Pariisin olympialaiset kerää huimia katsojalukua
Warner Bros. Discoveryn uudistettu suoratoistopalvelu Max on muuttanut tavan, jolla yleisö voi kokea olympialaiset ympäri Eurooppaa.
Pariisin olympialaisten 2024 suoratoiston katsojamäärät ylittivät Tokion olympialaisten 2020 kokonaisluvut toisen päivän jälkeen. Pariisin olympialaisilla on ollut viisi kertaa enemmän katsojia kuin Tokion kisoilla samassa vaiheessa.
Pariisin olympialaiset on tuottanut Maxilla ja discovery+:ssa lähes miljardi katseluminuuttia; yli seitsenkertaisesti verrattuna Tokion 2020 olympialaisiin samaan aikaan. Myös yleisön Maxin ja discovery+:n parissa viettämä aika on kasvanut merkittävästi: katsojaa kohden kulutetut minuutit ovat kasvaneet 63 prosenttia verrattuna Tokion kisoihin tähän mennessä.
Pariisin olympialaisilla on ollut viisi kertaa enemmän katsojia suoratoiston kautta verrattuna Tokion olympialaisten vastaavaan ajanjaksoon. Maxin lanseeraus on ollut kasvun avaintekijä, ja sen osuus on tähän mennessä 80 prosenttia WBD:n suoratoiston kokonaisyleisöstä. Lauantaina 27. heinäkuuta ennätysyleisö seurasi olympialaisia WBD:n suoratoistoalustojen kautta.
Suomen Maxilla Pariisin olympialaisia on katsottu kuuden ensimmäisen päivän aikana jo 145 prosenttia enemmän kuin Tokion 2020 olympialaisia kokonaisuudessaan discovery+:ssa.
WBD oli 27.–29.7. markkinan suurin kaupallinen mediatalo kaupallisesti merkittävässä 25–54-vuotiaiden kohderyhmässä 41,3 prosentin kaupallisella katsojaosuudella. TV5 oli suurin yksittäinen kaupallinen tv-kanava 23,6 prosentin kaupallisella katsojaosuudella. Lisäksi Pariisin olympialaiset tavoittivat 27.–29.7. TV5- ja Kutonen-kanavilla 13 prosenttia enemmän yleisöä kuin Tokion olympialaisissa vastaavaan aikaan.
Pariisin olympialaiset jatkuvat aina sunnuntaina 11. elokuuta tapahtuvaan päättäjäisseremoniaan asti. Olympialaisten jokainen hetki on katsottavissa vain Maxilla.
(Warner Bros. Discovery)
Pariisin olympialaisten 2024 suoratoiston katsojamäärät ylittivät Tokion olympialaisten 2020 kokonaisluvut toisen päivän jälkeen. Pariisin olympialaisilla on ollut viisi kertaa enemmän katsojia kuin Tokion kisoilla samassa vaiheessa.
Pariisin olympialaiset on tuottanut Maxilla ja discovery+:ssa lähes miljardi katseluminuuttia; yli seitsenkertaisesti verrattuna Tokion 2020 olympialaisiin samaan aikaan. Myös yleisön Maxin ja discovery+:n parissa viettämä aika on kasvanut merkittävästi: katsojaa kohden kulutetut minuutit ovat kasvaneet 63 prosenttia verrattuna Tokion kisoihin tähän mennessä.
Pariisin olympialaisilla on ollut viisi kertaa enemmän katsojia suoratoiston kautta verrattuna Tokion olympialaisten vastaavaan ajanjaksoon. Maxin lanseeraus on ollut kasvun avaintekijä, ja sen osuus on tähän mennessä 80 prosenttia WBD:n suoratoiston kokonaisyleisöstä. Lauantaina 27. heinäkuuta ennätysyleisö seurasi olympialaisia WBD:n suoratoistoalustojen kautta.
Suomen Maxilla Pariisin olympialaisia on katsottu kuuden ensimmäisen päivän aikana jo 145 prosenttia enemmän kuin Tokion 2020 olympialaisia kokonaisuudessaan discovery+:ssa.
WBD oli 27.–29.7. markkinan suurin kaupallinen mediatalo kaupallisesti merkittävässä 25–54-vuotiaiden kohderyhmässä 41,3 prosentin kaupallisella katsojaosuudella. TV5 oli suurin yksittäinen kaupallinen tv-kanava 23,6 prosentin kaupallisella katsojaosuudella. Lisäksi Pariisin olympialaiset tavoittivat 27.–29.7. TV5- ja Kutonen-kanavilla 13 prosenttia enemmän yleisöä kuin Tokion olympialaisissa vastaavaan aikaan.
Pariisin olympialaiset jatkuvat aina sunnuntaina 11. elokuuta tapahtuvaan päättäjäisseremoniaan asti. Olympialaisten jokainen hetki on katsottavissa vain Maxilla.
(Warner Bros. Discovery)
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti