.00
05.05.2010 klo 02.55
Ihana pelaajasukupolvi kun heti kun tulee vähän vaikeuksia niin ruvetaan itkemään ja parjaamaan peliä.
Höpöhöpö. Ei se susta tee pätkääkään parempaa, ettet itse nuorempana tajunnut kitistä silloisten pelien vaikeustasosta - kun ei paremmasta tiedä... ;)
Pelien vaikeustasot ja balanssit ovat kehittyneet aika helvetin paljon viimeisen 30 vuoden aikana - parempaan suuntaan.
05.05.2010 klo 07.56
Ihana pelaajasukupolvi kun heti kun tulee vähän vaikeuksia niin ruvetaan itkemään ja parjaamaan peliä.
Höpöhöpö. Ei se susta tee pätkääkään parempaa, ettet itse nuorempana tajunnut kitistä silloisten pelien vaikeustasosta - kun ei paremmasta tiedä... ;)
Pelien vaikeustasot ja balanssit ovat kehittyneet aika helvetin paljon viimeisen 30 vuoden aikana - parempaan suuntaan.
05.05.2010 klo 11.52
Eivät ole yhtään parantuneet... Naurettavan helppoja pelejä nykyään... Ainakaan minä en nauti codien tapaisista viiden tunnin putkijuoksuista ja ADHD räiskinnöistä.
Vaikeusasteilla sen saa kyllä hyvin rukattua itselleen sopivaksi. Tosin jos välttämättä nauttii itku silmässä ja tuskanhiki otsalla jonkun yhden kohdan renkkaamisesta useita tunteja niin mikäs siinä, minun mielestäni tuollainen on vitun säälittävää. Toisille pelaaminen on ihan pelaamista eikä mitään verisuonia katkovaa vääntämistä.