13.03.2010 klo 11.00 | Luettu: 25730 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen
Suurin osa alla olevan trailerin näkymistä tulee Crysis 2:n konsoliversioista, joten PC:llä oltaneen vielä paria astetta komeammissa maisemissa. Eipä se huonolta näytä näinkään.
Ei mitään eroja konsoliversioiden välillä.. (Ei sarkasmia) Konsolisotailijat tihrustavat nyt itkua. :)
Elmeri
13.03.2010 klo 11.24
Täytynnee kyllä sannoo, että omituista kyllä ei minun silmää näyttäny mitenkää erityisen kummalliselta. Hienoja juttuja sinänsä, mut tuosta suttusesta videosta paljoa saanut nostetta housuihin ei.
Appe
Rekisteröitynyt
15.09.2008
13.03.2010 klo 11.52
Mielenkiinnolla odotan. Kasvoanimaatio tossa lopussa oli oossom.
Elmeri kirjoitti: Täytynnee kyllä sannoo, että omituista kyllä ei minun silmää näyttäny mitenkää erityisen kummalliselta. Hienoja juttuja sinänsä, mut tuosta suttusesta videosta paljoa saanut nostetta housuihin ei.
AAAh, kun joskus tulevaisuudessa tulisi Fallout 3 tapanen hiekkalaatikko täydellä fysiikkamallinnuksella, jossa pystyy tuhoamaan kaikki kaupungit halutessaan yms :)
analyysi
13.03.2010 klo 13.09
Jotenkin näytti ps3 versiossa olevan isompi resoluutio.
konsolit_sucks
13.03.2010 klo 13.18
analyysi kirjoitti: Jotenkin näytti ps3 versiossa olevan isompi resoluutio.
Niinhän toi ps3 versio vei boksia kuin pässiä narussa, mutta eipä se taida pelinä olla silti sen kummempi.
Wiittäjä
13.03.2010 klo 13.36
Mietin muuten että olisikohan CryEngine 3 mahdollista pyöriä Wiillä resoluutiolla 640x480...
Kyllä Wiistäkin tehoja lähtee kun osaa koodata oikein!
Kimble82
13.03.2010 klo 13.39
Olis tosiaan tehny tämän peli pelkästään PCeelle ja ajan kanssa, niin oltas nähty, että mihin kalliimmpi rauta pystyy. Vaikka miksei ajan kanssa plegellekin saaha nättiä aikaseks. viisi vuotta fiilausta, niinku tuon GT5senkin kanssa käy :)
Huoh
13.03.2010 klo 14.04
Lisää ylihypetettyä paskaa, tällä kertaa konsolit saavat osansa tästä jätealastista.
ThankYouComeAgain
13.03.2010 klo 14.06
analyysi kirjoitti: Jotenkin näytti ps3 versiossa olevan isompi resoluutio.
Maailma on erilainen fanipoikalasien takaa, itse en ainakaan huomannut mitään eroa noiden kahden välillä.
Jospa tällä kertaa tulisi jotain muutakin kuin yliarvostettu teknologiademo.
Heke32 kirjoitti: "Destructible world" ja ampuu jotain ikkunoita rikki? Hyvät naurut tuli. :D
Tosiaankin tuo video näytti kaiken mahdollisen, joten Crysis 2:sessa ei hajoa mikään muu kuin ikkunat. =)
Aivan. Ikkunat olivat muutenkin epäoleellisessa paikassa. Katsoppas noita kerrostaloja, ikkunoita ihan ylös asti. Ja kyllähän tuossa betoniporsaat käyttäytyi niinkui BC2:sessakin.
3d mallien vääntyminen on jotain mitä ei olla kauheasti nähty peleissä. Viittaan siis kohtaan jossa kivenlohkare putosi auton päälle.
asdas
13.03.2010 klo 18.00
Mopez kirjoitti: 3d mallien vääntyminen on jotain mitä ei olla kauheasti nähty peleissä. Viittaan siis kohtaan jossa kivenlohkare putosi auton päälle.
Ei tule nyt ainakaan heti yhtäkään (?) peliä, missä olisi ollut kunnolla tehty 3d-mallien vääntyminen.
Olen konsolipelaaja ja sitä mieltä, että Crysis 2 olisi saanut jäädä pelkälle PC:lle. Ensimmäinen Kryysi ei ainakaan toimisi konsoleilla.
Tokihan tämä 2 on kiva saada pleikalle että nähdään mitä Prophetille käy :)
Mopez kirjoitti: 3d mallien vääntyminen on jotain mitä ei olla kauheasti nähty peleissä. Viittaan siis kohtaan jossa kivenlohkare putosi auton päälle.
Ei tule nyt ainakaan heti yhtäkään (?) peliä, missä olisi ollut kunnolla tehty 3d-mallien vääntyminen.
Eikös Carmageddonissa ollut? :)
JooJoo
13.03.2010 klo 20.21
asdas kirjoitti:
Olen konsolipelaaja ja sitä mieltä, että Crysis 2 olisi saanut jäädä pelkälle PC:lle. Ensimmäinen Kryysi ei ainakaan toimisi konsoleilla.
Miksi ei toimisi? Järkyttävien konevaatimusten lisäksi pelissä ei ollut mitään mikä olisi sitä edukseen erottanut konsoliräiskintöjen valtavasta massasta. Tosin peli oli sellaista kuraa että olisi joo tämä toinenkin voinut jäädä pelkästään peeceemiesten hypettämäksi roskapeliksi.
Mopez kirjoitti: 3d mallien vääntyminen on jotain mitä ei olla kauheasti nähty peleissä. Viittaan siis kohtaan jossa kivenlohkare putosi auton päälle.
Ei tule nyt ainakaan heti yhtäkään (?) peliä, missä olisi ollut kunnolla tehty 3d-mallien vääntyminen.
...
GTA IV:ssä kulkuneuvot vääntyy... Siinä pelissä on kyllä lähestulkoon täydellinen vaurionmallinnus. :) Kukaan ei varmaan ole edes tätä ko. pelissä huomannut, kun kaikki lopetti pelaamisen kun se todettiin "liian realistiseksi".
Edelleen tän sukupolven paras peli.
Miismu
13.03.2010 klo 23.53
Ja peli on sitten paskaa.
konsolit_rules_ok
14.03.2010 klo 14.48
dope kirjoitti: Jos ikkuna hajoo niin onhan se tuhoutuva maailma.
Vain konsolipelaajalle, teille kun "maailmakin" on 100x100 metriä. Pc-pelaajalle tuhoutuva maailma tarkoittaa kaikkea puiden oksista Laamasen Sepon sepalukseen.
Ja kenttien koosta puheenollen, suomessakin osataan tehdä:
Mopez kirjoitti: 3d mallien vääntyminen on jotain mitä ei olla kauheasti nähty peleissä. Viittaan siis kohtaan jossa kivenlohkare putosi auton päälle.
Ei tule nyt ainakaan heti yhtäkään (?) peliä, missä olisi ollut kunnolla tehty 3d-mallien vääntyminen.
...
GTA IV:ssä kulkuneuvot vääntyy... Siinä pelissä on kyllä lähestulkoon täydellinen vaurionmallinnus. :) Kukaan ei varmaan ole edes tätä ko. pelissä huomannut, kun kaikki lopetti pelaamisen kun se todettiin "liian realistiseksi".
Keskustelut (31 viestiä)
13.03.2010 klo 11.10
13.03.2010 klo 11.24
Rekisteröitynyt 15.09.2008
13.03.2010 klo 11.52
Rekisteröitynyt 22.02.2010
13.03.2010 klo 11.55
13.03.2010 klo 12.19
Täytynnee kyllä sannoo, että omituista kyllä ei minun silmää näyttäny mitenkää erityisen kummalliselta. Hienoja juttuja sinänsä, mut tuosta suttusesta videosta paljoa saanut nostetta housuihin ei.
agreed! Eipä ollut kummoinen.
Rekisteröitynyt 26.06.2007
13.03.2010 klo 12.35
13.03.2010 klo 13.09
13.03.2010 klo 13.18
Jotenkin näytti ps3 versiossa olevan isompi resoluutio.
Niinhän toi ps3 versio vei boksia kuin pässiä narussa, mutta eipä se taida pelinä olla silti sen kummempi.
13.03.2010 klo 13.36
Kyllä Wiistäkin tehoja lähtee kun osaa koodata oikein!
13.03.2010 klo 13.39
13.03.2010 klo 14.04
13.03.2010 klo 14.06
Jotenkin näytti ps3 versiossa olevan isompi resoluutio.
Maailma on erilainen fanipoikalasien takaa, itse en ainakaan huomannut mitään eroa noiden kahden välillä.
Jospa tällä kertaa tulisi jotain muutakin kuin yliarvostettu teknologiademo.
Rekisteröitynyt 24.06.2008
13.03.2010 klo 14.29
Ja tuossa A.I - jutussa viholliset käyttäytyivät kuin mitkäkin pässit. Huhhuijakkaa.
13.03.2010 klo 14.35
Jotenkin näytti ps3 versiossa olevan isompi resoluutio.
Maailma on erilainen fanipoikalasien takaa, itse en ainakaan huomannut mitään eroa noiden kahden välillä.
Jospa tällä kertaa tulisi jotain muutakin kuin yliarvostettu teknologiademo.
Tarkoitit siis ALIarvostettu teknologiademo,
Rekisteröitynyt 05.10.2009
13.03.2010 klo 14.37
"Destructible world" ja ampuu jotain ikkunoita rikki? Hyvät naurut tuli. :D
Tosiaankin tuo video näytti kaiken mahdollisen, joten Crysis 2:sessa ei hajoa mikään muu kuin ikkunat. =)
Rekisteröitynyt 29.10.2009
13.03.2010 klo 14.53
"Destructible world" ja ampuu jotain ikkunoita rikki? Hyvät naurut tuli. :D
Tosiaankin tuo video näytti kaiken mahdollisen, joten Crysis 2:sessa ei hajoa mikään muu kuin ikkunat. =)
Aivan. Ikkunat olivat muutenkin epäoleellisessa paikassa. Katsoppas noita kerrostaloja, ikkunoita ihan ylös asti. Ja kyllähän tuossa betoniporsaat käyttäytyi niinkui BC2:sessakin.
Rekisteröitynyt 24.06.2008
13.03.2010 klo 15.12
"Destructible world" ja ampuu jotain ikkunoita rikki? Hyvät naurut tuli. :D
Tosiaankin tuo video näytti kaiken mahdollisen, joten Crysis 2:sessa ei hajoa mikään muu kuin ikkunat. =)
En minä aivan niin sanonut.
Yleensä vain trailereissa on tapana liioitella kaiken mahdollisen suhteen. Tässä näköjään toimittiin päinvastoin.
13.03.2010 klo 15.20
Rekisteröitynyt 28.07.2009
13.03.2010 klo 16.21
Rekisteröitynyt 10.04.2007
13.03.2010 klo 17.36
13.03.2010 klo 18.00
3d mallien vääntyminen on jotain mitä ei olla kauheasti nähty peleissä. Viittaan siis kohtaan jossa kivenlohkare putosi auton päälle.
Ei tule nyt ainakaan heti yhtäkään (?) peliä, missä olisi ollut kunnolla tehty 3d-mallien vääntyminen.
Olen konsolipelaaja ja sitä mieltä, että Crysis 2 olisi saanut jäädä pelkälle PC:lle. Ensimmäinen Kryysi ei ainakaan toimisi konsoleilla.
Tokihan tämä 2 on kiva saada pleikalle että nähdään mitä Prophetille käy :)
Rekisteröitynyt 08.08.2007
13.03.2010 klo 19.23
Gametrailers on kuvannut Cryengine 3 demon GDC:llä, joka on jaettu viiteen osaan:
GDC 10: Stage Demo (Cam) Part 1 HD
http://www.gametrailers.com/video/gdc-10-cryengine-3/6310
GDC 10: Stage Demo (Cam) Part 2 HD
http://www.gametrailers.com/video/gdc-10-cryengine-3/6310
GDC 10: Stage Demo (Cam) Part 3 HD
http://www.gametrailers.com/video/gdc-10-cryengine-3/6309
GDC 10: Stage Demo (Cam) Part 4 HD
http://www.gametrailers.com/video/gdc-10-cryengine-3/6309
GDC 10: Stage Demo (Cam) Part 5 HD
http://www.gametrailers.com/video/gdc-10-cryengine-3/6309
Rekisteröitynyt 04.01.2008
13.03.2010 klo 19.47
3d mallien vääntyminen on jotain mitä ei olla kauheasti nähty peleissä. Viittaan siis kohtaan jossa kivenlohkare putosi auton päälle.
Ei tule nyt ainakaan heti yhtäkään (?) peliä, missä olisi ollut kunnolla tehty 3d-mallien vääntyminen.
Eikös Carmageddonissa ollut? :)
13.03.2010 klo 20.21
Olen konsolipelaaja ja sitä mieltä, että Crysis 2 olisi saanut jäädä pelkälle PC:lle. Ensimmäinen Kryysi ei ainakaan toimisi konsoleilla.
Miksi ei toimisi? Järkyttävien konevaatimusten lisäksi pelissä ei ollut mitään mikä olisi sitä edukseen erottanut konsoliräiskintöjen valtavasta massasta. Tosin peli oli sellaista kuraa että olisi joo tämä toinenkin voinut jäädä pelkästään peeceemiesten hypettämäksi roskapeliksi.
Rekisteröitynyt 20.10.2009
13.03.2010 klo 21.42
Rekisteröitynyt 10.04.2007
13.03.2010 klo 22.02
3d mallien vääntyminen on jotain mitä ei olla kauheasti nähty peleissä. Viittaan siis kohtaan jossa kivenlohkare putosi auton päälle.
Ei tule nyt ainakaan heti yhtäkään (?) peliä, missä olisi ollut kunnolla tehty 3d-mallien vääntyminen.
...
GTA IV:ssä kulkuneuvot vääntyy... Siinä pelissä on kyllä lähestulkoon täydellinen vaurionmallinnus. :) Kukaan ei varmaan ole edes tätä ko. pelissä huomannut, kun kaikki lopetti pelaamisen kun se todettiin "liian realistiseksi".
Edelleen tän sukupolven paras peli.
13.03.2010 klo 23.53
14.03.2010 klo 14.48
Jos ikkuna hajoo niin onhan se tuhoutuva maailma.
Vain konsolipelaajalle, teille kun "maailmakin" on 100x100 metriä. Pc-pelaajalle tuhoutuva maailma tarkoittaa kaikkea puiden oksista Laamasen Sepon sepalukseen.
Ja kenttien koosta puheenollen, suomessakin osataan tehdä:
http://www.armaholic.com/ pfs.php?m=view&v=4-thirsk_island_release_1.jpg
http://www.armaholic.com/ pfs.php?m=view&v=4-thirsk_island_release_2.jpg
14.03.2010 klo 16.40
Pc-pelaajalle tuhoutuva maailma tarkoittaa kaikkea puiden oksista Laamasen Sepon sepalukseen.
Just, ja missäs näin ollaan nähty tapahtuvan? Ei ArmAssa ainakaan :D
Rekisteröitynyt 10.04.2007
14.03.2010 klo 18.20
3d mallien vääntyminen on jotain mitä ei olla kauheasti nähty peleissä. Viittaan siis kohtaan jossa kivenlohkare putosi auton päälle.
Ei tule nyt ainakaan heti yhtäkään (?) peliä, missä olisi ollut kunnolla tehty 3d-mallien vääntyminen.
...
GTA IV:ssä kulkuneuvot vääntyy... Siinä pelissä on kyllä lähestulkoon täydellinen vaurionmallinnus. :) Kukaan ei varmaan ole edes tätä ko. pelissä huomannut, kun kaikki lopetti pelaamisen kun se todettiin "liian realistiseksi".
Edelleen tän sukupolven paras peli.
Vääntyykö konepelti vai lentääkö se aina irti?
15.03.2010 klo 01.45
Ja peli on sitten paskaa.