MTV julkistaa lukuja - Maikkarin lokakuun ohjelmistossa kolme ohjelmaa ylitti miljoonarajan
MTV julkistaa lukuja.
Suomessa lokakuun koko ohjelmatarjonnasta neljä ohjelmaa ylitti keskikatsojamäärällä mitaten miljoonayleisön rajan. Neljästä ohjelmasta kolme oli MTV:n ohjelmia ja yksi julkisen palvelun yhtiön Ylen ohjelma.
Keskikatsojamäärässä mitattuna miljoonarajan yli kipusi Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelma viidellä jaksollaan, Masked Singer Suomi kolmella jaksollaan ja Yökylässä Maria Veitola yhdellä jaksollaan.
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman jaksojen kokonaistavoittavuudet nousivat 1,6–1,7 miljoonaan per jakso. Masked Singer Suomi -ohjelma tavoitti parhaalla jaksollaan 1,4 miljoonaa katsojaa ja Yökylässä Maria Veitola 1,3 miljoonaa katsojaa.
MTV:n maksuttomasta suoratoistopalvelusta, mtv-palvelusta (mtv.fi, mtv-sovellus), katsottiin eniten ohjelmia: Love Island Suomi, Ensitreffit alttarilla ja Viisi miestä viikossa.
MTV:n vankka asema katsotuimpien ohjelmien ja suurimpien ilmiöiden kotina kasvaa entisestään. Tavoitamme edelleen vahvasti suomalaiset tv:n äärestä, mutta vahva suoratoistokatselun kasvu mtv-palvelussa luo ilmiöistämme entistä tavoittavimpia. Tämä tarjoaa myös mainostaja-asiakkaille upeita liiketoiminnan kasvun työkaluja”, kuvaa MTV:n kanavajohtaja Iina Eloranta.
Mainosrahoitteisista tv-yhtiöistä MTV:llä on johtoasema Suomessa. Lokakuussa MTV:n osuus parhaaseen katseluaikaan (15–64-vuotiaissa, klo 18.00–24.00) oli 44,5 prosenttia.
Suomessa lokakuun koko ohjelmatarjonnasta neljä ohjelmaa ylitti keskikatsojamäärällä mitaten miljoonayleisön rajan. Neljästä ohjelmasta kolme oli MTV:n ohjelmia ja yksi julkisen palvelun yhtiön Ylen ohjelma.
Keskikatsojamäärässä mitattuna miljoonarajan yli kipusi Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelma viidellä jaksollaan, Masked Singer Suomi kolmella jaksollaan ja Yökylässä Maria Veitola yhdellä jaksollaan.
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman jaksojen kokonaistavoittavuudet nousivat 1,6–1,7 miljoonaan per jakso. Masked Singer Suomi -ohjelma tavoitti parhaalla jaksollaan 1,4 miljoonaa katsojaa ja Yökylässä Maria Veitola 1,3 miljoonaa katsojaa.
MTV:n maksuttomasta suoratoistopalvelusta, mtv-palvelusta (mtv.fi, mtv-sovellus), katsottiin eniten ohjelmia: Love Island Suomi, Ensitreffit alttarilla ja Viisi miestä viikossa.
MTV:n vankka asema katsotuimpien ohjelmien ja suurimpien ilmiöiden kotina kasvaa entisestään. Tavoitamme edelleen vahvasti suomalaiset tv:n äärestä, mutta vahva suoratoistokatselun kasvu mtv-palvelussa luo ilmiöistämme entistä tavoittavimpia. Tämä tarjoaa myös mainostaja-asiakkaille upeita liiketoiminnan kasvun työkaluja”, kuvaa MTV:n kanavajohtaja Iina Eloranta.
Mainosrahoitteisista tv-yhtiöistä MTV:llä on johtoasema Suomessa. Lokakuussa MTV:n osuus parhaaseen katseluaikaan (15–64-vuotiaissa, klo 18.00–24.00) oli 44,5 prosenttia.
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti