Lauantai-illan Kevyitä Peliaiheisia, episodi 57
Aika vilposta.
- Aloitetaanpa ilta vaikka tällä.
- Skyrim Intervention.
- Pitkästä aikaa eeppinen räppitaisto.
- Musiikkivideo täynnä Sega-pelihallifiilistä.
- Tältä taas voisi näyttää Sega joskus tulevaisuudessa.
- Seuraaviin linnanjuhliin?
- Lyhyt dokumentti peliaddiktiosta.
- Tältä näyttää 2D-Pokemon-mätkintä. Valitettavasti peli ei ole virallinen, vaan fanituotos.
- Breaking Bad -klassikko-RPG:nä, sisältää spoilereita.
- Retrohenkiset iPod-kuoret... onkohan hahmojen käytölle kysytty lupa?
University Project - Flash Commercial for iPod Skin from Rohan Liston on Vimeo.
- Aperturea Painajainen ennen joulua -sävelin.
- Traileri Wind Wakerin jatko-osalle (jota ei ole olemassa :( ).
- Ihan itse tehty Zelda-elokuva.
- Freddie Wong ja tulikukka.
- Hupaisahko Star Wars Kinect -mainos.
- Nykypäivän Skyrim jatkuu.
Keskustelut (14 viestiä)
Rekisteröitynyt 10.04.2007
04.02.2012 klo 21.08
Rekisteröitynyt 07.07.2011
04.02.2012 klo 21.11
Rekisteröitynyt 13.12.2007
04.02.2012 klo 21.24
Nykyään en kyseistä peliä pelaa kummiskaan.
04.02.2012 klo 22.07
Tuttu fiilis tuosta wowin peliaddiktio-videost, takana yli 25k tuntia wowia... mitä kaikkea sinä aikanakin olisi muuta saanut tehtyä...
Nykyään en kyseistä peliä pelaa kummiskaan.
25 000 tuntia? Miten tuo on edes mahdollista? Pikaisten laskusuoritusteni mukaan tuon määrän saamiseksi pitäisi pelata n. 10 tuntia päivässä 7 vuoden ajan (eli sen ajan mitä wow on ollut).
04.02.2012 klo 22.30
Wind waker jatkolle +10
Rekisteröitynyt 13.12.2007
04.02.2012 klo 23.59
takana yli 25k tuntia wowia...
25 000 tuntia? Miten tuo on edes mahdollista? Pikaisten laskusuoritusteni mukaan tuon määrän saamiseksi pitäisi pelata n. 10 tuntia päivässä 7 vuoden ajan (eli sen ajan mitä wow on ollut).
Julkasun jälkeen about 12h päiväs, ja viikonloppusin enemmän. Yleensä se 95-100h/viikossa näytti statit. Sittemmin laski ~60-70h viikkoa kohden, ja nykyään 0 (^____^)
Rekisteröitynyt 10.04.2007
05.02.2012 klo 00.51
05.02.2012 klo 03.51
Julkasun jälkeen about 12h päiväs, ja viikonloppusin enemmän. Yleensä se 95-100h/viikossa näytti statit. Sittemmin laski ~60-70h viikkoa kohden, ja nykyään 0 (^____^)
Kuvia tai ei tapahtunut.
05.02.2012 klo 12.06
mitä erikoista tuossa wowijutussa on. unohtuiko south parkin "absolutely no life" pawnaaja jo?
05.02.2012 klo 12.08
ja haluan tuon pokemonin
05.02.2012 klo 15.11
takana yli 25k tuntia wowia...
25 000 tuntia? Miten tuo on edes mahdollista? Pikaisten laskusuoritusteni mukaan tuon määrän saamiseksi pitäisi pelata n. 10 tuntia päivässä 7 vuoden ajan (eli sen ajan mitä wow on ollut).
Julkasun jälkeen about 12h päiväs, ja viikonloppusin enemmän. Yleensä se 95-100h/viikossa näytti statit. Sittemmin laski ~60-70h viikkoa kohden, ja nykyään 0 (^____^)
http://ogeeku.com/wp-content/uploads/2011/09/southpark-wo
Hiton pummi, 7v elänyt sossun tuella ja pelannut wowia vaikka olisit voinut mennä töihin. Häpeä elämääsi
Rekisteröitynyt 13.12.2007
05.02.2012 klo 18.17
Hiton pummi, 7v elänyt sossun tuella ja pelannut wowia vaikka olisit voinut mennä töihin. Häpeä elämääsi
Senttiäkään en ole sossusta nostanut. Puolet tuosta peliajasta olin vielä lukiolainen, laiska sellainen. Yksi välivuosi sen jälkeen, sittemmin keikkatöitä.
07.02.2012 klo 12.24
Hiton pummi, 7v elänyt sossun tuella ja pelannut wowia vaikka olisit voinut mennä töihin. Häpeä elämääsi
Niin, koska töiden tekeminenhän se onnellisuutta tuo. Juurikin oli tuo tutkimus, kun iäkkäiltä kuolevilta kysyttiin mitä he katuvat elämässään. Suosituin vaihtoehto oli, että kaikki tekivät aivan liikaa töitä. Mitä järkeä oikeasti tehdä 1/3 elämää töitä. Itseäkin vituttaa joka päivä kun joutuu aamulla raahautumaan töihin, kun voisi tehdä muutakin. Vaan kun tässä markkinavoimaisessa yhteiskunnassa eletään, niin ei auta. Joku päivä kyllä teen vielä jotain hauskaa. En kadu pelanneeni wowi aktiivisesti 3 vuotta, mutta saman verran töitä tuntuu pahemmalta. Pelattua tuli pääasiassa opiskeluaikoina. Ei kaikki ihmiset löydä sitä onnellisuutta samoista paikoista.
Muistakaa pitää vain niistä ystävistä kiinni hinnalla millä hyvänsä! Sillä ystävistä päästään kohtaan kaksi, jota ihmiset kuollessaan katuvat. Kumpa vain he olisivat viettäneet enemmän aikaa heidän kanssaan.
08.02.2012 klo 22.37
Niin, koska töiden tekeminenhän se onnellisuutta tuo. Juurikin oli tuo tutkimus, kun iäkkäiltä kuolevilta kysyttiin mitä he katuvat elämässään. Suosituin vaihtoehto oli, että kaikki tekivät aivan liikaa töitä.
No nyt kuolevat eivät varmaan ole suuremmin ehtineet peleihin tutustua, mutta kunhan niiden parissa kasvaneet pelaajat alkavat kuolemaan, en epäilisi vaikka alkaisi tulemaan samanlaisia tuntemuksia pelaamisesta.