Pyhimyksen ja pikaruokaketjun yhteistyö menestys: artistille yksi vuoden mielekkäimmistä projekteista
Hesburgerin ja räppäri Pyhimyksen viime keväänä lanseeraama yhteistyö huipentui tänä syksynä kaikissa Suomen Hesburgereissa myytyyn Kaurainen "Bökö® by Pyhimys" -hampurilaiseen. Yhteistyön taustalla oli Pyhimyksen oma työhistoria Hesburgerissa. Artistin itse suunnitteleman hampurilaisen lisäksi kokonaisuus sisälsi vaatemalliston sekä erilaisia kuluttajia osallistavia tempauksia.
"Pyhimyksen omakohtainen Hesburger-tuntemus hyödytti kaikkia yhteistyön osapuolia. Pyhimyksen työkokemuksista saimme ammennettua paljon monipuolista ja kiinnostavaa sisältöä. Hänellä oli jo valmiiksi paljon tietoa Hesburgerin toiminnasta ja ymmärrys siitä, miten hampurilaisten valmistus ja asiakaspalvelu ravintoloissamme hoituvat. Tämä kokemus auttoi herkullisen kampanjahampurilaisen suunnittelussa ja mahdollisti sujuvan vaihdon artistin roolista Hesburgerin asiakaspalveluun räppiluukkuvideon kuvauksissa", toteaa Hesburgerin viestintäpäällikkö Heini Santos.
"Yhteistyö Hesburgerin kanssa on ollut yksi laajimpia kaupallisia kumppanuuksia, mitä olen tähän mennessä tehnyt. Itselleni henkilökohtaisesti kokonaisuuden suunnittelu oli todella antoisaa ja yksi vuoden kiinnostavimmista projekteistani", kertoo Pyhimys.
Kaiken muun hyvän lisäksi yhteistyö johti myynnin kasvuun ja satoihin uusiin työhakemuksiin. Pyhimyksen mukaan kokonaisuus oli hänelle yksi vuoden mielekkäimmistä projekteista.
Kampanja näkyi isosti sosiaalisessa mediassa: Julkaisut Hesburgerin ja Pyhimyksen kanavissa tavoittivat yhteensä yli 3 miljoonaa silmäparia. Kaurainen Bökö® by Pyhimys -mainoksen jinglestä tuli viraali-ilmiö TikTokissa, ja kappaleen ääniraitaa käyttäen on tehty yli 10 000 videota. Kampanjan lanseerausjulkaisu oli Pyhimyksen koko kuluneen vuoden toiseksi suosituin julkaisu ja Hesburgerin Instagramin vuoden suosituin julkaisu.
(Universal)
"Pyhimyksen omakohtainen Hesburger-tuntemus hyödytti kaikkia yhteistyön osapuolia. Pyhimyksen työkokemuksista saimme ammennettua paljon monipuolista ja kiinnostavaa sisältöä. Hänellä oli jo valmiiksi paljon tietoa Hesburgerin toiminnasta ja ymmärrys siitä, miten hampurilaisten valmistus ja asiakaspalvelu ravintoloissamme hoituvat. Tämä kokemus auttoi herkullisen kampanjahampurilaisen suunnittelussa ja mahdollisti sujuvan vaihdon artistin roolista Hesburgerin asiakaspalveluun räppiluukkuvideon kuvauksissa", toteaa Hesburgerin viestintäpäällikkö Heini Santos.
"Yhteistyö Hesburgerin kanssa on ollut yksi laajimpia kaupallisia kumppanuuksia, mitä olen tähän mennessä tehnyt. Itselleni henkilökohtaisesti kokonaisuuden suunnittelu oli todella antoisaa ja yksi vuoden kiinnostavimmista projekteistani", kertoo Pyhimys.
Kaiken muun hyvän lisäksi yhteistyö johti myynnin kasvuun ja satoihin uusiin työhakemuksiin. Pyhimyksen mukaan kokonaisuus oli hänelle yksi vuoden mielekkäimmistä projekteista.
Kampanja näkyi isosti sosiaalisessa mediassa: Julkaisut Hesburgerin ja Pyhimyksen kanavissa tavoittivat yhteensä yli 3 miljoonaa silmäparia. Kaurainen Bökö® by Pyhimys -mainoksen jinglestä tuli viraali-ilmiö TikTokissa, ja kappaleen ääniraitaa käyttäen on tehty yli 10 000 videota. Kampanjan lanseerausjulkaisu oli Pyhimyksen koko kuluneen vuoden toiseksi suosituin julkaisu ja Hesburgerin Instagramin vuoden suosituin julkaisu.
(Universal)
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti