Viaplay julkisti merkittävän F1-uutisen
Viaplay Group jatkaa Formula 1:n kotina Suomessa, muissa Pohjoismaissa ja Hollannnissa viisivuotisella sopimuksella kauden 2029 loppuun asti
Viaplay näyttää Formula 1:n kaikki testit, vapaat harjoitukset, sprintit, aika-ajot ja osakilpailut suorina lähetyksinä, höystettynä kattavilla studiolähetyksillä, asiantuntijoilla ja monipuolisilla lisäsisällöillä.
Yli 700 miljoonalla fanilla Formula 1:n asema yhtenä maailman suosituimmista ja jännittävimmistä urheilulajeista kiihtyy edelleen. Kuluvalla kaudella luvassa on ennätykselliset 24 Grand Prix -viikonloppua ympäri maailmaa, klassisista radoista, kuten Monaco, Silverstone ja Zandvoort, upeisiin viimeaikaisiin lisäyksiin kuten Las Vegas.
Jokainen kisaviikonloppu houkuttelee maailmanlaajuisesti noin 70 miljoonaa katsojaa formuloiden pariin, ja kauden 2023 kokonaiskatsojamäärä on 1,5 miljardia ihmistä. Fanikunta on yhä nuorempaa ja monimuotoisempaa: 40 prosenttia faneista on naisia, joka kolmas tv-katsoja on alle 35-vuotias ja joka kolmas fani on alkanut seurata urheilua viimeisen neljän vuoden aikana. Vuonna 2023 Formula 1 oli suurista lajeista maailman nopeimmin kasvava urheilusarja sosiaalisessa mediassa neljättä vuotta peräkkäin.
Formula 1:llä oli noin 5,5 miljoonaa pohjoismaista tv-katsojaa vuonna 2023.
Suomessa harjoitukset, aika-ajot, sprinttitapahtumat ja Grand Prix -kisat ovat katsottavissa suorina lähetyksinä Viaplay-suoratoistopalvelussa sekä V sport -kanavilla.
(Max Verstappen/ Photo Viaplay: Frits van Eldik)
(Viaplay Group)
Viaplay näyttää Formula 1:n kaikki testit, vapaat harjoitukset, sprintit, aika-ajot ja osakilpailut suorina lähetyksinä, höystettynä kattavilla studiolähetyksillä, asiantuntijoilla ja monipuolisilla lisäsisällöillä.
Yli 700 miljoonalla fanilla Formula 1:n asema yhtenä maailman suosituimmista ja jännittävimmistä urheilulajeista kiihtyy edelleen. Kuluvalla kaudella luvassa on ennätykselliset 24 Grand Prix -viikonloppua ympäri maailmaa, klassisista radoista, kuten Monaco, Silverstone ja Zandvoort, upeisiin viimeaikaisiin lisäyksiin kuten Las Vegas.
Jokainen kisaviikonloppu houkuttelee maailmanlaajuisesti noin 70 miljoonaa katsojaa formuloiden pariin, ja kauden 2023 kokonaiskatsojamäärä on 1,5 miljardia ihmistä. Fanikunta on yhä nuorempaa ja monimuotoisempaa: 40 prosenttia faneista on naisia, joka kolmas tv-katsoja on alle 35-vuotias ja joka kolmas fani on alkanut seurata urheilua viimeisen neljän vuoden aikana. Vuonna 2023 Formula 1 oli suurista lajeista maailman nopeimmin kasvava urheilusarja sosiaalisessa mediassa neljättä vuotta peräkkäin.
Formula 1:llä oli noin 5,5 miljoonaa pohjoismaista tv-katsojaa vuonna 2023.
Suomessa harjoitukset, aika-ajot, sprinttitapahtumat ja Grand Prix -kisat ovat katsottavissa suorina lähetyksinä Viaplay-suoratoistopalvelussa sekä V sport -kanavilla.
(Max Verstappen/ Photo Viaplay: Frits van Eldik)
(Viaplay Group)
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti