Dragon Agen Awakenings on nyt virallista
Dragon Age: Originsin huhuttu Awakenings-laajennus on muuttunut todeksi Biowaren lehdistötiedotteen myötä. Se ilmestyy maaliskuussa 2010 ja mukana on uusia hahmoja, loitsuja, kykyjä, uusi levelcap ja paljon muuta aivan uudella alueella nimeltä Land of Aramanthine. Seikkailua voi jatkaa myös omalla joukkiolla emopelistä, joka tarvitaan laajennuksen pelaamiseen.
Hintaa laajennuksella on Biowaren mukaan 40 dollaria. Alla vielä koko tiedote alkuperäiskielellä.
BIOWARE ANNOUNCES FIRST OFFICIAL EXPANSION PACK TO THE CRITICALLY ACCLAIMED DRAGON AGE: ORIGINS
Dragon Age: Origins – Awakening" to Take Fans to the Land of Amaranthine With New Party Members, Spells, Abilities and More in March 2010
January 5, 2009 – Leading video game developer BioWare™, a division of Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS), announced today Dragon Age™: Origins – Awakening, the first official expansion pack to Dragon Age: Origins, the recent recipient of Spike TV’s Best RPG and PC Game of 2009, IGN’s Best RPG of 2009 and CNN.com’s Best RPG of 2009. Dragon Age: Origins – Awakening will be available for the Xbox 360® videogame and entertainment system, the PlayStation®3 computer entertainment system and PC on March 16, 2010.
Designed and written by the same team that brought you Dragon Age: Origins, the Awakening expansion pack offers a brand new area of the world to explore known as Amaranthine, featuring an epic story that will allow players to unravel the secrets of the darkspawn - and their true motivations! Players will face a range of horrific and terrifying creatures including an evolved, intelligent breed of darkspawn and other menacing creatures such as the Inferno Golem and Spectral Dragon. Dragon Age: Origins – Awakening provides exciting new ways for players to customize their heroes and party, including the ability to re-spec their character attributes, allowing even greater customization and replayability. Featuring an increased level cap, new spells, abilities, specializations and items, plus five all-new party members, players can continue their adventures from Dragon Age, or begin with a brand new party.
“Dragon Age: Origins – Awakening shows BioWare’s commitment to our fans by delivering new story-driven experiences which enrich the dark heroic fantasy universe our fans have come to know and love,” said Dr. Ray Muzyka, Group General Manager of the RPG/MMO Group, EA, and Co-Founder, BioWare. “The vibrant worldwide community of Dragon Age fans will relish uncovering the secret motivations of the darkspawn, revealing how the darkspawn continue to infest the world despite the defeat of the Archdemon.”
Dragon Age: Origins – Awakening, BioWare’s next thread in the Dragon Age: Origins tapestry, occurs following the events of Dragon Age: Origins and puts players into the role of a Grey Warden Commander entrusted with rebuilding the order of Grey Wardens. In addition to rebuilding the ranks of the Grey Wardens, you will be tasked with uncovering the mystery of how the darkspawn survive after the slaying of the Archdemon dragon. How players choose to rebuild their order, resolve the conflict with the mysterious “Architect,” and determine the fate of the darkspawn are just some of the many intriguing moral choices that will shape each player’s heroic journey. Players will be able to import their character from Dragon Age: Origins or start out as a new Grey Warden from the neighboring land of Orlais.
Dragon Age: Origins – Awakening will be released March 16, 2010 worldwide on the Xbox 360, the PlayStation 3 console and PC. Dragon Age: Origins – Awakening will be available for $39.99 on PC, Xbox 360 and PlayStation 3 consoles in North America and will require Dragon Age: Origins to play. Dragon Age: Origins – Awakening is rated M by the ESRB and 18+ by PEGI.
For more information on Dragon Age: Origins – Awakening, please visit www.dragonage.com/awakening.
Keskustelut (21 viestiä)
Rekisteröitynyt 04.10.2008
06.01.2010 klo 14.05
Rekisteröitynyt 04.11.2007
06.01.2010 klo 14.41
06.01.2010 klo 15.14
Rekisteröitynyt 15.09.2008
06.01.2010 klo 15.33
Rekisteröitynyt 03.01.2008
06.01.2010 klo 16.13
Aika hintava lisäri.
Toisaalta ei Bioware ole kovinkaan kauaa tätä lisäriä väsännyt jos oletetaan, että työstäminen alkoi Dragon Age: Originsin julkaisun jälkeen. Onhan tietenkin mahdollista, että lisäriä on työstetty yhtä aikaa emopelin kanssa. Se melkein onkin ollut pakollista jos pelin kampanja aikoo olla useamman kymmenen tunnin mittainen eikä mikään vajaan 10h pikakampanja. Hieman kieltämättä nyt epäilyttää, mutta aika ja arvostelut näyttävät onko lisäristä mihinkään.
06.01.2010 klo 17.12
06.01.2010 klo 18.10
Rekisteröitynyt 16.06.2008
06.01.2010 klo 18.48
06.01.2010 klo 19.01
Rekisteröitynyt 04.10.2008
06.01.2010 klo 19.03
Rekisteröitynyt 03.01.2008
06.01.2010 klo 19.35
^No kun löytyy näitä nörttejä jotka lukevat Codexit sun muut ja täyttävät oman köyhän elämänsä opiskelemalla pelin kulttuureja jne. Typerää? Kyllä.
06.01.2010 klo 20.10
En tajua. Miten jollakin voi mennä lähemmäs 80 tuntia, että saa tutkittua kaikki paikat DA: O'ssa? Itsellä meni noin 45 tuntia ja sain kaikki paikat tutkittua? Ja levelille 20 pääsin. Questeista en sitten sano mitään, että sainko kaikki niistä tehtyä, mutta suurimman osan, kaiketi.
80 tuntia on itseasiassa melko vähän. Jos ajatellaan, et pelikellossa on pelin ekan rundin jälkeen vaikkapa se 40 tuntia käytynä, kaikki paikat käytynä, niin siltikin mikäli hardilla on pelannut niin kevyesti se aika, mikä on mennyt pelin uudelleen latailuun kuolemien jälkeen on tuplat vielä tuohon 40 tuntiin, eli 80h. Ja niitä kuolemia tulee melko hyvällä tahtia, mikäli vaikeimmalla on pelannut.
Ja ainoastaan tryy nörtti peluri ei kuole tässä pelissä ja swiippaa pelin ilman ongelmia läpi siihen 40 tuntiin... ;)
Rekisteröitynyt 04.11.2007
06.01.2010 klo 20.24
Aika hintava lisäri.
Tosin oliko moni vanhan liiton lisäreistäkään noin kalliita? Muistelisin että useimmat oli 30 dollarin luokkaa maximissaan.
06.01.2010 klo 20.37
Aika hintava lisäri.
Tosin oliko moni vanhan liiton lisäreistäkään noin kalliita? Muistelisin että useimmat oli 30 dollarin luokkaa maximissaan.
Ennen oli PC pelit muutenkin halvempia, eli uutuuspelit olivat nykyrahassa luokkaa 35-44 euroa. Lisärit olivat siten myös reippaasti halvempia.
Lisärissä sinänsä ei ole ongelmaa, mutta nuo DLC:t olisi voinut jättää julkaisematta tai sitten lyödä suoraan tohon awakeningiin, IMO. Tai sitten nykyiset DLC:t olisi voinut julkaista samassa paketissa yhtäaikaa, jotta ne eivät tuntuisi näin jälkeenpäin turhilta.
06.01.2010 klo 22.18
06.01.2010 klo 23.41
Tosin oliko moni vanhan liiton lisäreistäkään noin kalliita? Muistelisin että useimmat oli 30 dollarin luokkaa maximissaan.
Ennen oli PC pelit muutenkin halvempia, eli uutuuspelit olivat nykyrahassa luokkaa 35-44 euroa. Lisärit olivat siten myös reippaasti halvempia.
Lisärissä sinänsä ei ole ongelmaa, mutta nuo DLC:t olisi voinut jättää julkaisematta tai sitten lyödä suoraan tohon awakeningiin, IMO. Tai sitten nykyiset DLC:t olisi voinut julkaista samassa paketissa yhtäaikaa, jotta ne eivät tuntuisi näin jälkeenpäin turhilta.
Kun puhutaan nykypelin ilmestymishinnasta, niin eikö se kumminkin oli 49 euroa PC-puolella kun vastaavasti suurin osa konsoleille on se 59 euroa.
Joten eipä vanhan liiton ajoista olla kauheasti noustu. Pisti silmään vaan tuo 35-44(!) euroa :D (Toki markka-aikana oli selkeästi halvempia pelejä, mutta se onkin asia erikseen.)
Itse aiheeseen, niin kyllä toki tuohon peliin saadaan äkkiä menemään 80h. DAOn pelikello sanaa parhaimmillaan 13h, mutta peli nyt on ollut Xtulen mukaan lähes 30h (tosin on 4 hahmoa joilla olen alkua pelaillut.)
Notta kyllä tämä peli on kerrankin pitkä. (Biowarea syytän!) Muutenkin, muistakaa ketä tuottaa tätäkin lisäriä meille, oliko Kotorin lisärit pettymyksiä? ;) Tai muutenkin, todennäköisesti on lisäriä työstetty samalla emopelin kanssa, tottakai. :) Ei olisi ihan ensimmäinen kerta kun näin tehdään.
Rekisteröitynyt 04.10.2008
07.01.2010 klo 00.04
^No kun löytyy näitä nörttejä jotka lukevat Codexit sun muut ja täyttävät oman köyhän elämänsä opiskelemalla pelin kulttuureja jne. Typerää? Kyllä.
07.01.2010 klo 00.20
Tosin oliko moni vanhan liiton lisäreistäkään noin kalliita? Muistelisin että useimmat oli 30 dollarin luokkaa maximissaan.
Ennen oli PC pelit muutenkin halvempia, eli uutuuspelit olivat nykyrahassa luokkaa 35-44 euroa. Lisärit olivat siten myös reippaasti halvempia.
Lisärissä sinänsä ei ole ongelmaa, mutta nuo DLC:t olisi voinut jättää julkaisematta tai sitten lyödä suoraan tohon awakeningiin, IMO. Tai sitten nykyiset DLC:t olisi voinut julkaista samassa paketissa yhtäaikaa, jotta ne eivät tuntuisi näin jälkeenpäin turhilta.
Kun puhutaan nykypelin ilmestymishinnasta, niin eikö se kumminkin oli 49 euroa PC-puolella kun vastaavasti suurin osa konsoleille on se 59 euroa.
Joten eipä vanhan liiton ajoista olla kauheasti noustu. Pisti silmään vaan tuo 35-44(!) euroa :D (Toki markka-aikana oli selkeästi halvempia pelejä, mutta se onkin asia erikseen.)
Tuossa tekstissä tarkoitettiinkin sitä, että markka-aikana PC pelit olivat 35-44 euron luokkaa nykyrahassa katsottuna. BG2:n ostin aivan uutena aikoinaan 240 markkaa ja muistaakseni uutuuspelejä oli myös alle 200 markankin. Pakkauksetki oli nätimpiä ku nykyään, nyyh nostalgia. :)
07.01.2010 klo 00.46
07.01.2010 klo 01.39
En tajua. Miten jollakin voi mennä lähemmäs 80 tuntia, että saa tutkittua kaikki paikat DA: O'ssa? Itsellä meni noin 45 tuntia ja sain kaikki paikat tutkittua? Ja levelille 20 pääsin. Questeista en sitten sano mitään, että sainko kaikki niistä tehtyä, mutta suurimman osan, kaiketi.
Mun ukko oli lvl23 Human Noble ja siihen upposi 157h =) Pitäähän sitä jokapaikka tutkia.. codexit yms kerätä. Et voi mennä hyvin toi 80h ;)
07.01.2010 klo 16.31
^No kun löytyy näitä nörttejä jotka lukevat Codexit sun muut ja täyttävät oman köyhän elämänsä opiskelemalla pelin kulttuureja jne. Typerää? Kyllä.
ADHD-Rambo tykkääkin näistä aivottomista ja juonettomista putkipaukutteluista jotka saa kestää maksimissaan sen viisi tuntia ettei mene elämä hukkaan....