25.04.2010 klo 19.00 | Luettu: 6669 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen
Dante's Infernon laajennus The Trials of St. Lucia on siitä erikoinen, että se sisältää myös tehtäväeditorin. Alla oleva video esittelee, minkälaisia mahdollisuuksia niiden muokkaamiseen on.
Jos tuo olisi ollut mukana jo julkaisussa, olisi dante ollut aivan eri peli. Mitenköhän tuon pelin markkinointi onnistuu tuolla lisäosalla, kun viime mediamylläkästä on jo aikaa.
Evoxia
25.04.2010 klo 22.05
Mitenkäs tehtävä editori peliä muutaa?
kmnjik
25.04.2010 klo 23.01
Gaeryc kirjoitti: Jos tuo olisi ollut mukana jo julkaisussa, olisi dante ollut aivan eri peli. Mitenköhän tuon pelin markkinointi onnistuu tuolla lisäosalla, kun viime mediamylläkästä on jo aikaa.
Gaeryc kirjoitti: Jos tuo olisi ollut mukana jo julkaisussa, olisi dante ollut aivan eri peli. Mitenköhän tuon pelin markkinointi onnistuu tuolla lisäosalla, kun viime mediamylläkästä on jo aikaa.
Miksi se oli ollut aivan eri peli ???? pahvi
Normaali hack&slash vs. hack%slash jossa pelaajat jakavat omia kenttiään netin kautta, josssa on nettirankingit ja co-op mahdollisuus. Ainakin itselleni se, että pelissä saa rakennettua ja jaettua kenttiä tarkoittaa lähes loputtomasti lisäsisältöä.
Gaeryc kirjoitti: Jos tuo olisi ollut mukana jo julkaisussa, olisi dante ollut aivan eri peli. Mitenköhän tuon pelin markkinointi onnistuu tuolla lisäosalla, kun viime mediamylläkästä on jo aikaa.
Miksi se oli ollut aivan eri peli ???? pahvi
Normaali hack&slash vs. hack%slash jossa pelaajat jakavat omia kenttiään netin kautta, josssa on nettirankingit ja co-op mahdollisuus. Ainakin itselleni se, että pelissä saa rakennettua ja jaettua kenttiä tarkoittaa lähes loputtomasti lisäsisältöä.
Tosin pystyykö tuolla putkien editoinnilla paljoa tuomaan pelille lisäarvoa? Ei niitä editorilla väsättyjä kenttiä jaksa kauaa tahkoa ellei editori ole tarpeeksi monipuolinen ja anna mahdollisuutta luovuudelle.
Keskustelut (5 viestiä)
Rekisteröitynyt 17.04.2007
25.04.2010 klo 19.06
25.04.2010 klo 22.05
25.04.2010 klo 23.01
Jos tuo olisi ollut mukana jo julkaisussa, olisi dante ollut aivan eri peli. Mitenköhän tuon pelin markkinointi onnistuu tuolla lisäosalla, kun viime mediamylläkästä on jo aikaa.
Miksi se oli ollut aivan eri peli ???? pahvi
Rekisteröitynyt 17.04.2007
26.04.2010 klo 07.38
Jos tuo olisi ollut mukana jo julkaisussa, olisi dante ollut aivan eri peli. Mitenköhän tuon pelin markkinointi onnistuu tuolla lisäosalla, kun viime mediamylläkästä on jo aikaa.
Miksi se oli ollut aivan eri peli ???? pahvi
Normaali hack&slash vs. hack%slash jossa pelaajat jakavat omia kenttiään netin kautta, josssa on nettirankingit ja co-op mahdollisuus. Ainakin itselleni se, että pelissä saa rakennettua ja jaettua kenttiä tarkoittaa lähes loputtomasti lisäsisältöä.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
26.04.2010 klo 13.25
Jos tuo olisi ollut mukana jo julkaisussa, olisi dante ollut aivan eri peli. Mitenköhän tuon pelin markkinointi onnistuu tuolla lisäosalla, kun viime mediamylläkästä on jo aikaa.
Miksi se oli ollut aivan eri peli ???? pahvi
Normaali hack&slash vs. hack%slash jossa pelaajat jakavat omia kenttiään netin kautta, josssa on nettirankingit ja co-op mahdollisuus. Ainakin itselleni se, että pelissä saa rakennettua ja jaettua kenttiä tarkoittaa lähes loputtomasti lisäsisältöä.
Tosin pystyykö tuolla putkien editoinnilla paljoa tuomaan pelille lisäarvoa? Ei niitä editorilla väsättyjä kenttiä jaksa kauaa tahkoa ellei editori ole tarpeeksi monipuolinen ja anna mahdollisuutta luovuudelle.