Top Gear Suomessa testikuski Stig pääsee maailman nopeimman Teslan ratin taakse - lopputulos jättää kuitenkin hieman vaisun jälkimaun
Säyseän näköinen perhepulkka?
Onhan sekin kommentti kuvata yli 1000 hevosvoimaista Tesla Model S Plaidia.
Top Gear Suomen ensimmäisessä jaksossa perheauto, joka rökittää kiihtyvyydessä moninkertaisesti kalliimmat superautot, pääsee Christoffer Strandbergin ja maineikkaan testikuski Stigin käsittelyyn.
Autosta löytyy kolme sähkömoottoria, kaksi taka-akselilla ja yksi edessä. Ilmanvastuskerroin on sarjatuotatoautojen pienin.
Top Gearin testaamassa Teslassa on vielä noin 20 000 euron arvoinen ratapaketti. Erikoisjarrujen ja erikoisrenkaiden ansiosta huippunopeus on 322 km/tunnissa.
Testikuski Stig antaa erikois-Teslalle kyytiä Top Gearin testiradalla. Aikaa verrataan myöhemmin muiden supernopeiden autojen suorituksiin.
Stigin Tesla-elämys jää kuitenkin hieman laimeaksi. Top Gearin testirata sisältää liikaakin hidasteita ja mutkia - vauhtipotentiaali jää piiloon.
Katso Top Gear Suomen ensimmäinen jakso Ruutu-palvelussa.
Onhan sekin kommentti kuvata yli 1000 hevosvoimaista Tesla Model S Plaidia.
Top Gear Suomen ensimmäisessä jaksossa perheauto, joka rökittää kiihtyvyydessä moninkertaisesti kalliimmat superautot, pääsee Christoffer Strandbergin ja maineikkaan testikuski Stigin käsittelyyn.
Autosta löytyy kolme sähkömoottoria, kaksi taka-akselilla ja yksi edessä. Ilmanvastuskerroin on sarjatuotatoautojen pienin.
Top Gearin testaamassa Teslassa on vielä noin 20 000 euron arvoinen ratapaketti. Erikoisjarrujen ja erikoisrenkaiden ansiosta huippunopeus on 322 km/tunnissa.
Testikuski Stig antaa erikois-Teslalle kyytiä Top Gearin testiradalla. Aikaa verrataan myöhemmin muiden supernopeiden autojen suorituksiin.
Stigin Tesla-elämys jää kuitenkin hieman laimeaksi. Top Gearin testirata sisältää liikaakin hidasteita ja mutkia - vauhtipotentiaali jää piiloon.
Katso Top Gear Suomen ensimmäinen jakso Ruutu-palvelussa.
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti