Näin syntyivät Alan Waken naama-animaatiot
Sekä Joystiq että Gamasutra kertovat teknologioista, jota käytettiin Alan Waken kasvoanimaatioiden aikaansaamiseksi. Remedyn kanssa yhteistyötä tekivät firmat nimeltä CaptiveMotion ja MetricMinds.
Kasvoanimaatiot tehtiin erikseen muun vartalon animoinnista ja tällaista jälkeä CaptiveMotionilla saa aikaiseksi:
Kasvoanimaatiot tehtiin erikseen muun vartalon animoinnista ja tällaista jälkeä CaptiveMotionilla saa aikaiseksi:
Keskustelut (10 viestiä)
Rekisteröitynyt 20.10.2009
28.02.2010 klo 13.40
28.02.2010 klo 13.57
Rekisteröitynyt 15.09.2008
28.02.2010 klo 14.46
Tuli kivasti mieleen yks leffa jonka varmaan kaikki tietää
Johtuiskohan siitä että se on suoraan siitä leffasta ^^
Rekisteröitynyt 11.10.2007
28.02.2010 klo 14.56
28.02.2010 klo 15.06
28.02.2010 klo 15.24
Tuli kivasti mieleen yks leffa jonka varmaan kaikki tietää
Johtuiskohan siitä että se on suoraan siitä leffasta ^^
Rekisteröitynyt 29.10.2009
28.02.2010 klo 16.39
28.02.2010 klo 16.44
Vaikka muuten koko Wake-hehkutus tylsyttää jo.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
28.02.2010 klo 16.52
Kaikki ei tunnu tulevan mukaan, puuttuu kaikki pienen pienet detailit, mitä oikeissa kasvoissa on. Ja jotain taitaa olla liikaa.
Mutta joo, saa nähä, että onnistuuko Remedy tekemään mitään sellaista, mihin ruotsalaiset ovat liikkeensieppauksella pystyneet :D
http://www.youtube.com/watch?v=MSXOtTym_SI
Rekisteröitynyt 26.01.2008
01.03.2010 klo 09.16
Hyvää, erittäin hyvää, muttei täydellistä. Vaan ei sitä pidä vaatiakaan. Ainakaan vielä..