Impact Winter -tekijähaastattelu
30 päivää pelastukseen
Checkpoint TV:n Impact Winter -haastatteluissa käsitellään muun muassa pelin syntyä, sekä brittiläisen indiestudio Mojo Bonesin pääsyä Kickstarterista Bandai Namcon leipiin.
Puheissa ovat myös pelin esikuvat ja inspiraatiot talviseen maailmanloppuun. Mielenkiintoisena ideana lumen ja jään keskellä ei tarvitse selviytyä ikuisesti, vaan pelastus saapuu 30 päivän päästä - tai jopa nopeammin.
Paljon on kiinni pelaajasta itsestään.
OSA I
OSA II
Pelin arvostelu on V2.fi:ssä parhaillaan työn alla.
Keskustelut (2 viestiä)
25.05.2017 klo 15.25
Mielestäni on melkoinen suoritus 2017 vuonna jos 40 vuotias lapsesta asti pelannut nörtti jumittuu konffausmenuihin siksi, että kontrollit ovat niin älyttömät.
Nyt ihan oikeasti. Ei todellakaan näin.
Eniten tässä risoo se, että pelin tarinassa ja toteutuksessa voisi muuten olla niin kovasti potentiaalia.
26.05.2017 klo 21.50