Ratchet & Clankin lähtökohta: tyttö ja tikku
G4TV kertoo Ratchet & Clank -sarjan alkuhetkistä. Oli nimittäin lähellä ettei Ratchet robottikavereineen avaruudessa ollutkin tyttö ja keppi synkeissä maya-intiaanimaisemissa. Kyseisellä teemalla peliä kehitettiin ja kehitettiin, vaikkei kukaan pääsuunnittelijaa lukuun ottamatta ollut kovinkaan innoissaan ideasta. Lopulta Ted Price, Insomniac Gamesin nykyinen toimitusjohtaja ymmärsi 'tappaa oman lapsikultansa' ja aloittaa projektin alusta. Pari viikkoa myöhemmin Ratchet & Clank oli jo aluillaan.
Keskustelut (7 viestiä)
Rekisteröitynyt 20.12.2008
25.02.2010 klo 21.21
25.02.2010 klo 21.25
Rekisteröitynyt 04.11.2007
25.02.2010 klo 22.28
Tyttö ja 'tikku' =D
Hyi hyi, nyt kaksimieliset ajatukset pois:D
25.02.2010 klo 23.13
Rekisteröitynyt 24.03.2009
26.02.2010 klo 02.38
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
26.02.2010 klo 09.35
Rekisteröitynyt 04.10.2009
26.02.2010 klo 14.34
Onneksi Beyond Good & Evilille ei käynyt noin.
Onneksi. Olisi mennyt hyvä idea hukkaan.