Joulu on vain parempi halloween, joten Dwayne Johnson vetää hirviöitä turpiin: Red One -traileri
Red One on 250 miljoonan dollarin toimintaelokuva, jossa J.K. Simmons näyttelee kadonnutta Joulupukkia, Dwayne Johnson kaikkia jouluaiheisia hirviöitä turpiin leipovaa "tonttua" ja Chris Evans ulkopuolista asiantuntijaa, joka ihmettelee tätä.
Leffasta saattaa tulla hitti. Leffasta saattaa tulla myös historiallinen katastrofi. Kiisteltyjen sisäpiirijuorujen mukaan 250 miljoonan budjetti selittyy sillä, että Johnsonin palkkio on 50 miljoonaa ja toiset 50 miljoonaa poltettiin, koska Johnson tapaa olla 8 tuntia myöhässä kuvauksista, jos hän edes vaivautuu saapumaan paikalle. Nämä ovat nimenomaan juoruja eivätkä faktaa. Johnsonin asenne on kuitenkin kyseenalaistettu muissakin yhteyksissä: hän lähti kävelemään Fast & Furious -saagasta Vin Dieselin kanssa riideltyään. Tähän tietoon se riita on sovittu, eikä Dieselkään ole puhdas pulmunen.
Red Onen on tarkoitus saada jatko-osia, mikä on perusperinteistä. Leffan tuottava Amazon on löyhästi vihjaillut myös brändin laajemmasta hyödyntämisestä, mutta mitään erikoista ei ole näköpiirissä vielä. Amazon on ensisijaisesti verkkokauppa, joten se ei olisi aivan outoa, jos Amazon mainostaisi toimittavansa joululahjat kotiin Johnsonin tehokkuudella? (Niin joo, "tehokkuudella".)
Leffasta saattaa tulla hitti. Leffasta saattaa tulla myös historiallinen katastrofi. Kiisteltyjen sisäpiirijuorujen mukaan 250 miljoonan budjetti selittyy sillä, että Johnsonin palkkio on 50 miljoonaa ja toiset 50 miljoonaa poltettiin, koska Johnson tapaa olla 8 tuntia myöhässä kuvauksista, jos hän edes vaivautuu saapumaan paikalle. Nämä ovat nimenomaan juoruja eivätkä faktaa. Johnsonin asenne on kuitenkin kyseenalaistettu muissakin yhteyksissä: hän lähti kävelemään Fast & Furious -saagasta Vin Dieselin kanssa riideltyään. Tähän tietoon se riita on sovittu, eikä Dieselkään ole puhdas pulmunen.
Red Onen on tarkoitus saada jatko-osia, mikä on perusperinteistä. Leffan tuottava Amazon on löyhästi vihjaillut myös brändin laajemmasta hyödyntämisestä, mutta mitään erikoista ei ole näköpiirissä vielä. Amazon on ensisijaisesti verkkokauppa, joten se ei olisi aivan outoa, jos Amazon mainostaisi toimittavansa joululahjat kotiin Johnsonin tehokkuudella? (Niin joo, "tehokkuudella".)
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti