Pyhimys ja hampurilaisketju julkistivat mielenkiintoisen diilin
Suomen suosituimpiin artisteihin lukeutuva Pyhimys on solminut yhteistyösopimuksen hampurilaisketju Hesburgerin kanssa.
"Mun urahan alkoi käytännössä Hesestä (ja sen omistamasta Carrolsista) vuonna 2001, kun tajusin, etten sovellu Tekniseen korkeakouluun, eikä mun räppääminen ollut taloudellisesti kannavaa vielä moneen vuoteen".
Vuoden 2021 loppuun kestävä yhteistyö on laaja kokonaisuus, joka pitää sisällään mm. artistin suunnitteleman vaatemalliston, Hesburger-ravintoloihin myyntiin tulevan nimikkohampurilaisen sekä erilaisia kuluttajia osallistavia yllätyksiä. Yhteistyön suunnittelusta ja toteutuksesta vastaa Universal Music Finlandin brändikumppanuustiimi yhdessä Hesburgerin kanssa.
Artisti on ollut tiiviisti mukana kokonaisuuden suunnittelun jokaisessa vaiheessa ja yhteistyön osa-alueet on toteutettu hänen vision mukaisella tavalla.
"Hesburger on toki lähes jokaiselle suomalaiselle tuttu, mutta itselle vielä sitäkin tutumpi – se on ainoa varsinainen työpaikkani ennen ryhtymistä päätoimiseksi musiikkiyrittäjäksi. Tästä syystä yhteistyö tuntui paitsi luontevalta, myös aidosti kiinnostavalta. Olen luonteeltani utelias ja olen musiikkiuran kautta päässyt ottamaan osaa myös täysin yllättäviin haasteisiin, joihin olisi jopa vaikeampi päästä perinteisiä reittejä pitkin. Kuka voi sanoa, että on päässyt suunnittelemaan oman hampurilaisen maanlaajuiseen jakeluun ja sille omannäköisen kampanjan yhteistyössä alan ammattilaisten kanssa? Koen, että pääsin antamaan kasvojeni lisäksi tuotteelle myös omaa kokemustani ja näkemystäni, mikä tekee yhteistyöstä monin kerroin mielekkäämpää", Pyhimys kertoo.
Pyhimyksen suunnittelema vaatemallisto tulee myyntiin kesäkuussa ja nimikkohampurilainen on tilattavissa Hesburger-ravintoloista ensi syksynä.
"Mun urahan alkoi käytännössä Hesestä (ja sen omistamasta Carrolsista) vuonna 2001, kun tajusin, etten sovellu Tekniseen korkeakouluun, eikä mun räppääminen ollut taloudellisesti kannavaa vielä moneen vuoteen".
Vuoden 2021 loppuun kestävä yhteistyö on laaja kokonaisuus, joka pitää sisällään mm. artistin suunnitteleman vaatemalliston, Hesburger-ravintoloihin myyntiin tulevan nimikkohampurilaisen sekä erilaisia kuluttajia osallistavia yllätyksiä. Yhteistyön suunnittelusta ja toteutuksesta vastaa Universal Music Finlandin brändikumppanuustiimi yhdessä Hesburgerin kanssa.
Artisti on ollut tiiviisti mukana kokonaisuuden suunnittelun jokaisessa vaiheessa ja yhteistyön osa-alueet on toteutettu hänen vision mukaisella tavalla.
"Hesburger on toki lähes jokaiselle suomalaiselle tuttu, mutta itselle vielä sitäkin tutumpi – se on ainoa varsinainen työpaikkani ennen ryhtymistä päätoimiseksi musiikkiyrittäjäksi. Tästä syystä yhteistyö tuntui paitsi luontevalta, myös aidosti kiinnostavalta. Olen luonteeltani utelias ja olen musiikkiuran kautta päässyt ottamaan osaa myös täysin yllättäviin haasteisiin, joihin olisi jopa vaikeampi päästä perinteisiä reittejä pitkin. Kuka voi sanoa, että on päässyt suunnittelemaan oman hampurilaisen maanlaajuiseen jakeluun ja sille omannäköisen kampanjan yhteistyössä alan ammattilaisten kanssa? Koen, että pääsin antamaan kasvojeni lisäksi tuotteelle myös omaa kokemustani ja näkemystäni, mikä tekee yhteistyöstä monin kerroin mielekkäämpää", Pyhimys kertoo.
Pyhimyksen suunnittelema vaatemallisto tulee myyntiin kesäkuussa ja nimikkohampurilainen on tilattavissa Hesburger-ravintoloista ensi syksynä.
Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti