Joni Mitchell Starbucksin listoille
Starbucksin kahviloista saa pian tuoretta Joni Mitchell-levyä kahvin lisukkeeksi. Mitchell seuraa veteraanipoppari Paul McCartneyta, jonka levyä Memory Almost Full on myyty jo 450000 kappaletta. Lähes puolet levymyynnistä on tapahtunut Starbucksin kahviloiden kautta.
Starbucks-kahvilaketjun ja Concord Music Groupin perustama Hear Music saa Mitchell-diilin myötä lisää uskottavuutta ja pelimerkkejä. 63-vuotias Mitchell ei ole vuoden 1998 jälkeen julkaissut uutta materiaalia. Shine-niminen kiekko on markkinoilla syyskuun lopulla.
Mitchell on aikaisemmin tehnyt yhteistyötä Starbucksin kanssa kokoelmalevyn muodossa.
Starbucks-kahvilaketjun ja Concord Music Groupin perustama Hear Music saa Mitchell-diilin myötä lisää uskottavuutta ja pelimerkkejä. 63-vuotias Mitchell ei ole vuoden 1998 jälkeen julkaissut uutta materiaalia. Shine-niminen kiekko on markkinoilla syyskuun lopulla.
Mitchell on aikaisemmin tehnyt yhteistyötä Starbucksin kanssa kokoelmalevyn muodossa.
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti