MySpace jakaa uutta James Blunt-kiekkoa ilmaiseksi?
Warner pyrkii MySpace-kuviolla tavoittamaan musiikin ystäviä, jotka eivät enää hanki cd-levyjä. Laskeva levymyynti aiheuttaa suurten levy-yhtiöiden johtoportaassa parran pärinää. MySpace-kuvio on vain yksi yritys testata uusia keinoja myydä musiikkia nykypäivän digitaalisessa ympäristössä.
Warnerin Edgar Bronfman toteaa cd-levyjen myyntiin perustuvan bisneksen olevan kuihtumassa. Yhtiön tavoitteena on tarjota uusia tuotteita ja keinoja, joilla artistit voivat tavoittaa faninsa. Musiikin kysyntä on suurempaa kuin koskaan.
Keskustelut (3 viestiä)
Rekisteröitynyt 25.07.2007
18.09.2007 klo 23.03
19.09.2007 klo 02.42
20.09.2007 klo 22.58
Kirjoita kommentti