TV-kanava Kutosen katsojaennätys rikki vappuna - huimille luvuille yksi merkittävä syy
TV-kanava Kutonen murskasi katsojaennätyksensä vappuna. Warner Bros. Discoveryn vapaasti katsottava tv-kanava Kutonen ylsi snookerin MM-finaalin siivittämänä ennätyslukuihin.
Maanantaina 1.5. snookerin MM-finaalin ratkaiseva neljäs sessio klo 21.00–00.30 tavoitti peräti 482 000 suomalaista ja saavutti 22,5 prosentin katseluosuuden kaupallisesti kiinnostavassa 25–54-vuotiaiden kohderyhmässä.
Lähetyksen keskikatsojamäärä 163 000 oli myös Kutosen ja snookerin uusi ennätys.
Jo 1.5. iltapäivällä snooker-finaalin kolmas sessio tavoitti 300 000 katsojaa (keskikatsojamäärä 118 000). Kokonaisuudessaan Snookerin MM-kisat tavoittivat peräti 900 000 suomalaista.
"Voin ylpeänä todeta, että vapaan kanavan näkyvyyttä lisäämällä olemme nostaneet snookerin Suomessa merkittäväksi tv-lajiksi. Sen luvut kestävät vertailun monia tutumpia tv-lajeja vastaan. Mikä parasta, lisääntynyt näkyvyys on tuonut lajille uusia faneja, minkä johdosta snookerin vetovoima myös suoratoistopalvelu discovery+:ssa oli ennätyksellistä", iloitsee Warner Bros. Discoveryn urheilusta vastaava johtaja Antti Haajanen.
Snooker-katsojista noin kolmasosa on naisia.
Mieskohderyhmälle suunnatun Kutosen suosikkiohjelmia ovat Snookerin ohella mm. Wheeler Dealers, Top Gear, Gold Rush, Latela – Lauri ja superautot.
(Finnpanel, Warner Bros. Discovery)
Maanantaina 1.5. snookerin MM-finaalin ratkaiseva neljäs sessio klo 21.00–00.30 tavoitti peräti 482 000 suomalaista ja saavutti 22,5 prosentin katseluosuuden kaupallisesti kiinnostavassa 25–54-vuotiaiden kohderyhmässä.
Lähetyksen keskikatsojamäärä 163 000 oli myös Kutosen ja snookerin uusi ennätys.
Jo 1.5. iltapäivällä snooker-finaalin kolmas sessio tavoitti 300 000 katsojaa (keskikatsojamäärä 118 000). Kokonaisuudessaan Snookerin MM-kisat tavoittivat peräti 900 000 suomalaista.
"Voin ylpeänä todeta, että vapaan kanavan näkyvyyttä lisäämällä olemme nostaneet snookerin Suomessa merkittäväksi tv-lajiksi. Sen luvut kestävät vertailun monia tutumpia tv-lajeja vastaan. Mikä parasta, lisääntynyt näkyvyys on tuonut lajille uusia faneja, minkä johdosta snookerin vetovoima myös suoratoistopalvelu discovery+:ssa oli ennätyksellistä", iloitsee Warner Bros. Discoveryn urheilusta vastaava johtaja Antti Haajanen.
Snooker-katsojista noin kolmasosa on naisia.
Mieskohderyhmälle suunnatun Kutosen suosikkiohjelmia ovat Snookerin ohella mm. Wheeler Dealers, Top Gear, Gold Rush, Latela – Lauri ja superautot.
(Finnpanel, Warner Bros. Discovery)
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti