Kohta GT5 esitellään virallisessa Playstation-lehdessä
Playstation: The Official Magazine on paljastanut helmikuun numeronsa kannen ja siinä koreilee Ferrari suoraan Gran Turismo 5:stä. Lehden myötä pelistä saataneen vielä viimeiset ripaukset tietoa pelistä ennen Japanin julkaisupäivää maaliskuussa.
Keskustelut (24 viestiä)
29.12.2009 klo 22.48
29.12.2009 klo 23.50
30.12.2009 klo 00.01
Mun Xboxi on parempi ku teijän Pleikkarit.
Paljo se sun xbox keulii ja polttaaks se kumii? Keittääkö se aamulla kahvit sun puolesta? Ei munkaan pleikkari. Eli molemmil yhtä paskat vehkeet. VOI EI!
Mut hyvii pelei niil on molemmilla koneilla, siit ei pääse yli eikä ympäri =)
30.12.2009 klo 00.19
Paljo se sun xbox keulii ja polttaaks se kumii? Keittääkö se aamulla kahvit sun puolesta? Ei munkaan pleikkari. Eli molemmil yhtä paskat vehkeet. VOI EI!
Mun boksi sentään paahtaa mun aamiaspaahtoleivät :(
30.12.2009 klo 01.56
Mun boksi sentään paahtaa mun aamiaspaahtoleivät :(
pitää varmaa myös talon lämpimänä ja pitää huolen ettei lasten huuto kuulu ? x)
30.12.2009 klo 02.27
30.12.2009 klo 04.26
30.12.2009 klo 06.39
30.12.2009 klo 10.03
30.12.2009 klo 10.21
30.12.2009 klo 11.39
Mikäpä siinä. Time Trial lupaa semihyvää autoilua, that's it. Kaikki on ikäänkuin hyvin, samalla kuin kaikki on pielessä. Mystisiä nämä japanilaiset. Ferrari Enzohan se siinä, suoraan GT5:stä. Vai niin vai niin.
WTF?
30.12.2009 klo 12.03
En kyllä kehuisi tuota ajettavuutta enkä maisemia tuon time trialin perusteella mutta rataeditori nostaa pelin arvoa siinä määrin että hankin tämän(kin) pelin aikanaa.
30.12.2009 klo 13.00
"Time Trial lupaa semihyvää autoilua, that's it."
En kyllä kehuisi tuota ajettavuutta enkä maisemia tuon time trialin perusteella mutta rataeditori nostaa pelin arvoa siinä määrin että hankin tämän(kin) pelin aikanaa.
Erittäin hyvä ajotuntuma tuossa time trialissa oli ja grafiikka päivityshän tuo ei ollutkaan. Huutaa aika vahvasti rattia tuo uusi gt. Ei henkilöautoakaan tateilla varmaa tuon helpompi olisi ajaa.
30.12.2009 klo 13.25
Rekisteröitynyt 07.12.2009
30.12.2009 klo 16.10
Julmaa, meinaavat kauniin Ferrarin rikkoa! No ei vaiteskaa, hyvä että on vaurionmallinnukset kunnossa ( ja sitä paitsi kuka nyt yhdestä Ferrarista välittää :D).
Innolla odottelen peliä markkinoille, niin laaja on auto valikoima ja ajofysikoitakaan ei voi moitia.
Ainoa huono sanottava: Demon nurmikko oli niin perhanan liukasta :)
30.12.2009 klo 16.43
WTF?
Mää oonkin parempi trolli kuin sää!
Rekisteröitynyt 07.12.2009
30.12.2009 klo 19.17
Mikäpä siinä. Time Trial lupaa semihyvää autoilua, that's it. Kaikki on ikäänkuin hyvin, samalla kuin kaikki on pielessä. Mystisiä nämä japanilaiset. Ferrari Enzohan se siinä, suoraan GT5:stä. Vai niin vai niin.
Pyydän opettele käyttämään kappalejakoa, tuosta ei saa niin mitään selvää... ja osaat kaiken lisäksi vielä trollata "upeasti".
Ihmettelisin, jos olisit edes testanut tätä "semihyvää autoilua". Just just tää on niin tätä...
Rekisteröitynyt 09.08.2009
30.12.2009 klo 20.12
Rekisteröitynyt 26.09.2007
30.12.2009 klo 23.19
31.12.2009 klo 00.24
31.12.2009 klo 10.42
Vaikka väittävät tämän pyörivän täysin GT5:n enginellä niin toivottavasti hiovat peliä vielä ja reippaasti. Nurmikollekin on annettu jään ominaisuudet ja siiryminen autosta toiseen kusee kuten prologuessa. Voisi vähän miettiä niitä valikoiden logiikkaa. Hissimusat ovat aina yhtä huvittavat.
31.12.2009 klo 11.36
17.01.2010 klo 12.15
Aattelin, kans, että missä on tämä lähes viikottainen hypeuutinen... itellä alkaa olemaan indianapolisin pikkurata kohtalaisen tuttu jo :) sija 571 tällähetkellä pohjoismaisista "ajajista"
Hee. Oon jotain 400 paikkeilla. Tuned Carilla tais tulla ajaks 1.38.019. :) Sekunti tosin vielä ihan otettavissa ajasta.
22.01.2010 klo 12.15
PS: Onko kukaan hankkinut mm. verkkokaupasta saatavaa virallista GT 5 rattia? Hinta taisi olla alle 80e.
Kirjoita kommentti