PS3:n liikeohjaimelle kymmenisen peliä tänä vuonna
Microsoft on hehkuttanut, kuinka lähes kaikki pelijulkaisijat ovat jo tekemässä Natal-ohjaimelle pelejä. Näin saattaa olla myös PS3:n Arc-ohjaimen kanssa, mutta varmaksi vannotaan kymmenisen peliä tälle vuodelle, kertoo MTV Multiplayer.
Sonyn mukaan ainakin osa noista kymmenestä pelistä on urheilu- tai ajopelejä. Loppuvuodesta on tulossa liikeohjainten massiivinen taisto.
Keskustelut (30 viestiä)
29.01.2010 klo 16.03
29.01.2010 klo 16.08
29.01.2010 klo 16.12
29.01.2010 klo 16.14
Olenko se vaan minä vai miten tuntuu että pelinkehittäjät ovat asettuneet huomattavasti enemmän Natalin taakse?
Olisiko taas niin että MS maksanut perseensä kipeäksi suurista yksinoikeusspektaakkeleista.
29.01.2010 klo 16.16
29.01.2010 klo 16.19
29.01.2010 klo 16.25
29.01.2010 klo 16.28
Olisiko taas niin että MS maksanut perseensä kipeäksi suurista yksinoikeusspektaakkeleista.
Ja $ony ei varmaan ole taas(kaan) maksanut mitään, ainakaan fanipoikamaassa.
Rekisteröitynyt 06.11.2008
29.01.2010 klo 16.37
29.01.2010 klo 16.45
Rasittava toi heppu kuvassa. Aina kun aiheena on toi Natal-ohjain niin toi on tuossa :D
Ihka aito tutkija ei ole PR henkilö, joten siinä mielessä siloittelematon, eikä kalju avaruusmariini. Ja tarkoitit varmaan puhua Sonyn liiketunnistimesta etkä MS:n Natalista.
Rekisteröitynyt 28.07.2009
29.01.2010 klo 17.01
Olenko se vaan minä vai miten tuntuu että pelinkehittäjät ovat asettuneet huomattavasti enemmän Natalin taakse?
Oikeastaan en ihmettelisi jos noin tunnet asian olevan. Microsoft on kovasti markkinoinut omaa tuotettaan ja Sony taas on vähän hissutellut oman juttunsa kanssa.
Tuskin kummallakaan on mitenkään määrällisesti enemmän kehittäjiä kuin toisella ja veikkaisin siksi aika tasoihin menevän kuinka monta isompaa ja pienempää peliä noille laitteille tulee vuoden aikana.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
29.01.2010 klo 17.11
29.01.2010 klo 17.19
29.01.2010 klo 17.22
29.01.2010 klo 17.23
:D
29.01.2010 klo 17.45
Rekisteröitynyt 04.06.2009
29.01.2010 klo 18.14
29.01.2010 klo 18.52
29.01.2010 klo 18.57
mutta perus FPS-pelit eivät tule toimimaan liikkeentunnistuksella
FPS:t nimenomaan toimivat hyvin noilla liikkeentunnistus kapuloilla.
29.01.2010 klo 19.28
mutta perus FPS-pelit eivät tule toimimaan liikkeentunnistuksella
FPS:t nimenomaan toimivat hyvin noilla liikkeentunnistus kapuloilla.
Mitä vittua?! Itse pelasin Wiillä MoH Heroes 2 läpi ja kyllä oli kuraa. Kääntymin sairaan tuskaista, tarkkuuskivääriin zoomaus ihan perseestä, Wiimote osoittaa hiukankin ohi sensorista niin menee hetki ennen kun laite rekisteröi liikkeen ja hallinta palaa pelaajalle.
Haluaisin nähdä kun 2 idiootti yrittäisivät saada melee tapon fps wii pelissä...
29.01.2010 klo 19.46
Mitä vittua?! Itse pelasin Wiillä MoH Heroes 2 läpi ja kyllä oli kuraa. Kääntymin sairaan tuskaista, tarkkuuskivääriin zoomaus ihan perseestä, Wiimote osoittaa hiukankin ohi sensorista niin menee hetki ennen kun laite rekisteröi liikkeen ja hallinta palaa pelaajalle.
MoH Heroes 2:ta en ole koskaan pelannut, mutta ainakin Metroid Prime III:ssä kontrollit toimivat loistavasti. Myöskin esim. Zeldan jousiammunta on suorastaan nautinnollista. Otan Wiityyppiset kapulat milliin vaan perinteisen pädiohjaimen tilalle ensimmäisen persoonan peleihin
Rekisteröitynyt 04.11.2007
29.01.2010 klo 20.10
mutta perus FPS-pelit eivät tule toimimaan liikkeentunnistuksella
FPS:t nimenomaan toimivat hyvin noilla liikkeentunnistus kapuloilla.
Mitä vittua?! Itse pelasin Wiillä MoH Heroes 2 läpi ja kyllä oli kuraa. Kääntymin sairaan tuskaista, tarkkuuskivääriin zoomaus ihan perseestä, Wiimote osoittaa hiukankin ohi sensorista niin menee hetki ennen kun laite rekisteröi liikkeen ja hallinta palaa pelaajalle.
Metroid Prime 3:ssa tuo wiimote toimi esimerkillisesti ja omasta mielestä tuollainen liiketunnistusohjain toimii 1000X paremmin 1st person peleissä kuin padi, jos kontrollit vaan on toteutettu hyvin.
29.01.2010 klo 20.34
mutta perus FPS-pelit eivät tule toimimaan liikkeentunnistuksella
FPS:t nimenomaan toimivat hyvin noilla liikkeentunnistus kapuloilla.
Mitä vittua?! Itse pelasin Wiillä MoH Heroes 2 läpi ja kyllä oli kuraa. Kääntymin sairaan tuskaista, tarkkuuskivääriin zoomaus ihan perseestä, Wiimote osoittaa hiukankin ohi sensorista niin menee hetki ennen kun laite rekisteröi liikkeen ja hallinta palaa pelaajalle.
Metroid Prime 3:ssa tuo wiimote toimi esimerkillisesti ja omasta mielestä tuollainen liiketunnistusohjain toimii 1000X paremmin 1st person peleissä kuin padi, jos kontrollit vaan on toteutettu hyvin.
Joskin pelkkää totta puhuakseni näppis/hiiri kompinaatio = ftw. Aina voi selitellä mut näppis/hiirellä voi pelata.
29.01.2010 klo 21.18
MAG:ia pelaamaan ->
29.01.2010 klo 22.06
Rekisteröitynyt 22.06.2008
29.01.2010 klo 23.21
29.01.2010 klo 23.53
Tässä taloudessa 8 pc:tä ja 6 eri konsolia elää silkassa sovussa, kaikkia tarvitaan! Kai mun pitäis sit dissata Applea kun en "mäkistä" mitään ymmärrä :)
Natalissa tuntuis olevan enempi käyttöä pitkällä tähtäimellä ja muutenkin kuin peleissä. Arc:n esittelydemo oli hulvattoman hauska, tekee mieli sekin ostaa.
Kummallakin tuotteella on vaikea taival edessään, kunnon pelejä ei ilmesty ennenkuin lisälaitteita on myyty vähintään 10 miljoonaa ja se on paljon myytäväksi. Laitteiden hinta tulee sanelemaan paljon, miljoonia ei myydä ellei hinta ole selkeästi alhainen, eli ~60 euroa. Mutta Xboxin wlan sovitinkin maksaa sen ~80 euroa, niin kovin luottavaisin mielen en odota Arc:n tai Natalin menestystä.
30.01.2010 klo 02.04
Lapsellista paskaa koko liikkeentunnistus-plörö. 12-vuotiaille sopivaa.
liikkeentunnistus nyt saattaa olla nyt vähän kömpelöä, mutta joskus ajateltiin että puhelu ilman johtoa on mahdotonta. ajatelkaa miten paljon potentaalia natalin seuraavissa kehitysaskeleissa saattaisi olla?
30.01.2010 klo 02.49
30.01.2010 klo 19.11
Tässä taloudessa 8 pc:tä ja 6 eri konsolia elää silkassa sovussa, kaikkia tarvitaan!
Saatko jotain viboja kun valehtelet niin että pää heiluu? Kukaan ei sua usko, saati että ottas tosissaan ku tollasia satuja laskettelet :D