Tuorein sisältö

Ratchet & Clankin lähtökohta: tyttö ja tikku

25.02.2010 klo 21.00 | Luettu: 11680 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


G4TV kertoo Ratchet & Clank -sarjan alkuhetkistä. Oli nimittäin lähellä ettei Ratchet robottikavereineen avaruudessa ollutkin tyttö ja keppi synkeissä maya-intiaanimaisemissa. Kyseisellä teemalla peliä kehitettiin ja kehitettiin, vaikkei kukaan pääsuunnittelijaa lukuun ottamatta ollut kovinkaan innoissaan ideasta. Lopulta Ted Price, Insomniac Gamesin nykyinen toimitusjohtaja ymmärsi 'tappaa oman lapsikultansa' ja aloittaa projektin alusta. Pari viikkoa myöhemmin Ratchet & Clank oli jo aluillaan.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Heavy Rainin pitikin... Seksikkäät naiset et... >

Keskustelut (7 viestiä)

Rautamaha

Rekisteröitynyt 20.12.2008

25.02.2010 klo 21.21

Onneksi Beyond Good & Evilille ei käynyt noin.
lainaa
m4574p0n

25.02.2010 klo 21.25

Tyttö ja 'tikku' =D
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

25.02.2010 klo 22.28

m4574p0n kirjoitti:
Tyttö ja 'tikku' =D

Hyi hyi, nyt kaksimieliset ajatukset pois:D
lainaa
GT5

25.02.2010 klo 23.13

Luultavasti tämä oli parempi idea, ainakin juonen ja huumorin puolesta.
lainaa
C4SSE

Rekisteröitynyt 24.03.2009

26.02.2010 klo 02.38

R&C2 on edelleen paras..
lainaa
manu

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

26.02.2010 klo 09.35

Suosittelen kyllä viimeisintä R&C:täkin. Oli oikein mainiota tasoloikkaa.
lainaa
Mijji

Rekisteröitynyt 04.10.2009

26.02.2010 klo 14.34

Rautamaha kirjoitti:
Onneksi Beyond Good & Evilille ei käynyt noin.


Onneksi. Olisi mennyt hyvä idea hukkaan.
lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova